Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

مرا یارای جدایی (نی)(ه)ست!

دوشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۷، ۰۱:۲۴ ق.ظ

از سر شب فکر اون تیکه های گنده ی کیک شکلاتی توی یخچال ولت نمی کنه! تیکه های بزرگ کیک خیس شکلاتی *__* اول با این بهونه که چیزی به شام نمونده و قبل از شام وقت کیک خوردن نیست! بعد به این بهونه که الان یه عالمه شام خوردی, جایی برای کیک نیست! همینطور اون فکر خوره مانند و اون هوس خوره مانند رو هی هلش میدی عقب تر و عقب تر! لپ تاپ رو روشن می کنی و از وسط اووون همه فیلم و سریال ندیده, میزنی و بالاخره پاتریک ملروز رو پلی می کنی! بعد یک ساعت میشینی به تماشای بندیکت کامبربیچ که چطور هرر بار در برابر کنار گذاشتن هرویین ناموفق عمل می کنه! و تو هی به خودت میگی نه من ولی می تونم! من نمیرم سراغ اون تیکه های بزرگ کیک شکلاتی!! امشب که نرفتم! تا فردا!

پ.ن: حساب کنید به شکلات و کاکائو جوری حساسیت داشته باشید که فردای کوفت کردن نیم قاشق حتی, با صورتی به سان صورت یه آبله مرغون گرفته از خواب بیدار بشوید -__-  پس هر بار شما انتخابی دارید بین شکلات و کاکائو و یا صورتی آبله مرغون طوری تا مدتی طولانی :/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۱۷
حدیث

نظرات  (۱۱)

۱۷ دی ۹۷ ، ۰۷:۳۶ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
ای وای:-( راه درمان نداره؟
پاسخ:
نه دیگه حساسیت راه درمانش فقط دوری کردن از اون عامل حساسیت زاست :دی
آخ آخ پاتریک ملروز. چه سریال رو اعصابی بود :))
پاسخ:
ولی لامصب بندیکت خیلی خوب بازی کرده !
۱۷ دی ۹۷ ، ۰۸:۲۹ حامد سپهر
خودتو ببند به تخت ترکش کن:))))
پاسخ:
کیک رو ببندند به تخت نیاد طرف من! والاع :دی
۱۷ دی ۹۷ ، ۰۹:۲۶ خانومی ...
من کیک خونگی نمیخورم ولی اگه کیکش غیر خونگی بود آبله رو شدن رو به جون میخریدم همه کیک رو میخوردم ^_^
پاسخ:
حالا من کیک خونگی رو بیشتر از غیر خونگی دوست دارم :دی 
آخ آخ چه سخت ...
خب کنارش یه داروی ضد حساسیت _با مشورت پزشک_ مصرف کنید
این دارو های ضد حساسیت رو گذاشتن واسه همین موقع ها :)
پاسخ:
داروها فقط روی قسمت خارش و قرمزی پوست تاثیر دارن, با جوش ها هیچ کاری ندارن :/
۱۷ دی ۹۷ ، ۱۶:۰۰ زنبورِ ملکه
پیشنهاد من اینه که کیک شکلاتی تو یخچال نذارید:))
ولی جدا هوس کردم
پاسخ:
منم بهشون التماس کردم شکلاتی نباشه! شکلاتی درست نکنید! گفتن هوس کردیم :||
کیک شکلاتی که لایه لایه برشش بدن و وسطش نوتلا و موز بزنن بعد روش یه لایه کارامل بعد یه لایه شکلات آب شده و وایییی:))) البته میشه به جای نوتلا شیرین عسل زد که اونم خیلی عالی میشه
پاسخ:
من شکلات و کاکائو معمولی رو بخورم ابله مرغون طوری میشه قیافه ام! نوتلا اگه بخورم هم کهیر می زنم! هم کهیر ها باد می کنه! هم خارش می گیرم :))) چننننند ساله نوتلا نخوردم :دی 
شیرین عسل چیه؟
۱۸ دی ۹۷ ، ۰۱:۰۶ کلمنتاین ‌‌
تو جات تو بهشته
پاسخ:
به خدا :اشک هایش را پاک می کند 
شیرین عسله دیگه:)
خوشمزست فکر نکنم اگه بخوری کهیر بزنی شکلات نداره و یه چیزی تو مایه های عسل یا کارامل ولی مزش فرق داره کلا.
پاسخ:
آخه تا جاییکه من میدونم شیرین عسل اون کیک کوچولو کاکایویی هاست که وسطش یه چیز سفید کرم ماننده شیرینه :)
لامصب بندیکت همه جا خوبه آخه *ــ*
پاسخ:
آخ لامصب -ــ-
سرچ کن شیرین عسلی
پاسخ:
باشه :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی