Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

اینکه چی شد من با یه آموزشگاه توی شهر بوشهر آشنا شدم! قضیه اش از اینجا شروع شد که مدیر آموزشگاهمون پیج اینستاگرام این آموزشگاه زبان رو به من نشون داد و من هم بعد از کمی دنبال کردن این پیج، از گروه معلم های اون آموزشگاه و ارتباطی که با هم داشتن و صمیمیت و کلا اون جو جالب آموزشگاهشون خیلی خوشم اومده بود و همه اش اونجا رو با آموزشگاه خودمون و صمیمیت هیچ وقت شکل نگرفته و هیچ وقت نداشته امون مقایسه می کردم :دی

تا اینکه پیجشون شروع به پست کردن یک سری ویدوئوهای آموزشی کردن که هر معلمی یک موضوع خاص رو کاور می کرد! مثلا یکی راجع به گرامرها! یکی راجع به صحبت کردن! یکی راجع به آیلتس و ..... و از بین این معلم ها یکیشون من رو کنجکاو کرد که به پیجش که تگ شده بود سر بزنم! چیزی که توی بایو پیجش نوشته بود نظرم رو جلب کرد و همینطور شیوه ی خاصی که برای نوشتن کپشن هاش داشت! من فرشته رو تقریبا دو سال پیش فالو کردم! تا زمستون 98 که شروع به تبلیغ کلاس های آلمانیش کرد! هر بار که فراخوان داد من اعلام آمادگی کردم تا شرکت کنم! ولی خب هر بار به حد نصاب نرسید ! تا بالاخره 6 اردیبهشت اولین ترم کلاس آلمانی من شروع شد :) 

یعنی تمام اون حس های خوب و گاها هم سردگمی طور یاد گرفتن یک زبان جدید رو الان تقریبا یک ماه و خورده ای هست که دارم دوباره تجربه می کنم! یاد اون دوران 18 سالگی و شروع زبان انگلیسی و کلاس رفتن زنده شد! یک چیزی نزدیک به 9 سال پیش من رفتم کلاس زبان تا انگلیسی رو مسلط یاد بگیرم و حالا با یه دانش 50_60 کلمه ای در آلمانی و چند سری پادکست گوش دادن و دو تا سریال آلمانی دیدن و کمی دولینگو خوندن, نشستم سر کلاس های آنلاین آلمانی با یه گروه اهل بوشهر :دی و به طرز جالبی دارم کم کم آلمانی یاد می گیرم (انگار که مثلا قرار بود یاد نگیرم:دی) الان بعد از یک ترم کامل می تونم خودم رو به آلمانی معرفی کنم! اینکه اسمم چیه! چند ساله ام! شغلن چیه! اهل کجام! به چه زبان هایی صحبت می کنم! راجع به علایقم و راجع به خانواده ام :)

هفته ی پیش هم ترم دوم رو شروع کردم ^____^ 

اضافه نوشت: راستی تعیین سطح همچنان برجاست, فقط من درگیر تدارکات شروع دوره های خودم بودم که دایی فوت کرد و کلاس های آموزشگاه باز شروع شد( یعنی نیمه ی ترمی که از اسفند مونده بود و باید تموم می شد) و خلاصه باز من فول تایم درگیر شدم و سطح انگیزه و انرژیم هم به شدت افت کرده بود, تا بالاخره ترم کذایی آموزشگاه تموم شد! تنش ها و بی قراری های رفتن دایی آروم گرفت, هر چند هنوز هم هیچ کسی نمی تونه باور کنه دایی دیگه نیست! و به هر حال من دوباره انرژی و انگیزه ام رو به دست آووردم و مشغول برنامه ریزی برای کلاس های آنلاین و کلی برنامه و اعلان و فراخوان و تولید محتوا و این حرفا :دی 

حالا تا من از این دوستان رونمایی کنم, شما می تونید برای تعیین سطح به من پیام بدید :) توی کامنت اسمتون و یه شماره که واتس آپ داشته باشه رو کافیه که برام بذارید ;)

اگر نمی دونید قضیه چیه, اول این پست و بعد هم این پست رو بخونید.

یا به طور خلاصه:

و حالا من قصد دارم یک امکان تعیین سطح رایگان رو برای کسایی که علاقمند هستن به وجود بیارم! اون هم به این صورت که با هم تماس برقرار می کنیم و من از شما تعیین سطح می گیرم و بهتون سطح زبانیتون رو میگم! و بعد دو راه پیش روی شما قرار گرفته میشه؛ یک اینکه از من مشاوره بخواین که چطور می تونین به طور خودخوان زبانتون رو تقویت کنید (که کاملا رایگان هست) و دیگری اینکه برنامه ی یک کلاس آنلاین رو با هم بریزیم:)

پس کافیه که یک کامنت اینجا بذارید حاوی اسمتون و یک راه ارتباطی که اگر یک شماره موبایل دارای واتس آپ باشه بهتر هست!

۵ نظر موافقین ۸ مخالفین ۰ ۱۰ خرداد ۹۹ ، ۰۰:۴۸
حدیث