Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

دلم خونه ی دلبااااااااز

دوشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۷، ۰۴:۰۹ ق.ظ

خیلی خجسته و بهاری و سیزده به در و روز طبیعت طوری و با قر های ریز و زیر لب زمزمه کنان :دی

 


دریافت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۳
حدیث

نظرات  (۴)

ای بابا مگه نمی دونی؟! شیعیان امسال سیزده به در ندارند 😁
پاسخ:
سمت ما که شیعیان از روزشون لذت بردند .
۱۳ فروردين ۹۷ ، ۰۹:۵۴ سنجاب کوچولو
سال نو مبارک بانو جان :)
پاسخ:
سال نو شما هم مبااارک :)
به به 
پاسخ:
:)
لیلا خیلی خوبه‌ها ولی نمی‌دونم چرا من هیچ‌وقت نتونستم با صداش حال کنم :|
پاسخ:
من حالا از بعد از شونصد سال پیش و اون دوران گلچین ها و شو ها و اینا دیگهه خیلییییی وقت بود لیلا گوش نداده بودم تااا این آهنگه رو برام دم عیدی فرستادن! بعد عاشق حس آهنگه شدم اصن *__* 
تو هم فرای لیلا و کلا قیافه اش و اینا, گوشش بده شاید حسش گرفتت:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی