Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

چای دارچین

جمعه, ۲ آذر ۱۳۹۷، ۰۹:۵۱ ب.ظ

بعد از سه روز برگشتن به خونه, فهمیدم نبودن من اولین چیزی رو که تغییر میده طعم چایی خونه خواهد بود! بدون من, بدون حدیث یعنی بودن چایی دارچین! 

بوی دارچین باقیمونده توی قوری باعث شد به این فکر کنم با نبودن من دیگه چه چیزهایی توی این خونه می تونه تغییر کنه! چه چیزهایی فقط منتظر نبودن حدیث هستن!

+حدیث به دارچین حساسیت دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۰۲
حدیث

نظرات  (۵)

۰۲ آذر ۹۷ ، ۲۲:۳۸ نیمه سیب سقراطی
وای من همین الان دارم چای دارچین میخورم بعد گفتم ی سر بیام بیان دیدم پستت خیلی میطلبه :))
به لیمو رو با چای امتحان کن 💕
پاسخ:
چه تصادفی :دی 

آره به لیمو دوست دارم ^___^
۰۳ آذر ۹۷ ، ۰۷:۱۷ آسـوکـآ آآ
در واقع نبودین ضیافتی داشتن اهل خونه :دی
پاسخ:
حسودیم شد اصن که تصمیم میگیرن بهشون خوش بگذره بدون من :)))
۰۳ آذر ۹۷ ، ۰۹:۳۳ حامد سپهر
دارچین که خوبه:)

پاسخ:
موضوع دوست داشتن و نداشتنش نیست! موضوع اینه که حساسیت دارم!
۰۳ آذر ۹۷ ، ۱۸:۴۱ سنجاب کوچولو
چقدر حیف شد که حساسیت دار بهش ...من عاشق چای دارچین هستم 
سرت سلامت بانو:)
پاسخ:
حالا من عاشق دارچین تدی شله زرد و حلیمم ولی حیف که خوردنش مساوی میشه با کلی مکافات و به غلط کردن افتادن :/
من این مشکل رو با زنجبیل دارم :/
بعد ملت فکر میکنن شوخی میکنم :/ جمعه یک کلوچه زنجبیلی خوردم :| یک تکه خیلی کوچولو مردم و زنده شدم انقدر استفراغ کردم و بدنمو خاروندم داشتم تموم میشدم :))
پاسخ:
حساسیت خر عست :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی