Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

سکانس سه تیکه

دوشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۵، ۰۵:۲۲ ب.ظ

1.فلسفه‌ی این آهنگ‌های توی پلی لیست آدم که آدم نه هیچ وقت گوششون می‌ده و نه هیچ وقتم دلش میاد پاکشون کنه، چیه؟ تعداد آهنگ‌های mp3 ام اینقدر زیاده که پنج دقیقه طول می‌شه وقتی اول پلی لیستم و دلم هوای اون آهنگ ته پلی لیستی رو می‌کنه، برم برسم بهش :/


2.اینایی که امسال زحمت کشیده‌اند و واسه دست‌کش‌ها در قسمت شصت و انگشت اشاره سنسور گذاشتن تا دیگه واسه کار کردن با گوشی مجبور نباشی کاریه کار دست‌کش رو دربیاری، چرا یه کم بیشتر زحمت نمی‌کشن این الکتریسیته دست‌کشم از بین ببرن که آدم واسه مرتب کردن موهاش هم مجبور نباشه باز کاریه کار دست‌کششو دربیاره :/


3.این ماشین‌هایی که تو کوچه‌های خلوت پارک کردن ولی توشون خالی نیست و سرنشین دارند هم خیلی بیشعورن :| مثلا یه نیگاه می‌ندازی می‌بینی کوچه خلوته، بعد هم‌زمان یه آهنگ خفن راکم نوبت بهش رسیده و بعد یهو جو می‌گیره‌ات با آهنگه وایمیسی خوندن و ریتم گرفتن ولی .... این افق کدوم وره من برم توش محو بشم *__* باز یادم افتاد -___-

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۰
حدیث

نظرات  (۱۰)

سکانس سه رو ندیدم تا حالا..جالبه
پاسخ:
سکانس سه من بودم امروز :/
۲۰ دی ۹۵ ، ۱۷:۴۷ خانومی ...
تاچ گوشی من با این دستکش معمولی ها هم کار میکنه !
پاسخ:
یا دستکشت خیلی نازکه یا تاچت خیلی قویه :|
۲۰ دی ۹۵ ، ۲۱:۳۷ פـریـر ...
1. آره واقعا :/ منم همینجوریم :|

2. تنبلی تا به کجا آخر؟ :))))

3. خخخخخ الان افق شلوغه بیا برات تو عمود وقت می گیرم :)))
پاسخ:
1.دیدی :/

2. فقط تا همین دور و برا :))))

3. قربونت هر جا شد، شد فقط یه جا وقت بگیر من بتونم محو بشم *__*
اصلا تیکه 3 عالی بودا عالی
در حد پایان های هیجان انگیز و غافل گیر کننده
پاسخ:
جدی ؟ یعنی این قدر به فنا رفتن من هیجان انگیز بود ؟ *__*
:دی
وای مورد 2 چه دست کش نابی از آب درمیاد اگه بشه ؛))
پاسخ:
خیلییییییی :))
من آنقدر حال نداشتم دستکشمو دربیارم و همینجوری روی صفحه ی گوشی آنقدر فشار دادم که کارمو انجام بده، یه گودال آب وسط اسکرینم ایجاد شده -_-
باید برم ببینم ازینا ک میگی کجا دارن. اینکه قربانی شد، دیگه گوشی بعدی به فنا نره :د
پاسخ:
مرسی واقعا :|
:دی
۲۲ دی ۹۵ ، ۲۳:۵۱ פـریـر ...
1. اهوم :|

2. خوبه پس! همین که تا همین دور و براس ینی امیدی هست :دی

3. همون عمود! میدون اول.بپیچ سمت راست.ته همون خیابون :))))
پاسخ:
قربون دستت پس جا هست دیگه عمود :دی نرم برگردم:)))
۲۳ دی ۹۵ ، ۱۸:۰۵ نار خاتون
فک کردم درباره مایو نوشتی:))))
پاسخ:
مایو :))))

۲۳ دی ۹۵ ، ۲۲:۲۴ گمـــــــشده :)
بیا بغلم
یه روز صبح که از خونه زدم بیرون یادم افتاد دماغ مبارکم رو تمیز نکردم
داشتم با دستمال اون ته ته هاشو تمیز می کردم که ماشینی دیدم خالی و ایستاده در کوچه
تو ذهنم گفتم اگه یکی توش باشه منو سرصبحی در این حال ببینه چقدر می خنده
نزدیکش که رسیدم یکی توش بود
:|
پاسخ:
تسلیت می‌گم و غم و اندوه و تاثرات و تالماتتو کاملاااااااااا درک می‌کنم *___*
حالا فکر کن تو هیستوری خاطرات اون یارو که تو ماشین نشسته بود برای همیشه شما و اون اهنگ راک ثبت شدین . اینم به پست جدیدت اضافه کن :) 
پاسخ:
نه دیگه اون یارو جلو چشمم نیست که هی چپ و راست اون فاجعه رو یادآوری کنه :دی بزار یه خاطره شاد داشته باشه واسه دور و بریاش تعریف کنه :))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی