Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

هولاهوپ

شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۱۵ ب.ظ

حقیقتا خودش هم مثل اسمش هولناکه :/ رد کبودی می‌ذاره روی شیکم آدم به چه وسعتی :|

البته که من هنوزم بلد نیستم و فقط  شیکم خودمو دارم داغون می‌کنم فعلا!

توی باشگاه خیلی‌ها هستن که بلد نیستن!! بعد هر کی یاد می‌گیره و راه میفته واسش یه پنج دقیقه مراسم جیغ و دست و هورا اجرا می‌کنن :| من به دلیل اینکه همچین شیوه‌ای رو واسه من پیاده نکنن، هر جلسه یه  ربع زودتر می‌رم و وقتی کسی نیست تمرین می‌کنم! و وقتی هم کامل یاد گرفتم ترجیح می‌دم بیام فیلمشو آپلود کنم اینجا و شماها بهم آفرین بگین و تشویقم کنید:دی تا تو باشگاه اون مراسم 5 دقیقه‌ای سوت و جیغ و هورا رو به خاطر من اجرا کنن :|

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۳
حدیث

نظرات  (۱۲)

۲۳ بهمن ۹۵ ، ۲۳:۲۳ گمـــــــشده :)
این با حلقه چه فرقی داره؟
پاسخ:
هر دو از یک خانواده ان منتها این تخصصی تره و مثلا تاثیرش بیشتره تا اونایی که صافه داخلشون :)

من اون معمولیشم نمیتونم بزنم چه برسه به این :|
گود لاک! :)
پاسخ:
فرقی ندارن اونو که یاد بگیری اینم بلدی :) یعنی تو پروسه‌ی یادگیری هم مشترکن منتها این یکی عوارض جانبی داره فقط این پروسه‌ی یادگیریش :/
اوف حلقه هولاهوپ من که دایره هاش یه ردیفه و خیلی درشته:))
ولی من دو دفعه تمرین کردم یادگرفتم. تمرکز می خواد:)
پاسخ:
اینارو جدید آووردن دو ردیفه است :))

من استعدادم کوره تو این مورد :|
سه ماهی می شه دیگه نتونستم برم باشگاه:)
دلم تنگ شده گفتی!
پاسخ:
جفت و جور کن پس، دوباره برگرد به میادین :))
۲۴ بهمن ۹۵ ، ۰۰:۱۶ داداش مهدی
این چرا اینجوریه؟ عین یه هزارپا می‌مونه که خودشو دور زده! :/
من یادمه بچگیامون با این فقط دلقک‌بازی درمی‌آوردیم. هیچ‌کس نمی‌تونست هیچ‌کس!
پاسخ:
این هولاهوپ ۲۰۱۶ عه :)))

منم نمی‌تونم ، منمممممم :/
۲۴ بهمن ۹۵ ، ۰۱:۱۶ پرتقالِ دیوانه
چه خفنه
من اون حلقه ساده ها رو در هر ابعادی بلدم
پاسخ:
پس اینا هم بلدی، فرقی ندارن فقط اینا عضلات شکم رو بیشتر درگیر می‌کنن و تاثیرشون بیشتره :)
تو این بیست و دو سال دویست و بیست تلاش بی نتیجه برای دوبار چرخیدن این لامصصصصصب روی کمرم داشتم
آیکون ضجه
پاسخ:
فکر کنم امثال ما دچار طلسم هولاهوپ شدیم :|
۲۴ بهمن ۹۵ ، ۰۲:۰۶ نفس نقره ای
رکورد دار اَستم [آیکونِ فخر فروشی] :دی
آسونه که بابا بچرخون فقط!
پاسخ:
نچ نچ نچ ای رکورددار فخرفروش :/  :دی
همین فرمون "بچرخون بابا" رو والاع در پیش گرفتیم منتها نمی‌چرخه :/
یعنی یه جوری تشویق میکنن که انگار طرف طلای المپیک رو گرفته:)
پاسخ:
۵ دقیقه نان استاپ اونم :|
|:هیچوقت نتونستم بزنم
پاسخ:
حالا ببینم واسه من قید هیچوقت به قید بالاخره تبدیل میشه یا نه :/ 
این چرا سطح داخلیش چنگک داره:|
پاسخ:
واسه اینکه حسابی پدر چربی‌های شیکمتو دربیاره :))
عاقا :))))) ما بچه بودیم به اینا میگفتیم قِری کمر =))))
پاسخ:
تو الانم دلت بخواد قری کمر بهش بگو :)))) 
ما ساپورتت می‌کنیم در مقابل هولاهوپ :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی