Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

والسلام

جمعه, ۲۷ مهر ۱۳۹۷، ۰۱:۰۹ ق.ظ

کتاب بار هستی رو امانت دادم! دومین کتابیه که توی زندگیم به کسی امانتش دادم, بعد از کتاب ملت عشق! ملت عشق وقتی برگشت حالش خوب نبود, ولی دیگه دیر شده بود بار هستی رو امانت داده بودم و ملت عشق رو پس گرفته بودم از همون آدم!

یک ماهه بار هستی توی کتابخونه ام نیست! یک ماهه که یه جایی ته قلبم فشرده است! امشب بهش پیام دادم که کتاب رو توی هفته ی بعد می خوام! 

و مطمئنم بعد از بازگشت بار هستی به کتابخونه ام, تنها شخصی که می تونه کتابی از توی کتابخونه ام برداره فقط و فقط مامان خواهد بود و بس! و دیگه هیییچ وقت, هیییچ کس از من کتابی امانت نخواهد گرفت!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۷
حدیث

نظرات  (۹)

۲۷ مهر ۹۷ ، ۰۱:۲۱ פـریـر بانو
من به‌خاطر همین چیزها کتاب‌هام رو به کسی نمی‌دم. 
خیلی‌ها امانت‌دار خوبی نیستن.
واسه همین بچه‌هام پیش خودم باشن خیالم راحت‌تره. :دی
پاسخ:
آخ امان از دوری از بچه و جیگر گوشه! آخ -_-
۲۷ مهر ۹۷ ، ۰۵:۱۲ محبوبه شب
هیچ کس قدر کتابو نمیدونه جز اونی که خودش اهل نگهداری کتاب و کتابخونه باشه
پاسخ:
دقیقا!! به نظرم آدم هایی که به جای کتابخونه داشتن از خودشون همیشه ترجیح میدن امانت بگیرن, همین نشون دهنده ی اینه که کتاب براشون هنوز به اون درجه از تقدس نرسیده که باهاش دوستانه و متشخصانه رفتار کنن :/
من جدیدا کتاب امانت نمیدم می بخشم:)
خیلی حس خوبی داره
امتحانش کن
دیگه بعدشم حرص نمیخوری که چه بلایی سر کتابت اومده
پاسخ:
من بمیرمممم نمی تونم کتابامو ببخشم :دی

ترجیح میدم برایذشخص کتاب هدیه بخرم ولی بخشیدن کتابهای خودم هررررررررگزززززز :|
۲۷ مهر ۹۷ ، ۱۲:۲۸ امید ظریفی
من هم از اول، امانت‌دادنِ کتاب‌هام به بقیه برام سخت بود، تا این‌که یکی-دوتاش رو امانت دادم و فهمیدم که: ئه! دیگه عمرن نباید این کار رو بکنم!
(-:
پاسخ:
انگار کلا آدم های کتاب امانت بگیر اصلا سلیقه ی نگهداری از کتاب ندارن :\
درسته که جلدش خراب میشه ولی کتابا نه زندانیه ما هستن که بخوایم بزاریم تو کتابخونه بمونن نه وسیله ی تزئینی هستن که حتما واجب باشه سالم بمونن بهتره جلد کتابا خراب بشه ولی ادما به جایی نرسن که کتاباشونو فقط برای خودشون نگه دارن.
پاسخ:
نمی تونم با نظرتون موافق باشم :) 

۲۸ مهر ۹۷ ، ۰۸:۵۷ آسـوکـآ آآ
من نه امانت میدم به کسی، و نه از کسی امانت میگیرم.
چون وقتی کتاب کسی پیشم باشه، انگار طلا همراهمه و همه ش استرس دارم نکنه آسیب ببینه و اینجوری لذت نمیبرم از خوندنش
پاسخ:
من اگه بنا به امانت گرفتن باشه, وقتی کتابخونه هست! ترجیح میدم از شخص امانت نگیرم! 
و حتی گاهیذشده کتابی رو از کتابخونه امانت گرفته باشم ولی اینقدر دوستش داشتم و عاشقش شدم که رفتم یکی ازش خریدم و گذاشتم تو کتابخونه ام :دی
من نمیفهمم چرا کتاب قرض میدین؟! و بیشتر نمیفهمم چرا کتاب پس میدین؟!:)))) الان فرار کنم ایا؟!:))
پاسخ:
پس چه کنیم استاد؟ :دی
یعنی بهش نگفتید کتابمو چرا خراب کردی؟
یا حتی اینکه بگید اینو دیگه لااقل سالم نگه دار؟
پاسخ:
کتاب جدید رو بهش دادم و کتاب قبلیو بهم بعدش برگردوند! خدا رو شکر این یکی رو سالم تحویل گرفتم!
۱۳ آبان ۹۷ ، ۱۲:۱۵ حورا رضایی
اتفاقاً من تجربۀ بدی از امانت کتاب ندارم. یه چند نفر مشخص هستن که باهاشون از این بده‌بستون‌ها دارم و خدا رو شکر همه‌مون راضی بودیم تا حالا.
پاسخ:
ولی من کلا بعد از این تجربه دیدم واقعا دیگه دلم نمی خواد کتابهام از کتابخونه ام برن بیرون :-"

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی