Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

Listen with me

چهارشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۵۷ ق.ظ

 

با روح و روانم خیلی ناجور گره خورده !!

Yasmin Levy - La Alegria (Happiness)

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۵/۰۸/۱۲
حدیث

نظرات  (۱۳)

یاسمین فقط me voy
دییییوانه می کنه ادمو

چن بار خواستم بذارم گفتم ملت به فنا می رن :))
پاسخ:
عاغا بزارش خو اونم :))

یک عدد مشتاق به فنا رفتن :دی
چه صدای مترسک‌پسندی داره، ایول ^_^
نمی‌شناختمش، مرسی معرفی ^_^
پاسخ:
نوش جان :)
اوه اوه همینی که E||a :פ گفت!
اون آهنگ آدم رو قشنگ تیکه تیکه می کنه!
پاسخ:
آره اونم گوش دادم ولی من با همین نمی دونم چرا بیشتر تیکه تیکه میشم :دی

یه آهنگ دیگه هم داره از روی آهنگ سوغاتی هایده خونده، اونم خیلی خوبه انگار هایده اسپانیایی شده :دی
عالیه این!
پاسخ:
اوهوم :)
آخ از این آهنگ
آخ از این زن
آخ از این صدا...
پاسخ:
واقعا آخخ ...

 Me Voy از همه بهتره!!! :دی
پاسخ:
ولی من این بیشتر تو روحم نمی دونم چرا رسوووخ کرده :دی
http://s1.picofile.com/file/6598966796/Yasmin_Levy_Me_Voy.mp3.html
پاسخ:
بابت لینکم ممنان :*
چقدر خاصه آهنگش! 
پاسخ:
یاسمین است دیگر :))
۱۳ آبان ۹۵ ، ۰۲:۱۸ هولدن کالفیلد
هدفونش از این گروناس :|
پاسخ:
آره درد گرفته :|
۱۳ آبان ۹۵ ، ۱۸:۱۹ کفشدوزک بلاگ
((((((-: مرسی اهنگ
پاسخ:
نووووش جانت ^___^
خیلی حس داشت حال خوبی بود مرسی بابت به اشتراک گذاشتنش جگر:))
پاسخ:
فداوت ستاره بچینی بوس بوس :))
مرسی 
جان جان 
پاسخ:
مرسی از خواننده‌اش 
جان جان به خودت 
:))
۱۸ آبان ۹۵ ، ۱۳:۱۸ بانوی عاشق
من چرا از شنیدن این آهنگ یجوری شدم
فک کنم سبک موسیقی مون خیلیییییی تفاوت داشته باشه :دی
پاسخ:
دیگه سلیقه‌ها متفاوته :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی