Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

خمیر بازی +دستور پخت

سه شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۵، ۰۳:۰۳ ب.ظ

گفته شده بود ساعت چهار بعد از ظهر دست به کار بشم ولی من چهار و نیم دست به کار شدم واسه درست کردن دو تا خمیر!! یکی خمیر شیرینی و اون یکی خمیر غذا!! بچه‌های بالا دستورات رو فقط در حد شروع کار اعمال کرده‌بودن و خودشون رفته بودن استخر و بعدشم دوشنبه بازار هم تو برنامه داشتن!! لذا بنده دست تنها و تک و تنها شروع کردم :/



سمت چپی خمیر غذا و سمت راستی خمیر شیرینی:)

بعد از حدود یک ساعت ورز دادن و هر کدوم رو صد بار کوبیدن به کف ظرف با تمام قوا و خرد و خمیر شدن و کوفته شدن کت و کول ایضا خودم ، نتیجه زیر حاصل شد :))



هر دو رفتن برای یک ساعت استراحت و بعد اکوری پکوری سمت چپی اول برداشته شد واسه شام و برای اشترودل جان :))


تو پست قبل دیدم خیلی این سینیه طرفدار داره گفتم دوباره ازش استفاده کنم:دی

تا به این میزان از نظم در پیچش برسم دو تا اولی رو جوری پیچوندم که انگار یه لنگه دمپایی خورده بود تو سرشون :| برای همین هیچ عکسی هم ازشون صلاح دیده شد در دست نباشه و به جا نمونه، چه برسه به اینکه ثبت بشه ://


اینم حاضر و آماده اش :))


بعد شام هم نوبت نون دارچینی مورد علاقه‌ی رضا بود که از پارسال که یه بار درست کرده بودم کلی خاطر خواهش شده بود و بعد از یک سال درخواست تکرار پختش من بالاخره همت کردم دست به کار شدم :دی این سری خیلی خیلی راحت‌تر بود پیچوندش و به ثمر رسوندنش از نوبت قبلی!! چون اون سری قشنگ نموده شدم تا پیچوندمش:| به علت خستگی آشپز از مراحل کاری این یکی عکسی در دست نیست لذا نتیجه رو فقط داشته باشید :دی



پ.ن : خود پست هم به علت خستگی امروز به ثبت رسید به جای دیشب :))


اینجا (مواد لازم) و اینجا(طرز تهیه) دستور تهیه خمیر رو گذاشتم!! و طریقه ی پیچوندن نون دارچینی هم اینجا و یه سری توضیحات کوچیک هم راجع بهش اینجا

برای اشترودل هم که مواد بعد از درست کردن خمیر، برای مواد میانیش من  گوشت چرخ کرده و پیاز داغ و رب و ادویه و قارچ رو تفت دادم و بعد که سرد شد داخل خمیر گذاشتم به همراه پنیر پیتزا و بعد همونجور که تو عکس دیدید پیچوندمش :) من خودم سری بعدی اگه بخوام درست کنم فلفل دلمه ای و ذرت هم اضافه می کنم و به جای گوشت هم مرغ استفاده می کنم!! کلا مواد میانیش سلیقه ایه دیگه، هرچی که دوست داشته باشید می تونید بریزید :)

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۰
حدیث

نظرات  (۳۴)

۲۰ مهر ۹۵ ، ۱۵:۱۹ آقاگل ‌‌‌‌
من فقط یک سوال دارم این شام چند نفر بود؟

پاسخ:
این یه دونه که نبود فقط :دی شیش تا اینجوری درست کردم و شام سه نفر قرار بود باشه :)
یه دونه واسه نمونه گذاشتم مثلا :))
من ناهار نخوردم :(((
پاسخ:
من شطرنجی عم  و متاسف :(
وااای.. ایول چقد هنرمند ^___^ 
خدایی واسه همین میگن وجود یه دختر حداقل تو هر خونه ای لازمه :)) 
چقدر خوب پیچوندیشون.. چه قیافه ی خوشمزه ای دارن ^__^ 
آدرس بدم ازینا واسم پست میکنی؟!  :|  :دی 
پاسخ:
مرسی مرسی از الطاف و تعریفات :))))

عزیزم دستور پخت می دم خودت درست کن :)))) خوبه? :p
نخسته پهلووون:)))
اون اشترودله رو عین دستبند دوستی بافتی به هم:)))))))))))
پاسخ:
داغونم، له له ام :)))))
آره تار و پودی بافتم  و از دستبندها الهام گرفتم:دی
قشنگ جلو بازو و پشت بازو کار کردی با خمیر درست کردن :)))
دستت درد نکنه قیافه شون که خیلی خوبه . دستور اون نون دارچینی ت رو میشه بزاری لطفا ؟
پاسخ:
آره به خدا خودش یه پا پشت بازو و جلو بازو بود :)))
آره حتما تا شب به پست اضافه اشون می کنم ^___^
۲۰ مهر ۹۵ ، ۱۶:۵۱ مترسک ‌‌
ما که میل نداریم (!) ولی حداقل یه تعارف می‌زدی D:
پاسخ:
می دونستم میل ندارین دیگه تعارف نکردم :)))
۲۰ مهر ۹۵ ، ۱۷:۵۱ مستر نیمــا
وای من اون اشدودلو دلم خواست!
پاسخ:
اشترودل البته و دیگه ببخشید که دلتون خواست :دی
ایول بابا کدبانو جان :))))
پاسخ:
مررسی :)))
۲۰ مهر ۹۵ ، ۱۸:۴۴ امیر بهزادپور
چه هنرمندانه...! :)
پاسخ:
^____^
ایشششش -___- 
:)))
پس قربون دستت دستور پخت هردو رو بگو :دی 
پاسخ:
:دی

باوشه دستورشون رو می ذارم :)
۲۱ مهر ۹۵ ، ۰۲:۰۳ نفس نقره ای
خدایا شکرت :\
من کوکو سبزی درست میکنم از کف ماهیتابه کنده نمیشه :|
پاسخ:
من تو این جینگول پینگول پزی ها استعداد دارم وگرنه خورشت هر وقت درست می کنم تهش مامانم به دادش نرسه اصن نمیشه خوردش :/ :دی
دلم برا سکانسات تنگ شده بودا:)) الان کشف کردم
پاسخ:
عزیزممم
اره خیلی وقت بود، نبودی!! خوشالم دوباره می بینمت :*
۲۱ مهر ۹۵ ، ۰۸:۵۴ نار خاتون
نذار از اینا:/
سطح توقع رو افزایش نده خواهر من:|
پاسخ:
ع اینا همش پلاستیکیه شما باور نکنید :))))
الان سطح توقعت در چه حاله؟ نیومد پایین؟ :دی
چقد خوشمزه دلم خواست. آب از لب و لوچه ام راه افتاد.
جایی نیست اشترودل نذری بدن؟ :))
فقط بیزحمت طرز تهیه شونو یاد بده که بر باد رفتم :(
راستی سلام :)
پاسخ:
به به ببین کی اینجاست یوزی خانممممممم، سلام علیکمممم!! چوطور موطوری ؟
الان حقش نیست بگم به تو دستور پخت نمیدیدم ، والاع :دی آخه معلوم هست کجا میری، یوهو تخته می کنی میری نچ نچ نچ [آیکون سرش را به چپ و راست تکان می دهد]

ولی از شوخی گذشته خوشحال شدم کامنتت رو دیدم ^__^
قیافش خوشمزس لامصب/:
پاسخ:
آره لامصب :))))
۲۱ مهر ۹۵ ، ۲۲:۰۹ گربه بنفش
اونوقت من به چارتا کیک چپر چلاغ خودم می نازم:/
پاسخ:
حالا هی بزن تو سر اون کیک هات :دی
منم اینقدر این دوران چپر چولاقی رو طی کردم حالا یه کمی، یه ذره ای دارم آدمیزادی پخت و پز می کنم :دی
۲۱ مهر ۹۵ ، ۲۲:۳۸ گمـــــــشده :)
اشترودل خیلی خوب دراومده ها
بعد من الان نون دارچینی موخوام
موخوامممم
پاسخ:
آره فقط یه سری اشکالات داشت که واسه دفعه بعدی اصلاح بشن به نظرم بهتر میشه :دی

پس سعی کن درستش کنی چون واقعا خوبه :دی
خیلی زیبا خیلیییییییی !!
واقعا زیبا
پاسخ:
ممنون :)
تو نمیدونی من عاشق شیرینی های دارچین دارم؟؟؟نه نمیدونی؟بگو نمیدونی؟؟
ایـــــــــــــش :))

+نوش جان ولی :/
پاسخ:
نه دیگه نمی دونست و تکرار نمیشه :)))))
حقته به خاطر انتشار این تصاویر دل سوزاننده گزارش بدیم فیلترت کنن
نامرد
گشنمه
دلم خواست
:(((((
پاسخ:
الان بگم خودمم گشنمه دلم خوراکی می خواد راضی میشی؟ :(
نگار :)))))

من دلم عدی و باران خواست ،

از ته دل دعا میکنم که خیلییی خیلییی همیشه حال خونواده ت و خودت خوب باشه

باران و عدی هم الهی همیشه همینقدر شیرین باشن و خوشحال و شاد

+ به تازگی یافتمت
پاسخ:
نگار سرو روانیان بیا که یه دونه از کامنتات اومده اینجا، بیا برات نگهش میدارم تا خودت جوابشو بدی :))))))
رااااستی


آشپزیت فوق العادست ، قراره بعد کنکورم مثل تو اینقد قشنگ و با کلاس بپزم

:)))

البته اگه بتونم

وااای بافتنی مامانم سعی کرد یادم بده ، کم یاد گرفتم

از سری معضلات من و شباهنگ ، و‌همه چپ دستا

نمی دونم بافتنی شباهنگ خوبه یا نه

ولی قبول نیست هم بافتنیت خوب باشه هم آشپزیت

:))))
پاسخ:
نگار سر روانیان همچنان اینم خطاب به شماست :)))))))

منم بافتنیم خوبه البته، یعنی بدک نیست :دی
من به سبک باران گفتم علی :))))
پاسخ:
و نیز این :دی
وااااای فک کنم دو تا وبلاگ رو قااااطی کردم :|||


میدونم پوکر فیس میشی و دعا میکنی برام
پاسخ:
و بالاخره یکی خطاب به خودم :)))))

آخه دختر خوب چطور قاطی کردی وبلاگ هارو وقتی قالبها و حال و هوا کلا فرق داره :دی

من دیشب وبلاگ شما و سرو روان (نگار) رو خوندم

نگار هم کلی آشپزی داشت ، من به خاطر عکس های آشپزی تون قاطی کردم

فک کردم شما اوشونین :))))))

البته وبلاگ شما رو هم به تازگی یافتم ، آشپزی هاتونم عاالیه ، دیشب کلی سیب زمینی

پخوندم به وسیله ی مامانم ، بعد دیدن عکس شما

دیگه شرمنده اگه قاطی شد :))))
پاسخ:
دشمنت شرمنده جانم :)

کامنت های منصوب به نگارم پیش من امانت می مونه :دی فقط از کامنت های منصوب به منم پیش نگار هست یا نه حالا؟ :)))))))
نامرده از آلزایمر رنج عجیبی می برد و در بهار زندگی احساس پیری می کرد

؛))))))


در خندیدن اسراف نکنید
پاسخ:
اصلا و تا دلت بخواد خندوندیم :))))))))))))))
تا شباهنگ نیومده غلط املایی بگیره ، دیگه آخرین بامزه بازیمو در بیارم و در افق محو شم


باید بگی منسوب ، از نسب میاد ، ینی نسبت داده شده

منصوب ، از نصب میاد ینی گماشته شده ، پس تکرار می شود (به سبک ۱۱۸بخون) ، کامنت

منسوب به نگار

نسریییییییین ، دیدی ؟ دیدی ؟ چقده ادبیاتم خوبه ، چقده ماهم ، تو کنکور ۱۰۰ میزنم

:))))))

من امشب ۳_۴تا سوتی دادم ، برم بخوابم واسه امشب کافیه


؛)))))
پاسخ:
شباهنگ بیا که دانش آموز خلفت اینجاست :)))

خیلی ممنون از روشن سازی و شفاف سازیت :)))

امروز چی؟ بازم وبلاگ که وبلاگی رو با هم قاطی نکردی؟ :دی
دیشب مامانم ۳ تا سیب زمینی متوسط رو به بالا برای من سرخ کرد

وبلاگ شما بود دیگه :|

همین دومیه

میگما الآن سیب زمینی میخوااام ، مامانمم خوابه ، 😭😭😭😭
پاسخ:
آره همینجا بود :9))

منم خودم خیلی دلم می خواد :/
:)))) آره مثلاً میگن آثار منسوب به فلانی 


من النازو نمی‌شناسم
ولی الناز منو می‌شناسه
چه جالب!!!
پاسخ:
الناز روشنم کرد :))))


فور نسرین :)

من همانم که در پستت تو را بگفتم که همواره دوست بداشتم در تبریز زندگی کنم و‌هم اکنون نیز دوست دارم ، همشهری عطار هستم و چپ دست نیز هستم ، 
نسرین ، اکثر پست هایت را خوانده ام و خیلی دوستت دارم 

آه قلبم درد گرفت :|

سلام من را به آهنگر دادگر برسان 
و دعا کن که ادبیاتم را ۱۰۰ بزنم 
پاسخ:
از ایتس آبویز، فوررر نسرین :دی 


تو کا 

من از این به بعد با هر کس کار داشتم ، تو وبلاگ تو براش نظر میذارم 


؛))))))))))
پاسخ:
وبلاگ خودته راحت باش :)))))
@ الناز

وبلاگ بنده خدا رو چت روم نکن دختر :)))
پاسخ:
بزار راحت باشه :دی
© نسرییییین

اوکی بابا ، اوکی 

:|
پاسخ:
:)
ساآچ ع نسرین 

😎
پاسخ:
کلا زدیش به نام نسرن دیگه :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی