Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

من عاشق دسته بندی کردن و مرتب کردن و لیست بندی کردن هستم و این عشق در زمینه ی وبلاگ به این صورت بروز کرده که دوست دارم پست های سریالی بنویسم و مطالب مربوط به موضوعی را در قالب چندین پست جامع و کامل بنویسم و منتشر کنم. مثل پست های مربوط به بولت ژورنال. و حالا هم برای پایان سال 99 فکری به سرم زده در رابطه با نوشتن از دستاوردهای سالی که گذشت. 99 با اینکه سال تاریکی بود و واقعا مجبور بودیم همگی از لحاظ مالی و کاری و ساختن آینده چندین برابر حد معمول تلاش کنیم ولی به اندازه ی موج کوچکی شاید این اقیانوس درندشت زندگی رو هم متلاطم نکردیم و آبی از آبی تکون نخورد برای ما جماعت ایرانی. ولی از لحاظ شخصی و توسعه ی فردی من واقعا زیر و رو شدم. واقعا چندین پله/ مرحله / حوزه _هر چه که بشود اسمش را گذاشت_ جابجایی داشتم و واقعا با حدیثی که پارسال بودم زمین تا آسمون فرق کردم. هم خوشایند هست و هم ترسناک البته این حس. خلاصه که به مناسب همچین تجربه ای و همچین حسی تصمیم گرفتم این سال را با تشریفات و مراسم و مناسک بدرقه کنم. برای همین از این به بعد تا آخر اسفند به فاصله ی یک یا دو روز پست هایی منتشر خواهند شد از اتفاقاتی که در سال 99 افتاد. تا به الان 18 مورد و موضوع تصویب شدند. بریم ببینیم که چه می کنیم :)

 

توی قسمت جمع_بندی_سال_99 می تونید همه ی قسمت ها رو از اول بخونید.

موافقین ۷ مخالفین ۱ ۹۹/۱۱/۲۵

نظرات  (۳)

چی بهتر از این؟!

پاسخ:
یک مسافرت شاید بتونه بهتر باشه :دی
۲۵ بهمن ۹۹ ، ۱۱:۱۶ هیـ ‌‌‌ـچ

خدا قوتت رفیق :)

پاسخ:
سلامت باشی رفیق ^_^
۲۵ بهمن ۹۹ ، ۱۸:۵۶ دچارِ فیش‌نگار

یادآوری خوبی بود، منم دوست دارم از خوبیا و موفقیت های 99 بنویسم

پاسخ:
بنویس بنویس ^__^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی