Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

سکانس وجدانا

چهارشنبه, ۱ دی ۱۳۹۵، ۰۶:۵۵ ب.ظ
بغضی وقت ها ایینقدر فقط غر می زنم، غر می زنم، غر می زنم که یه لحظه خودم دیگه به ستوه میام و به خودم می گم میشه وجدانا فقط واسه دو دقیقه خفه بشی :|
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۱
حدیث

نظرات  (۸)

((-: توخوبه فقط غرمیزنی من غرهام با چاشنی پاکوبیدن به زمینه
پاسخ:
من کم از این دیوونه زنجیری‌ها والاع ندارم وقتی غر می‌زنم :/
۰۱ دی ۹۵ ، ۱۹:۲۷ خانم جیم
من بعد از این حرف که به خودم میگم بازم غر میزنم :| 
پاسخ:
نه دیگه من دلم برای بقیه می‌سوزه که این همه غر شنیدن و بعدش هی یواش یواش ساکت می‌شم!!
۰۱ دی ۹۵ ، ۲۱:۴۴ جولـ ـیک
بعد چی جواب میدی؟ :|
پاسخ:
بعد یه عالمه احساسات انزجار و تنفر از خویش سراغم میاد و یادم میاد قول داده بودم سرم به کار خودم باشه و دیگه اینقدر غر نزنم به جون بقیه ولی باز دارم غر می‌زنم :/ 
خلاصه که حرفی برای گفتن به خودم از روی شرمساری ندارم *_*
۰۲ دی ۹۵ ، ۰۰:۱۷ نار خاتون
به ستوه اومدت اعصاب نداره ها:|
پاسخ:
دیگه ببین بقیه چی می‌کشن :|
۰۲ دی ۹۵ ، ۰۰:۳۴ زهرا هستم
منم لال میشم! :|
پاسخ:
من افسردگی می‌گیرم و ناامیدیم از خودم دوچندان میشه :/
۰۲ دی ۹۵ ، ۱۸:۳۹ مبهم الملوک
سلام :)
من تا میام یه دوتا غر بزنم روح و روانم اسوده بشه 
یکی دیگه رو داریم اون اوج میگیره باید برم اونو اروم کنم 
روح و روانم هم دچار تخلخل زیر زمینی میشه :/ 

پاسخ:
سلام :)
تخلخل زیرزمینی چیه ؟ :))
۰۲ دی ۹۵ ، ۲۳:۳۹ گمـــــــشده :)
غر نزنیم چیکار کنیم خدایی
پاسخ:
من دوست دارم مواردی که سکووت رو در پیش می گیرم بیشتر بشه در عوض غر!!  که خوب تا حالا موفق نشدم :|
۰۹ دی ۹۵ ، ۱۱:۵۸ مبهم الملوک
خودش به خودش غر میزنه بعدش میبینه یکی دیگه بیشتر غر داره میشینه سر جاش بعد  دچار تخلخل میشه  ( :/ )چون درونیه میشه زیر زمینه ی من 
پاسخ سوال مذکور در باب چگونگی روند فرایند تا nسال دیگه پاسخ داده میشود چرا که من نمیدونم الان غر رو چطو توضیح بدم :/   =)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی