Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

My Oskar

پنجشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۳۹ ق.ظ


من اگر بخوام بنا به سلیقه ی خودم فیلم های اسکار امسال رو به ترتیبی که دوست داشتم مرتب کنم، میشه به شرح زیر :


1.Disaster Artist

2. (تا فیلم رو ندیدم نفهمیدم اسمش چی میگه :|) three billboards outside ebbing missouri

3.I, Tonia

4.Call me by your name

.Darkest hour5

6.Phantom Thread

Lady Bird .7

The shape of water  .8

9.The Greatest showman

و البته که هنوز Get out و  و Post رو هم ندیدم! دلیل خاصی هم نداره! همینجوری هنوز قسمت  نشده که ببینمشون :دی

من از فیلم های اسکار پارسال هم هنوز Jakie و Captain Fantastic رو ندیدم :سوت



این پسره هم  حکایتش، داره مثل حکایت مهران رجبی میشه! تو همه فیلم ها یه ذره هست :|

 یه موزیک هم از سه بیلبورد خارج از میزوری اینا


دریافت

 " شما هم بگید به چه ترتیبی فیلم ها رو دوست داشتید :) "



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۶
حدیث

نظرات  (۱۹)

۱۶ فروردين ۹۷ ، ۰۱:۳۳ هولدن کالفیلد
کلا توی نامزدهای بهترین فیلم، بازیگر مشترک زیاد بود!
آی دید نات هیت هر
ایتز نات ترو
ایتز بولشت
آی دید نات هیت هر
(بطری را به زمین میکوبد)
آی دید ناااااااااااااااااااااهت

اُه! های مارک!
پاسخ:
:)))))))) 
۱۶ فروردين ۹۷ ، ۰۱:۴۶ هولدن کالفیلد
من که اگه بگم فقط از نامزدهای بهترین فیلم میگم! تو از خارج اونها لیست آوردی! :دی
البته باید رشته خیال و پست رو هم ببینم بعد بگم!
پاسخ:
ع گفتی پست! اونو به کل یادم رفته بود :/
من دیگه هرررر چی فیلم واسه هرررر چی نامزد شده بود رو در نظر گرفتم :دی 
اونجوری که کم میشدن خب *__*  
بله بله بفرمایید ببینید باقی رو هم و بعد بگویید .
Disaster artist به شدت دوستداشتنی بود،خیلی حیف بود براش این اتفاقا بیفته،دلم میخواست حداقل تو‌نامزدا ببینمش!
اگه لیست من بود دومیش phantom thread بود،خیلی زیاد تحت تاثیر بازی دی لوئیس بودم،امیدوارم خداحافظیش مثل سریای قبل باشه!
پاسخ:
بقیه چی خب؟ ندیدی اونا رو هنوز یا نه کلا و اصن دوست نداشتی :دی
اوهوم جیمز فرانکو برای اسکار حیف شد :( 
منم فانتوم ثرد رو دوست داشتم! با اینکه آروم و یکنواخت بود ولی خسته کننده نبود:) 
من الان اون فیلمش که اقتباسی از رمان بار هستی از میلان کوندرا هست رو به تازگی دیدم! که زدن ر..ن به رمان محبوبم :| فعلا یه کم از دستش عصبانیم :||
فعلا فقط سه تارو تونستم ببینم. و انقدری کافی نیس برای رده بندی :))
ولی خب
اول Three billboards outside Ebbing missouri
دوم call me by your name
سوم Get out
پاسخ:
Get out چطور بود؟ من هنوز دانلودش هم نکردم :سوت نمی دونم یه حسی نسبت بهش دارم که میگه حالا این فیلمو ندیدی هم ندیدی, خیلی اتفاق خاصی نمیفته :|
بقیه رو دیدی بیا کامنت الحاقیه بده :))
حالا یه سوال این فیلم ها رو از کجا گیر میارین می بینین دقیقا؟
من کلا کم اطلاعم در این زمینه:)
پاسخ:
باوشه بذار تا دقایقی دیگر لینک دانلود های همشون رو هم اضافه می کنم :)
من که خیلی وقته از این ژانر ناامیدم و هیچ کدوم از فیلم هاش راضیم نمیکنه. ولی کلا از فیلمایی که وقتی تموم میشه برمیگردی عقب و میگی عه پس فلان سکانس که اون اتفاق افتاد معنیش این بود خوشم میاد. تا حدی برای من اینجوری بود. ولی اینکه از دست بدی چیزیو نه :))
پاسخ:
ژانر رو اول خوندم زائر !! بعد هی جمله رو رفتم جلو و رفتم جلو و گفتم آخه زائر چیه :دی
بعد برگشتم دوباره به لغت و دیدم که ژانر :))
ژانر ترسناک منظورته الان؟

آره. البته خوب سعی میکنه راجع به نژاد پرستی هم حرف بزنه و اینکه اینو با ژانر وحشت ترکیب کرده جالبش کرده. ولی خوب بازم اونجوری نیست که بگم حتما باید ببینید. ولی دیگه همه رو دیدید دیگه. اینم روش :))
پاسخ:
دیگه دانلودش کردم و توی هفته ی پیش رو عمری باشه میبینمش :)
ولی یه چیزی واسه من جالب بود این اولین فیلم کارگردانش بود :|
ممنونم لطف کردی توکا جان:)
پاسخ:
قربانت :)
۱۶ فروردين ۹۷ ، ۲۱:۵۸ لافکادیو ‌‌
وقتی بازی گری اولدمن اسطوره ای رو تو دارکست اور ندیدی اصن به چه حقی لیست نوشتی واسه خودت؟
[مشتش را باز میکند و آرام زمزمه میکند its from matilda]
پاسخ:
ماتیلدا من معذرت می خواممم!! به بزرگی خودت ببخش!! رحم کن!!
اصن امشب میشینم دارکست اورر رو می بینم :دی
راست میگی, گری اولدمن اسکار بهترین بازیگرشو گرفته و من هنوز فیلمشو ندیدم :)))
۱۷ فروردين ۹۷ ، ۰۰:۴۵ هولدن کالفیلد
مگه به بازی گری اولدمن اسکار بهترین فیلم رو میدن؟ :| مگه گری الدمن بازیگر نیست؟ :| مگه بازیگر اسکار بهترین بازیگری نمیگیره؟ :|

پاسخ:
من مگه خارج از این چیزی گفتم :|
گفتم برای دارکست اور گری اولدمن اسکار بهترین بازیگری رو گرفته و من هنوز ندیدم !! 
حالا یه ذره جمله اش فوشرده شده بود , یه جور دیگه ام میشد خوندش :ایشششش
۱۷ فروردين ۹۷ ، ۰۱:۴۱ هولدن کالفیلد
با تو نبودم :|
پاسخ:
آها :دی
آهای شومایی که باهاتون بودن، جواب بدین! :دی
ع ما هنوز ندیدیم که :دی
پاسخ:
هر وقت دیدی بیا بگو پس :))
۱۷ فروردين ۹۷ ، ۱۳:۳۴ نیمه سیب سقراطی
Get out 
فیلمی نبود که جذبم کنه یا بخوام به کسی معرفیش کنم !
توی کل فیلم با خودم میگفتم اوه اینا چقدر دغدغه هاشون با ما فرق داره :))
خییلی فانتزی بود دیگه :/
پاسخ:
به جز گت اوت ک ندیدم, تو بقیه موارد دقیقن هم نظریم :))
تو فیلم دانکرک بازی نمیکرد؟
پاسخ:
کی بازی نمی کرد؟ یا چی ؟
من اصلا در جریان نیستم، همین گوشه دو انگشتی تشویق می کنم با اجازه. :دی

+گری الدمن اسکار گرفته، بعد پیج های طرفدار هری پاتر یه جوری نوشتن «بازیگر سیریوس بلک اسکار گرفت» انگار بنده خدا بزرگترین افتخارش اول سیریوس بلک بودنشه، بعد اسکار گرفتنش:))
پاسخ:
سوت و اینا هم مجازه, خواستی می تونی سوت هم بزنی خلاصه :))

+ یا شاید هم اسکار گرفتنش رو از صدقه سری سیریوس بلک بودنش می دونن :))
اگه بخوام بگم به این ترتیبه:
1.disaster
2.phantom
باقیش فیلمایی نبود که بره تو علاقمندی دائمیم!ولی خب اینطوریه برام:
3.call me
4 . 3billboards
5. Shap of water
6. Ladybird
اصن این لیدی برد نمیدونم چرا دلمو خون کرده!حس خوبی نداشتم موقع دیدنش!
دارکست اور و خیلی تو شرایط بدی داشتم میدیدم،واسه همین هنوز نمیتونم تصمیم بگیرم چجوریه فیلمش برام!:))
بقیه رم ندیدم اگه تو سلیقه تو بود بگو ببینم!:)
جدی؟!من ندیدم اون فیلمشو!:))))
پاسخ:
خب خب ممنان از ارایه ی لیست خود :) 
چرا دلتو خون کرد؟ :دی ( من بازیگرشو دوست دارم_ همون دخمله که توی فیلم بروکلین هم بازی کرده بود _ اتفاقا اولین فیلمی هم بود که دیدم به خاطر همون دخمله مششتااق بودم اینو زودتر ببینم ولی باقی رو که دیدم دیگه در این جایی از لیست که الان قرار داره قرار گرفت!
خب بقیه الان میشن پست و گریتست شومن و گت اوت و ای تونیا!!
که از این بین هنوز پست و گت اوت رو خودم ندیدم لذا فعلا نظری ندارم!! راجع به گریتست شومن خب خود من به عشق هیو جکمن تا بلوریش اومد سریع دیدمش ولی خیلی توی ذوقم خورد! اصلا قوی نبود!! به هرحال اگه هیو جکمن رو دوست داری فقط بزن تیکه های رقص و آوازش رو ببین!
راجع به آی تونیا من دوستش داشتم! هر چند کمی اون وسط هاش یه ذره روندش کند شد! ولی جالب بود واسم شیوه ی روایتش و گریم شخصیت هاش! و همینطور آخرش! خیلی جالبه چون همیشه از شخصیت های فیلم می سازن که ته فیلم عموما با موفقیت چشمگیری که به دست میارن میزنن دهن همه رو سرویس می کنن ولی آی تونیا برعکس بود داستانش! اینکه چطور زنی که می تونست قهرمان باشه, باقی زدن دهنشو سرویس کردن و نتونست قهرمان بشه :دی 
آی تانیا رو دیدم.
لذا الحاقیه میدم :))
میره قبل از گت اوت, و بعد از کال می

معمولی بود به نظرم
پاسخ:
خوب من نظرم رو نسبت به آی تونیا مبسوط در کامنت قبلی اعلام نمودم :)
و ممنون از الحاقیه همچنین :))
دیزستر آرتیست طوری بود که من بعضی جاهاش فیلمو پاز میکردم یه ده دقه ای میخندیدم، بعد پلی :))) 
اونجا که همشون باهم دیالوگ رو میگن :)))

جکی پارسال اسکار گرفت؟ خسته کننده ترین فیلمی بود که اقدام به دیدنش کردم و حتی نتونستم تمومش کنم :||| ولی کپتن فنتستیک رو ببین حتما 
پاسخ:
شونصد بارر میگن آخرشم که میاد اون شاهکار رو خلق می کنه :دی

آی دید ناااااااااات :)))

نه اسکار نگرفت، ناتالی پورتمن نامزد شده بود واسش! جدی خسته کننده است ؟ :/
آره کپتن رو شنیدم که خوبه! باوشه وقت شد می بینمش :)
چرا من از کال‌می‌بای‌یور‌نیم خوشم نیومد ؟ :دی
پاسخ:
چون فیلم خیلی می تونه سلیقه ای باشه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی