Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

سکانس تپل خوشحال*

سه شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۲۷ ب.ظ

یکی از فانتزی‌هام در رابطه با انسان و بشریت اینه که کاش می‌شد آدم از جلد خودش یه دقیقه بیرون بیاد و بره وایسه روبروی خودش و یه نگاه سیر دلِ از بیرون به خودش داشته باشه!

قبول دارید آینه اصلا نمی‌تونه یه تصویر درست به آدم بده :|
و اینو هم قبول دارید، که آدم وقتی در گذشته‌های دورِ خودش، لاغر باشه و بعد یهو استخون بترکونه و تپل مپل بشه، خودش هیچ وقت نمی‌تونه باور کنه که دیگه اون پوستِ استخون سابق نیست و دیگه الان واسه خودش هیکلی بهم زده :|

خلاصه که بعد از یک دوره وسواس رژیمی پیدا کردن و هی با عذاب وجدان هر لقمه رو پایین فرستادن _ البته که تهش رژیم به سرانجام و سرمنزل مقصود نمی‌رسید و ما می‌ماندیم و یک عذاب وجدان و همان وزن، که البته گاهی هم یکی دو کیلو بیشتر می‌دیدی مانده رو دستمان :| _ تصمیم گرفتیم کلا رژیم مژیم را بیخیال شده و همین خود ِ تپلمان را بر فرق سرمان جا داده و دوستش بداریم :دی تازه که خیلیم با لپ قشنگ‌تر و گوگولی‌تر و بیا لپاتو بکنم، هستیم :))


*جهت رعایت حق کپی رایت نوشت: یکی از دارندگان پیج‌های کیلویی اینستا که خودش اذعان داشته 80 کیلو را تپل دارد و کل پیجش هم فقط به مقوله‌ی خورد و خوراک‌های روزانه‌اش می‌پردازد، توی بیوی صفحه‌اش زده: چاق خوشحال :دی

این تپل خوشحال هم برگرفته از این بود :))

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۴
حدیث

نظرات  (۱۵)

۱۴ دی ۹۵ ، ۲۰:۴۴ خانومی ...
:)))
من نمیتونم با تپل بودن کنار بیام من حتما باید دوباره بشم ۵۵ کیلو ، البته الان ۵۷ کیلو ام ...
پاسخ:
الان تو کتک لازمی دخدرم :| 
آخه ۵۷ کیلو تپله؟؟؟ :||| 
تو هم بنشین بر سرجایت و همون ۵۷ کیلو را دوست بدار:دی 
من ۶۵ کیلوام الان دارم این حرف‌هارو می‌زنم !! تازه تصمیم گرفتن باهاش کنار بیام :دی 

همچنان نچ نچ می‌کند و زیر لب می‌گوید دخدره ۵۷ کیلوعه می‌گه تپلم :/

۱۴ دی ۹۵ ، ۲۰:۴۵ خانومی ...
نمیدونم این چه حرکت مسخره ای یه که کیبوردم یاد گرفته ، من یه چیزی تایپ میکنم اون یه چیز دیگه مینویسه :/
پاسخ:
عب نداره پیش میاد :دی
پاک‌ش کردم :)
۱۴ دی ۹۵ ، ۲۰:۵۳ آقاگل ‌‌
تپل خوشحال حتی جا داره که یک ژانر باشه! نه فقط یک سکانس :))

پاسخ:
ژانر تپل خوشحال؟ :دی
بیشتر می‌خوره کاراکتر باشه:)
یه لحظه احساس کردم ازینایی که مثلن یه کیلو چاق میشی میگی تپللللل شدم من :دی
دوست دارم تپلای خوشحالو :دی ^ــ^
پاسخ:
نه من ازیناییم که تا می‌تونن می‌خورن بعد پررو پررو و با اعتماد به نفس می‌رن رو ترازو، بعدش که می‌بینن هیچی کم نکردن و همون بودن که بودن وایمیسن به ترازو فوش دادن :)))
بعدم ناامید می‌شن و هی از زمونه گله‌مند می‌پرسن که چرررررا لاغر نمی‌شن :/ :دی

تپلای خوشحالم تو رو دوست دارن :دی
۱۴ دی ۹۵ ، ۲۲:۰۷ هولدن کالفیلد
اینایی که گفتی دو تا نظریه ی جدی توی روانشناسی دارن! همین موضوعات!
پاسخ:
اگه موضوع دفاعتو مشخص نکردی بیا یکی از همینا رو بردار، منم به عنوان کیس مطالعاتی باهات همکاری می‌کنم :)))

۱۴ دی ۹۵ ، ۲۳:۴۳ زهرا هستم
:| من میخوام چاق شم 
پاسخ:
خیلی چوفته‌ای تو ، ایشششششش :/
۱۵ دی ۹۵ ، ۰۰:۲۶ گمـــــــشده :)
خب به نظرمنم رژیم گرفتن مسخره اس کلا
حیف نیست آدم خودشو از نعمت خوردن محروم کنه
:))
پاسخ:
کاملا حیفه :))
لاغر بشه ک چی بشه. الان لاغرا کجای دنیا رو گرفتن؟؟؟
تا وقتی ک سالمی و چیزی سلامتتو‌ به خطر نمیندازه، الکی محدود نکن خودتو. 
مخصوصا موقع غذا خوردن که عملا میتونی لذت ببری، هی بخوای عذاب وجدان الکی بدی ب خودت. دنیا دو روزه باباع 
پاسخ:
همه گفته‌هات متین آمــــــــــا خیلی سخته در عمل :دی
ولی  خوب می‌گم که تصمیم گرفتم دیگه با تپل بودنم کنار بیام :))
۱۵ دی ۹۵ ، ۰۹:۴۶ بهار نارنج
65 زیاد نیس کههه تپلکم:)
پاسخ:
آخه اصولا می‌گن ۵۸ تا ۶۰ نرمال و استاندارده :)

آره منم چاق نیستم خوشبختانه همون تپلم :))
عکسووووو^_^
پاسخ:
^____~
۱۵ دی ۹۵ ، ۱۳:۰۶ نار خاتون
آی ام اِ تپل خوشحال:دی
پاسخ:
بی بزن قدش :دی

بی‌ربط به محتوای کامنتت: گفتم بی یادم افتاد دلم واسه نگین تنگ شده *__*
۱۵ دی ۹۵ ، ۱۳:۲۳ ..آنالیز ..
 توکا تو کجات چاق هست؟؟ 
آخه رژیم !؟ سرموم بکوبم تو دیوار از دست تو : ))) 
تو عکسا وزنت به قدت خوبه: ) تو فکرش نرو عزیز جان 
پاسخ:
من و چاااااق بودن اولن که خدا نکنه :دی من گفتم تپل :))

بعدم دخدرم تو عکس منو کجا دیدی؟ :دی
۱۵ دی ۹۵ ، ۱۴:۱۹ خانومی ...
:))))
وای من ۶۱ کیلو شده بودم داشتم سکته میکردم :|
البته سایز بیشتر برام مهمه تا وزنم ...
پاسخ:
من سالیانه ساله از ۶۲ کمتر رو نتونستم طعمشو بچشم *__* 
الان دارم فکر می‌کنم ۵۸ کیلو بودن چیجوری می‌تونه باشه!! از طرف من به ۵۸ سلام برسون :)))
۱۵ دی ۹۵ ، ۱۷:۳۶ خانومی ...
من سالیان سال ۵۴ کیلو و نیم بودم !! تا اینکه تیروئیدم تصمیم گرفت یه ذره به خودش استراحت بده :/
پاسخ:
54 کیلو :|
چیجوری واقعا؟ :|
۱۵ دی ۹۵ ، ۲۰:۰۷ خانومی ...
خودمم نمیدونم :/
هرچی هم به مغزم فشار میارم هیچ تصویری از دوران لاغریم یادم نمیاد !
پاسخ:
تو الانش هم لاغری دخدرم بیخود به خودت انگ تپلی نزن :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی