Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

احتمالا فردا شب هم من باز شام نخورده بیهوش میشم :|

يكشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۷، ۰۵:۵۵ ق.ظ

درحالیکه نوتیفیکیشنی از آلارم گوشیم رسیده که نشون میده کمتر از یک ساعت دیگه من باید بیدار بشم! من همچنان نتونستم بخوابم و همچنان خوابم هم نمیاد :| 

کلافه ام می کنن شب های اینجوری! که اصلا و ابدا خوابم نمی بره, چون قبلش تعطیلات بوده و من باز شب بیداری و فیلم و سریال و روز خوابی برنامه ام شده بوده و حالا و امشب و شب قبل از یه روز از 8 صبح تا 8 شب کار و کلاس داشتن و خوابی که گم شده :(

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۶
حدیث

نظرات  (۹)

نظرت چیه تعطیلات تا صبح بیدار نمونی؟:/ فکر کنم تنها راهشه
پاسخ:
نظرم با نظرت که یکیه :دی
منتها سخخخخته *__*

ع نمی دونستم برگشتی و دوباره می نویسی! برم دوباره دنبالت کنم پس :)
من بارها تجربه ش کردم۰خیلی بده :((
پاسخ:
یعنی داغووون شدم اون روز یکشنبه! گاهی که سر کلاس حرف می زدم نمی دونستم خودمم چی میگم :/
منم الان دارم غصه‌ی این رو می‌خورم که چجوری امشب زود بخوابم تا بتونم فردا صبح بیدار شم و برم کلاس(دست بر سر کوفتن)
پاسخ:
من یعنی یک پدریییی ازم دراومد که نگو :((
همه چیز این زندگی خوبه الا صبح زود بیدار شدنش مخصوصا بعد از سه روز تعطیلی که ساعت ده از خواب بیدار میشدم!
مخصوصا وقتی مجبوری ساعت اول پسرای شر و شیطون رو تحمل کنی
پاسخ:
آخ گفتی!! لذتی که توی خواب صبح هست توی هیچی نیست واسه من!
حالا خوبه این کلاسی که من صبحها دارم (خودم البته دانش آموزم اینجا:دی) خیلی بهمون خوش میگذره! یه کمی جبران مافات میشه!
متاسفانه تعطیلات اونجوری کل سیستم زندگی آدمو بهم میریزه
مسئولان باید یه فکری بکنن:))
پاسخ:
بذار مسئولین راجع به ارز یه فکری پیدا کنن, این خواب صبح پیشکششون :والاع :))
۲۷ فروردين ۹۷ ، ۱۸:۲۳ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
هیچ وقت هم عبرت نمیشه برامون:|
پاسخ:
نه دیگه من قوول دادم هفته ی بعد سر وقت بخوابم :|
به عبارتی اون منِ بیچاره و به فلاکت افتاده ی اون روز ازم قووول گرفت دیگه هیچ وقت اونکارو با خودم نکنم :|
من این وقتا بدون اینکه بفهمم نشسته سرکلاس خوابم میبره:/
هفته پیش استاد میگفت داشتم مینوشتم یهو در همون حالت خودکار به دست چشامو وا کردم فهمیدم یه دقیقه شایدخواب بودم:/
شکنجه ی محضه
پاسخ:
خوش به حالتون :/
من تو ماشین و اینا خوابم نمی بره با اون شرایط به قول همه گهواره ای!! بعد فکر کنید تو کلاس درس خوابم ببره باز هم با اون شرایط لالایی طوری  حتی:|
کجاش خوبه؟؟یهو خاموش میشم :)))
آبروم رفته پیش استادا:)))
پاسخ:
ع خوب نیست پس :دی
من آخه همیشه غبطه میخورم به کسایی که تو ماشین و سر کلاس می تونن بخوابن :/
خیلی بده. -_-
پاسخ:
ساچ ع دیزستر *___*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی