Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

One of those touching speech

چهارشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۷، ۰۲:۰۹ ق.ظ

به جز تیکه ای از سخنرانی ترامپ و کل سخنرانی روحانی توی سازمان ملل باقی سخنرانی ها رو ندیدم! نمی دونم حتی باقی روسای جمهور و یا نمایندگانی از باقی کشورها هم سخنرانی داشتند یا نه, که بدونم مرسوم و معمول سخنرانی های سازمان ملل باید به چه شکلی باشه! یا که اصلا باید شکل و فرم خاصی داشته باشه یا نه!

ولی چیزی که در طول تمام سخنرانی روحانی به نظرم کم بود! گیرایی و گیرنده بودن و کوبنده بودن کلامش بود! کاری به این ندارم که رفتار و عملکرد سران حکومتی خودمون و حتی خود همین روحانی چقدررر این روزها شیشه خورده داره و چقدر لازمه یه مجمع خودمون تو کشورمون تشکیل بدیم و مردم و دردهاشونو بذاریم یه طرف و حکومت رو یه طرف! ولی وقتی توی سازمان ملل به عنوان یه کشور حاضر میشیم, به عنوان یه واحد, یه بخشی از وجودم دلش می خواست که می شد یه جور کوبنده و تکون دهنده ظاهر می شدیم! نه باز هم با ازون دست متن هایی که روی کاغذ جلوه گر ملتی غیور و سرخم نکن و دارای فرهنگی هزارساله و بدون مشکل و با عزت و فلان و فولانیم! 

نمی دونم روسای جمهور اجازه دارن سخنرانی های احساسی داشته باشن یا نه؟ ولی من اگر امشب رییس جمهور بودم .... آخ چقدر دلم خواست می تونستم تریبون مجمع سازمان ملل رو دست می گرفتم :/ هیچ وقت همچین حسی داشتین؟ که بتونین فرصتی داشته باشین که وایسین جلوی همممه ی دنیا و حرف بزنین و حرف بزنین... من حتی متنشم تو ذهنم آماده دارم :|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۰۴
حدیث

نظرات  (۹)

نه من هرگز دلم نمی خواست. وقتی آدم به این فکر میکنه که هر حرکتش، هر کلمه ای که به زبون میاره ممکنه سرنوشت میلیونها آدم رو عوض کنه....
فکر میکنم سنگینترین مسئولیتیه که یه نفر می تونه داشته باشه
پاسخ:
آدم تو رویاهاش به این جنبه ها که نگاه نمی کنه که :دی
۰۴ مهر ۹۷ ، ۱۷:۴۵ هانی هستم
رییس جمهور که نمیشی احتمالن ؛ متنشو بذار ما بخونیم!
پاسخ:
از کجا میدونی شاید شدم :دی
۰۴ مهر ۹۷ ، ۲۰:۱۰ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
من قبلا ها اینجوری می‌شدم! اصلا حالا که فکر می‌کنم می‌بینم خیلی عوض شدم:/ عادت هام کن فیکون شده!
پاسخ:
یه جوری نوشتی قبلنا اینجوری می شدم ؛انگار مثلا حالت جنونی چیزیه :))))
هوم - اگر تریبون سازمان ملل الان جلوت بود چی میگفتی به عنوان نماینده ایران ؟
پاسخ:
هر وقت رفتم وایسادم ‍اونجا حرفامو می شنوید :))
خیلی خیلی خیلی اینجوری میشم
ولی فقط یه بار جلوی یه عضو شورای شهر تونستم اینجوری حرف بزنم :)
پاسخ:
نتیجه اش چی شد اون یه بار؟
۰۵ مهر ۹۷ ، ۲۰:۲۹ حامد سپهر
خب فعلا برا ما سخنرانی کن:)
پاسخ:
نه مزه اش میره :دی
۰۶ مهر ۹۷ ، ۱۸:۱۲ بانوچـ ـه
کاش یه مجمع هم بود یکی به نمایندگی ملت هر کشوری می رفت و حرف میزد...
یکی از همین مردم عادی
پاسخ:
نترس اگر همچه چیزی هم بود باز یکیو از خودشون میفرستادن بره اونجا از همین حرف های شعاری و فلان و اینا بزنه :/
خوب اول باید نظر ما رو جلب کنید که رای بیارید بعد برید اونجا دیگه :دی
پاسخ:
:)
۱۰ مهر ۹۷ ، ۰۶:۵۰ آسـوکـآ آآ
من همیشه دوست داشتم نماینده بشم. اما وقتی بزرگ شدم و دیدم چقدر سیاست آلوده ست، تصمیم گرفتم که هیچوقت سمتش نرم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی