Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

داستان خوسه!

يكشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۱۳ ق.ظ
میگن دندون‌های کوسه حاوی ۱۰۰ درصد فلورایده!! و در صورت شکستن هم ترمیم میشن و باز صاحب دندون می‌گردند!!
اونوقت ما در هر بار مسواک زدن تنها یک درصد فلوراید روی دندون‌هامون میشینه:|
اصلنم و به هوچ وجه من الان در حال مسواک زدن زوری و در حال کشیدن منت اون یک درصد فلوراید بیشعور نیستم!!
پ.ن : در صمن اگه انیمیشن داستان کوسه هم ندیدید ببینیدش :) یکی از انیمیشن‌هایی بوده و هست که با اینکه چند سال پیش من و رضا دیدیمش ولی هنوزم که هنوزه تیکه‌ کلام‌هاش در یاد و خاطرمان فول‌اچ‌دی زنده است :دی ( البته که دوبله شده‌شو منظورمه )
موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۱۴
حدیث

نظرات  (۱۳)

😂😂😂ینی نترکی توکا
منم یه پام دندونپزشکیه همش دارم منت میکشم اصنم دندونام خراب نیستا به هیچ وجه:/
گفتی داستان خوسه یاد فایندینگ دوری افتادم اگه ندیدی ببینش البته بدون دوبله صدای دوری انقد جیگرهههه ^__^
پاسخ:
حالا من اون زمان که دندون‌هام شیری بود همشونو کشیدم و الان به جز یه دونه دیگه خراب ندارم!! منتها اگه منت نکشم باز دوباره میفتم تو دردسر با دندونام :| 

نه فایدینگ دوری رو ندیدم هنوز !! من در جستجوی نمو هم البته بگم ندیدمممم هنوز که هنوزه :دی
داستان خوسه رو برای اولین بار بود که میخوندم ... چه پر محتوا ... مغز اون کودک از هم میپاچه که :/
پاسخ:
کوسه کلا خیلی جانور پرمحتوایه :))
مغز کدوم کودک دقیقا منظورته؟
امیدوارم تو زندگی بعدیم خوسه شم - :/
بسکه تو زندگی فعلیم دندونام مزخرف و نکبت و همکاری نکن و هی خراب شو بودن --_--
پاسخ:
من با اصل هرشب هرشب مسواک زدن مشکل دارم :|
۱۴ آذر ۹۵ ، ۰۷:۵۴ اسپریچو ツ
واقعا چجوری تونستی کوسه رو با خودمون مقایسه کنی:دی
پاسخ:
به راحتی :دی
خوش به حال کوسه ها :)

پاسخ:
آره چیصافطا خوش به حالشون :/
۱۴ آذر ۹۵ ، ۲۰:۳۱ نفس نقره ای
جدا حسودیم شد :| لازم بود این همه کمبودو اینجوری بکوبی فرق سرمون؟ :|
پاسخ:
یه جور می‌گی حالا انگار کوسهه منم:))) 
سوزش‌های خودمو خواستم باهاتون درمیون بزارم همه بسوزیم دردش کمتر باشه  خوب =))))
ما بچه بودیم، مادرم به زور ما رو می برد فلوراید تراپی، یعنی یک ربع نیم ساعت باید یک حجم فلوراید را در دهنت تحمل می کردی، به چه فضاحتی
پاسخ:
اوه اوه ما تو مدرسه داشتیم ازین داستان‌ها!! یعنی مزخرف‌ترین تایم بود :/ آخه من همیشه یادم می‌رفت مسواک ببرم *__*
مسواک؟شیب ؟بام؟فلوراید؟
پاسخ:
نشه بشه یه روزی دندون‌پزشک؟ شیب؟ بام ؟ دندون‌درد ؟ 
خلاصه که ااره :))
۱۶ آذر ۹۵ ، ۰۸:۰۵ نار خاتون
نمیدونم خدا چرا انقدر دندون رو مهم آفرید و دندون پزشکی رو نفرت انگیز!!!://
پاسخ:
من فقط مشکلم با اون آمپول بی‌حسیه که اولش می‌زنن :|
مدرسه هاتون چه باکلاس بوده!!! 
پاسخ:
خوب در مقایسه با سنی که ما می‌رفتیم فلوراید تو همه مدارس بود :))
عجیــــــــــــــب حس پیری بهم دست داد. والا ما فقط موهامون رو می اومدن می دیدن و بعدشم یه عده رو می بردن کچل می کردن!!! 
یه بارم کلاس چهارم ابتدایی بودم یه دکتر اومد معاینه کرد قلب و ریه همه بچه ها رو و بعدشم بعضی ها رو بردن آمپول گاوی زدن!!! 
پاسخ:
:)))
۱۸ آذر ۹۵ ، ۰۰:۳۵ گمـــــــشده :)
خوش به حال کوسه ها والا
:|
پاسخ:
والاع :|
سکانس بعدی کو کوشی؟
پاسخ:
حرفم اومد میام :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی