Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

بیمار هم خودتونید :دی

شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۳۴ ب.ظ

قبلا که تایم صبح می‌رفتم باشگاه، با وجود زینب و لیلا و آذر و کلا همه‌گیشون _اینا که نام بردم بیشتررر_ من نه از لحاظ هیکل و نه از لحاظ کار درست بودن تو ورزش کردن و نه از لحاظ حرکت‌های خفن زدن به هیچ وجه به چشم نمیومدم! چرا که توی این تایم صبح بین یک عالمه ورزشکار خفن محاصره شده بودم و من وقت‌هایی که توی یک جوی به حاشیه رونده می‌شم، روحیه‌ و اعتماد به نفسم به شدت افت می‌کنه و حس می‌کنم وجودم کاملا حقیر و بی‌ارزشه :/

همین امر باعث شده بودبه جای اینکه برای رفتن به باشگاه مشتاق باشم و انرژی داشته باشم، بیشتر بی‌میل باشم و بی‌انرژی و حتی رفتنم باعث می‌شد یه ذره انرژی که داشتم هم از بین بره و خموده و مغموم برگردم خونه *___*  کم کم هم به روندی رسیدم که یک جلسه می‌رفتم، ۵،۶ جلسه نمی‌رفتم! یک جلسه ‌می‌رفتم ۷،۸ جلسه نمی‌رفتم و الی آخر :| 

ولی بالاخره با فشارها و اصرارهای مامانم و همینطور کلافگی از تو خونه موندن زیاد،  قرار شد تایم ظهر برم، که این یعنی جو جدید و آدم‌های جدید :)

توی تایم ظهر به جز دخترداییم باقی یا یه مشت خانم پا به سن گذاشته‌ی هیکل داغون و مزین به چربی‌های اضافه در اقصی نقاط بدنشونن و یا یه سری خانم ۳۰ تا ۴۰ ساله با یه عااااالمه شکم و یا یه سری دختر جوون نی قلیون و بیحال و خسته =)) شاید این جو و اجتماع داغون ترین اجتماع ورزشی به حساب بیاد و اصلا انرژی و روحیه ورزشکاری نداشته باشن ولی من این جو و اجتماع رو دوست دارم چون توی این تایمه که فقط و فقط خودمم که خفنم :دی و به طور فجیعی من از بی‌حالی و بی‌انرژی بودن این خانم‌های عزیز انرررررژی می‌گیرم و فعالیت و اشتیاقم دو برابر میشه:)) 

یه عالمه آدم اینجا هست که میشه هر دقیقه رفت و اومد و بهشون گفت: "داداچ داری اشتباه می‌زنی" =)))) یه عالمه آدم هست که فقط منم که می‌تونم ازشون ایراد بگیرم ، نه اونا از من!

عاشق جاهاییم که که حس خدا بودن و کول بودن و همه چی خفن بودن بهم می‌ده :دی *_*




+تکرار عنوان جهت محکم کاری :))

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۲
حدیث

نظرات  (۱۴)

عاشقتم :)))
پاسخ:
می تو :))
ینی عاشقتم توکا! عاشقتم خفن :))))
خیلیم خوبه اتفاقا! منم بودم همین کارو می کردم! بعداز ظهر می رفتم :))

#چقدر_ما_اعتماد_به_نفسمون_پایینه :|
پاسخ:
توکا هم خفففن عاشقته :دی
من اگه می‌دونستم زوودتر تایم عوض می‌کردم :-))

#از_دست_کسایی_که_نمیذارن_اوج_بگیره :|
:))))) داغونتم یعنی
+-اقصی نقاط :دی
پاسخ:
راضی به داغونی شما نیستیم :))))

+آیکون مرا شطرنجی کنید *___*
:)))))
کاملا درکت می کنم
تایم صب و شب ما هم همه دخترای جوون و خوشگل و خوش هیکل و ورزشکار و اینحرفا، ظهر و بعد از ظهر خانمهای سن بالا و وزن بالا و اینحرفا. البته من همون تایم شب رو ترجیح میدم چون اون خانوم ظهریا هی آدمو میپان و هی گیر میدن و فلان، مخصوصا اگه یه نفر از اکیپمون نباشه هی می پرسن فلانی کو؟؟ چرا نیومده؟؟ کجاس که نیومده؟؟ :|
آخه چیکار داری -_-

تازه کلاس ایروفیت اون ساعت هم همه مچاله ن و حال ندارن و اینحرفا، ولی شب غوغاییه واسه خودش :دی  گاهی کار به رقص نور میکشه حتی :)))
پاسخ:
منم اگه قرار بود با این جمع ایروبیک یا زومبا یا خلاصه هر کدوم از ورزش‌های جمعی رو بخوام برم یعنی عمررررررا و همون تایم صبح رو ترجیح می‌دادم :دی 
ولی الان که بحث بدن سازی و کار با دستگاه و هیکل سازیه من همینارو دوست دارم :))))

ولی تو اصن شک نکن همون رقص نوری‌هارو بچسب :دی
چقدر تو کامنتم از فلان و اینحرفا استفاده کردم :| 
پاسخ:
آره چقدر استفاده کردی و اینحرفا :دی
خیلیم فلان :)))
عزیزم...ماچ و بوس و اینا :** ^_^

:))

#آره_والا :|
پاسخ:
قررربانت، ستارررره بچینی بوس بوس :*
به این باید بگیم قانون نسبیت توکا! اگر درجایی باشید که بقیه نسبت به شما داغون تر باشن شما انگیزه بیشتری و احساس رضایت بیشتری دارید! و بلعکس! :)) 
پاسخ:
قربان کلامت، دقیققققققا :)))
آورین :))
پاسخ:
^_____^
:دی
خوب شد عنوانو تکرار کردی ته پست!!
پاسخ:
دیگه کار از محکم کاری عیب نمی‌کنه :))
ما کلاسمون همه چی باهمه. ینی همون اکیپی ک میان بدنسازی نصفیشون باهات میان سر کلاسای دیگه. 
واسه همین باید خییییییییلی ساعتاتو درست انتخاب کنی :))))

مثلا یه خانومه هست وزنه میزنه اون وسط :| بعد وزنه هه رو می بره بالا و با یه جیغ گوشخراشی ولش می کنه. مژبوری مگه اخه؟؟ یا یکی هست سر ایروفیت مثه این سگ کوچولوآ جیغای بریده بریده میزنه اون هم به مدت طولانی. من تا جایی ک بتونم روز یا ساعتی که اینا و یسری رو مخ هستن از حوالی اونجام رد نمی شم :|

آخییییش چق غیبت کردم -_-
پاسخ:
چه تایمیتگ پیچیده‌ای پس نیاز داره :))))
اون تایم صبح هم ما هم یکی داشتیم ... :دی حیف اینجا خانواده رد میشه نمی‌تونم قشنگ بگم :))

غذای روح : غیبت :))) عب نداره :دی
((-: چه خوبه عکس اخه
پاسخ:
عکس خودمه =))))
۰۳ بهمن ۹۵ ، ۲۲:۳۱ منتظر اتفاقات خوب
اصن خودتو عشقه:))
پاسخ:
اصن خودمونو عشقه :دی
۰۴ بهمن ۹۵ ، ۰۰:۳۴ 🍁 غزاله زند
من اگه جای تو بودم با اون هیکل خفن‌ها رقابت میکردم.از صحنه‌‌هایی که اعتمادبنفست رو میاره پایین فرار نکن و باهاشون بجنگ ;)  بلاخره یه روز تو موفق میشی و میبینی چه حسِ عالی‌تری داره...
امیدوارم باشگاه کلی بهت خوش بگذره،واقعا از توی خونه نشستن بهتره :) 
پاسخ:
بحث ورزش و رقابت درش، اصولا یه بحث زمان بریه!! اونم مخصوصا بدنسازی! این دوستانی که میگم همشون ورزشکارهایی هستن که ۷یا ۸ سال سابقه ورزشی دارن و من با سابقه‌ی ورزشی یکساله اوووووه کو تا برسم به این دوستان :دی 
من دوست داشتم محیط و اتمسفر جوری باشه که من یه شبه ره شاخ باشگاه بودن رو طی بُنمایم، هرچند هم سوری حالا :))

در کل هم پست بیشتر و عمدتا جنبه و بیان طنز داشت که :دی 
به هر حال ولی ممنون :)
۱۰ بهمن ۹۵ ، ۰۵:۴۲ رهگذر دیوانه
یه بارم یکی بهم گفت تو حوض بی ماهی قورباغه پادشاهه :دی
خیلی بی تربیت بود بیشور :))
پاسخ:
تو رو نمی‌دونم ولی من که توی آب‌های آزاد بخش ماهی‌های غیرمستعد خفن بودن هستم اادم توی حوض ساکن شدن هیچ وقت نبودم :دی

ولی موافقم خیلی بی‌تربیت بوده طرف  که تازه بیشورم بوده :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی