Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

وقتی شروع کردم و توی وبلاگ در رابطه با تعیین سطح و برگزاری کلاس های خودم گفتم، فکر این رو اصلا نمی کردم که همین موضوع باعث میشه من بتونم نه فقط از یک شهر و یا نه دیگه فقط از بین دوستان خودم شاگرد داشته باشم! بلکه با آدم هایی از شهرهای مختلف ارتباط پیدا کنم و تقریبا از هر گوشه ای یک شاگرد :) 

از قم و یا بوشهر و یا یزد و اصفهان و تهران :) 

و هم اینکه لذت کار کردن برای خودم رو هم به این قضیه وقتی اضافه می کنم، آرامش و رضایتم از کارم و روتین در حال حاضر زندگیم در کنار کارم خیلی بیشتر میشه! اون انعطاف کارم و همون تماس مستقیم شاگردها با خودم! که چقدر این بعد و قضیه رو دوست دارم، اونم بیشتر به این دلیل که اگر هر ایراد و اشکال و یا انتقادی باشه مستقیم به خودم گفته میشه و دیگه نفر سومی (آموزشگاه) در کار نیست که از من پیش اون شخص انتقاد بشه و بعد خودم اصلا حضور نداشته باشم که توضیحی در رابطه با دلیل کارم بگم و بعد اون شخص سوم با هر لحن و یا برداشتی به سراغ من بیاد و بگه از فلان قسمت کارت ایراد گرفته شده! گاهی وقت ها هم ایراد و انتقاد به جاست ولی اینکه مستقیم به خودت گفته بشه و تو خودت مستقیم حتی شده از اون شخص معذرت خواهی کنی رو من خیلی بیشتر ترجیح میدم تا وقتی که بدون اینکه من در اون تصمیم نقشی داشته باشم، یک نفر از جانب من معذرت خواهی بکنه و عنوان کنه که مسئله رو به من متذکر خواهد شد :| و یا اینکه من خودم بر اساس توانایی های خودم در تدریس و یا براساس یه معیار معقولانه و قابل اجرا می تونم برنامه های درسی و کلاسیم رو تنظیم کنم،و نه براساس یک عالمه روش های مارکتینگ و جذب مشتری و نگه داشتن مشتری یه برنامه ی فضایی و در بیرون خوشگل و سریع به من تحویل داده بشه و از من انتظار تقریبا یک معجزه رو هم داشته باشن تا با اون برنامه به کسی زبان یاد بدم!! بارها جمله ی "آخه می دونید این فلان چیز یه کلاس کاری داره" از زبان مدیرمون در واکنش من به ضروری نبودن یک رویکرد آموزشی و یا حتی اضافی بودنش و زمان تلف کردنش رو شنیدم! با همه ی این تفاسیرو بعد از این دو سال و خورده ای تجربه ی کار کردن در آموزشگاه، به نظرم دیگه وقتش بود قید کار کردن در هر آموزشگاهی و یا کار کردن برای کسی رو بزنم و فعلا برای خودم و کاملا منعطف و طبق برنامه ی روزانه ام و یا حتی حال روحیم کار کنم :) 

 

و اما سوالی برای کسی که جوابش را می داند :دی

اونم اینکه آیا کسی دوره ی آنلاین خوب در رابطه با طراحی سایت سراغ دارد یا خیر؟ و یا آیا اصلا کسی از بین خود شماها وجود دارد که در این زمینه مهارت داشته باشد و همچنین قصد آموزش؟ و یا آیا کسی از شما هست که خودش تجربه ی شرکت در دوره ای در رابطه با طراحی سایت را داشته باشد؟ 

ممنون می شوم از دارندگان و دانندگان پاسخ که دریغ نکنند :)

 

اینم همون داستان همیشگی انتهایی هر پست :دی

و من قصد دارم یک امکان تعیین سطح رایگان رو برای کسایی که علاقمند هستن به وجود بیارم! اون هم به این صورت که با هم تماس برقرار می کنیم و من از شما تعیین سطح می گیرم و بهتون سطح زبانیتون رو میگم! و بعد دو راه پیش روی شما قرار گرفته میشه؛ یک اینکه از من مشاوره بخواین که چطور می تونین به طور خودخوان زبانتون رو تقویت کنید (که کاملا رایگان هست) و دیگری اینکه برنامه ی یک کلاس آنلاین رو با هم بریزیم:)

پس کافیه که یک کامنت اینجا بذارید حاوی اسمتون و یک راه ارتباطی که اگر یک شماره موبایل دارای واتس آپ باشه بهتر هست!

  

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۰۷
حدیث

English-Teacher

نظرات  (۶)

در مورد سوال فکر کنم محمدامین هاشمی که یکی از بلاگراس بتونه کمک بکنه

پاسخ:
خب آدرس وبلاگشون رو لاقل میذاشتید :) 
۰۷ تیر ۹۹ ، ۲۱:۴۰ حامد سپهر

در مورد آموزش آنلاین زبان خیلی هم نیاز دارم و هم دوست دارم ولی متاسفانه الان اصلا نمیتونم زمانم رو بخاطر کارم تنظیم کنم

در مورد سوالتون توی اینستا خانم مژگان افشار آموزش میدن  1fenjoon.ir

پاسخ:
خب آنلاین خوبیش اینه که می تونه ثابت نباشه و هر جلسه زمانش تغییر کنه و خلاصه از لحاظ تایمی اینجوری نیست که به یه ساعت خاص محدود بخواد باشه.

ممنون حتما یه نگاهی میندازم :)
البته من کسی رو می خوام که برام کلاس بذاره.

خودمم نداشتم گشتم پیدا کردم براتون احتمال دادم بشناسین

بفرمایین

http://aminhashemy.blog.ir/

پاسخ:
ممنونم :)

نه نمی شناختمشون.

سلام! من توی زمینه طراحی سایت فعالیت می‌کنم.. شماره واتساپم رو خصوصی براتون فرستادم که اگه سوالی بود بپرسید

پاسخ:
بله ممنون :)

بلی بلی من سراغ دارم

چون وبسایت اموزش زبانم رو میخواستم راه بندازم تحقیق کرده بودم

ایشون خیلی حرفه ای هستند و اگر بهشون دایرکت بدید کاملا راهنمایی تون می کنن.

دوره ی آنلاین هم دارن فکر کنم.

https://www.instagram.com/mohsen.kargah/

 

پاسخ:
بله ممنون :)

و چه جالب که سایت آموزش زبان داری، می تونم آدرسش رو داشته باشم؟ 

آره عزیزم حتما

برات خصوصی می فرستم

اما هنوز شروع به کار نکردیم در واقع فقط پلتفرممون آماده ست. چون که تصمیم به کنکور مجدد گرفتم ممکن بود مقطعی بشه کارمون.

اتفاقا خوشحال هم میشم بعد همکاری کنیم با هم :)

پاسخ:
مچکر عزیزم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">