Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

به یاد GOT

سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۵۱ ب.ظ

 

 
دریافت

ویدئومیکسی از Game Of Thrones  با آهنگ
LINKING PARK _ LOST IN THE ECHO
 


اینم یه میکس  از ساندترک فیلم هابیت، شوالیه تاریکی و گیم آو ترونز از کانال گیلاسولوژی

 

دریافت


+غم دوریش خیلی اذیتم می کنه :'( :دی

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۷
حدیث

نظرات  (۱۲)

باز یادم افتاد چطورجانانمو به سرزمین گاف فرستادن :(((((
پاسخ:
هی هی هی :'(
غم دوری گات یا فایر فاکس :دی
پاسخ:
صد در صد گات:دی
چون یه سری به تنظیمات فایرفاکسم که زدم فهمیدم مشکل چی بود!!
۲۷ مهر ۹۵ ، ۲۱:۱۶ آقاگل ‌‌‌‌
فایرفاکست حالش خوب شد؟

پاسخ:
عاووره خوب شد دیگه مجبور به اساب کشی به کروم نچسب هم نیستم :دی
و من هنوز نزدیک ترین برخوردم با گات حضور یکی از بازیگرانش در نقش آشیلدر در دکترهو بوده:))
پاسخ:
کلارای دکتر هو هم در دنیای واقعی دوست دختر بازیگر نقش راب استارک گاته :))  
من دلم برای آریا استارک تنگ شده توش :( و عوضی بازیای رمزی و خل بازیای تیریون.
و اینکه ینی از این اشخاص هم که دیگه نخواهیم دید.. -_-
پاسخ:
نه رمزی و تیون نههههه -_- من قسمت‌های مربوط به این دو تا رو تند تند نگاه می‌کردم و می‌زدم جلو اینقد که بدم میومد ازین دوتا :/ ولی تیون فکر کنم زین بعد نقش موثری رو ایفا کنه !!

چرا دیگه آریا و تیون هستن فعلا:)) اون رمزی گور به گوری دیگه نیست :دی
۲۹ مهر ۹۵ ، ۱۳:۳۳ داداش مهدی
:)))
آدم جرئت نمیکنه به طرفداراش چیزی بگه.
پاسخ:
اصن کسی دلش میاد :دی
۲۹ مهر ۹۵ ، ۱۶:۱۶ گربه بنفش
اصن اقام جان اسنو!
پاسخ:
اصن همه‌ی جان و تنم، وطنم، وطنم :|
جووووووووووون بابا 
پاسخ:
جووووون به خودت :دی
مرسی اسپویل :دی
پاسخ:
ع تو که دیدیش تا این فصل ۶ که اومده؟؟؟؟ مگه ندیده بودیش؟؟؟ 
من دیدم، ولی داشتم تلاش می کردم که یجوری بگم اسپویل نشه، تو زااااااااارت گفتیش :)))))
پاسخ:
عب نداره حالا خیلی چیز خاصیم نگفتم :))))))))))
به طور قطع روی این ویدیو یا میکس، کار شده (ج.خ) :دی
پاسخ:
کار همین بوده که میکس کردن دیگه قسمت‌های مختلفو :دی
۰۳ آبان ۹۵ ، ۱۰:۳۵ مهدی صالح پور
کروم خیلی هم خوبه! :))
(عطف به پاسخت به کامنت ها!)
پاسخ:
من با فونتش و زومش خیلی مشکل دارم!! نمی‌تونم راحت بخونم چیزی رو!! 
به هر حال سلیقه‌ایه دیگه!! هرکسی با یه چیزی راحته :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی