Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

 

 

این ازون آهنگ هاست که یهو میتونه تو رو بگیره! اگه شل بگیری بدجور هم می تونه تو رو بگیره! یهو به خودت میای که داری زیر لب باهاش می خونی و می بینی لامصب واقعا عشق یه اتفاق ساده اس که دلت هم کم بابتش نشکست! بی اراده گی هات, عقل از سرت افتادن, تب تند نفس و شکست خوردن و اینا! بعد آخرش بغضت هی گنده میشه و گنده میشه که چه حیف عشق من عاشقم نبود :| 
خلاصه هی آهنگه ریپیت میشه و می بینی ای بابا هر چی رشته بودی رو داری مفتی مفتی پنبه می کنی! می بینی دوباره افتادی توی یه دور باطل مگه من چِم بود! می رسی به غمباد! 
تا اونجا که یاد اون تک خال پلی لیستت, اون یگانه آهنگ نازنین ِ عزت نفس بازگردون ِت میفتی
 
 

 

 و طولی نمیکشه که خودت رو در حالی پیدا می کنی که داری سرخوشانه و fuck you گویان میریزی بیرون اون خودآزاری و تلقین ها رو, و دوباره پنبه ها رو رشته می کنی :)
 
توضیحات نوشت: لازم به گفتنه که you مورد خطاب در عبارت کلیدی و نازنین fuck you به شخص خاصی اشاره نداره! بلکه به اون خود ِ مسموم و شکسته و آزار دیده و آسیب دیده امون در فرایند یک عشق اشاره داره! هیچ کس نمی تونه یک نفر رو مجبور کنه یک عشق یک طرفه و یا یک عشق اشتباه رو انتخاب کنه! این خودمونیم که اصرار می کنیم, این خودمونیم که می ترسیم ول کنیم! پس fuck به اون خودِ مسمومِ تلقین های دوزاری افکنمون 👎
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۱۹
حدیث

نظرات  (۳)

۱۹ دی ۹۷ ، ۱۲:۲۸ آسـوکـآ آآ
احساس می کنم آهنگ اول رو قبلا شنیدم.
خیلی قشنگه. :)



درست احساس کردم. سادس امیر عباس گلاب.
پاسخ:
ع امیرعباس گلاب خونده اینو قبلا! حالا انگار اصن من میدونم کیه امیر عباس گلاب :)))
این آهنگ رو یکی از دوستام واسم فرستاد و بعد فکر کردم خواننده ی اول و آخرش همین دختره بوده:دی
۲۱ دی ۹۷ ، ۱۵:۱۴ مینا کرمی
بسیار عالی بود
پاسخ:
:)
چقد لازم بود زودتر اون پاراگراف رو بخونم. حس میکنم الان دیگه دیر شده
پاسخ:
شاید خیلی کلیشه ای بشه ولی به نظرم هیچ وقت دیر نیست :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی