Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

از این یک ترمی که گذشت

دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۶، ۰۱:۴۰ ق.ظ

+از این لاک آینه ای ها نخرید! ولی اگه هم خریدید آماده باشید که اگه یکی از شاگرهاتون بهتون گفت که لاکتون شبیه این سوسک براق هاست، خیلی احساساتتون نسبت به لاک تون خدشه دار نشه :| بچه ان به هر حال :|


+اون روزی _یه جلسه قبل از امتحان فاینال_یکی از پسر ها مدل موهاشو که از دید من آناناسی نام می گیره کوتاه کرده بود و قبل از شروع کلاس داشتم می شنیدم که یکی از بچه ها داشت بهش می گفت این چه مدل موییه و خیلی خز شده و قدیمیه و از مد افتاده و خلاصه فلان و فولانه!! بعد امروز که امتحان فاینال بود همون بچه که سه ساعت اون جلسه زده بود تو سر مدل موی آناناسی اون یکی بچه، خودش موهاشو هموووون جوری کوتاه کرده بود :| هی می خواستم بهش بگم پس چییی شد اون آرمان هات!! ولی خب خودم رو کنترل کردم :|


+سیستم این آموزشگاه برخلاف تصورم خیلی هم کول و خفن و باحال و روی نظم می باشد! چون خیلی بدون قر و فر قبولم کردن و بر پایه ی حرف های خودم که بهشون اطمینان دادم توانایی های لازمه رو دارم قبولم کردن! تصورم این بود که خوب خیلی چون پروفشنال و این حرف ها نیستند، سیستم اینطوره! ولی بعد دیدم نه واااقعا توی این روز و روزگار هستند هنوز آدم هایی که اعتقاد دارن باید به جوون ها فرصت داد که از یک جایی شروع کنن و اون جمله ی منفور سابقه ی کاری جزو ادبیات رایجشون نیست!! خلاصه عاشق آموزشگاه و جوش شدم توی همین یه مدت کوتاه ^__^

بعد چیزی که خیلی بیشتر دوستش دارم روزهای آزمون نهایی و فاینال می باشد! سیستم آموزشگاه به این صورته که مدرس ها نمی تونن روز امتحان نهایی سر کلاس خودشون مراقب باشند و برای همین روزهای امتحان فاینال که غالبا دو روز هست! تو سر انواع و اقسام کلاس ها به عنوان امتحان گیرنده حاضر میشی و یک چیز باحال تر که راجع به این آموزشگاه هست اینه که علاوه بر امتحان کتبی، از بچه ها یه امتحان اسپیکینگ هم به عمل میاد که این خیلی خوووبه! این مورد رو من حتی توی آموزشگاهی که خودم دارم درس می خونم و مدرکم رو می گیرم که کلی هم اسم و رسم داره و مثلا برند هستش و تو کل ایران شعبه داره، هم نداشتیممم!!



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۸
حدیث

نظرات  (۱۰)

و من یه بار دیگه یه گرویتی اییییمان میارم وقتی دقیقا دارم به اموزشگاه و شاگردام می فکرم و تو خاطراتم غرقم و تو یدفعه این پستو می ذاری!!! :-* ایجانم!
پاسخ:
جدی؟ :دی 
ای جان به گرویتی خب :)) ^__^
اووم ارهههه دلم خیلی براشون تنگ شده .. دوتاشون عشق های منن واقعااااا
پاسخ:
حالا یه کلاس من دارم که چشمت روز بد نبینه :| بعد روز آخر که کلاسم تموم شد می خواستم از خوشحالی جیییغ بزنم :دی 
ولی چون احساس کردم باهاشون تونستم از لحاظ آموزشی به یه جایی برسم , خودم دوباره پیشنهاد دادم که ترم بعد بدنشون به من که لاقل زحمتهام به یه جایی برسه و این همه حرصی که خوردم بی فایده نبوده باشه و خستگیشون نمونه تو تنم *__* ولی خب از الان می دونم که چه غلطی کردم :| 

ولی اون یکی کلاسم رو واقعا عاشق بیشتر بچه ها بودم و این یکی رو دعا می کنم که ترم بعد هم برنامه ها جور بشه و بدنشون همچنان به من ^__^
جدی شبیهه. ولی خب اون سوسک ها از خوشگلی های طبیعتن. مث کفشدوزک. کفشدوزکم نوعی سوسکه دیگه. ولی ما گل سر کفشدوزکی هم داریم که نشون میده سوسک ها میتونن کاربرد خوشگلاسیون داشته باشن. به قول زوتوپیا میخوای فیل بشی فیل شو و ترای اوریتینگ و اینا.
پاسخ:
واکنش خودمم خنده بود! چون اوهوم وااااقعا شبیهشه :دی 
راستم میگی از این زاویه بهش نگاه نکرده بودم! سوسکم می تونه خوشگل باشه, مگه چیه [آیکون پسرخاله طور] :))
۲۸ اسفند ۹۶ ، ۱۰:۲۵ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
خب اون سوسکه هم خوشگله ها!
پاسخ:
آره راست میگین باید از این زاویه بهش نگاه می کردم :))
بهش میگفتی آره دقیقا از اون سوسک ها مالیدم به ناخنم ^_^
پاسخ:
خندیدم در پاسخ, اونم بلند :)))
هووووووراااااا
پاسخ:
یس هورررریاااا :دی 
ایجانم عزیزم چقدر خووووف... امیدوارم همونطور که می دوستی بشه :-* اووم
پاسخ:
مرسی فداوت قرباونت ستاره بچینی و تو هم همینطور و بوس بوس :)))
۲۸ اسفند ۹۶ ، ۱۴:۵۴ سنجاب کوچولو
سوسک :)))
پاسخ:
یس کاکروچ :))
من از این لاک ها دلم خواست خب 
جدی رنگش شبیه این سوسک ها میشه رو ناخن ؟ یا مات میشه ؟ خیلی قشنگه :دی 
پاسخ:
نه دیگه مات نمیشه! مثلا آینه ای طور میشه! 
آره دقیقا مثه این سوسک ها میشه :)))
ولی یه بدی دارن این لاک ها! اونم اینکه زودی لب ناخنات لاکهاش پاک میشه تا دستهاتو میشوری و اینا :-
شیرازی هستید؟ :)
پاسخ:
نخیر :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی