Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

فرهنگ نوین

شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۲۲ ق.ظ

یکی از قانون ها و فرهنگ هایی که این روزها دیگر باید کم کم در دل زندگی مان بگنجانیمش، فکر می کنم این باشد که: " به سلفی گرفتن های همدگیر احترام بگذاریم و سعی کنیم درک و رسپکت لازم را در این مواقع از خودمان بروز بدهیم" حتی وقتی که بالای یک سرسره ی یخی که اتفاقا آن قسمتش از همه جایش شیشه ای تر و سرتر است ایستاده ایم_به عبارت دقیق تر نشسته ایم بر توییپ_ و منتظریم تا نفرات جلویی ترمز دستی توییپ شان را بکشند و سُرشان را بخورند تا ما هم سُرمان را بخوریم _کاری که معمول است و انتظار می رود_  ولی خوب جلویی های ما علاقه دارند حتما یک عکس سلفی از همین لحظه و از همین نقطه نشسته بر توییپ در بالای سرسره داشته باشند و همچنین فیلم استارت زدنشان را نیز، که برای این یکی منتظر می مانیم وسط آن هوهوی باد بالاخره صدای طرف به گوش فامیلش برسد و فامیلش بیاید و مونوپاد را بگیرد و بعد قلق گوشی و مونوپاد طرف را هم همان دم و همان جا یادش بدهند و بعد و بالاخره یک دو سه حررررکت از فامیلشان و یوهوووو و سوت و جیغ و هورا از جلویی ها به گوش برسد و ترمز دستی های ما که دو دست و پای پدر جان می باشند بالاخره خود را رها بنمایند تا ما یک عدد سُر ناقابلمان را بخوریم :|



#پیست_اسکی

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۳۰
حدیث

نظرات  (۹)

سکانس #کاش_فونت_ها_را_بزرگ_تر_کنیم ندارین؟ :دی

پاسخ:
:دی
آخه فونت که بزرگ تر بشه یه جوری ظاهر وبلاگ به هم می‌ریزه :/ منم که کلا دچار مرض وسواس نظم ( اینی که میگم واقعا جدیه و بهش دچارم*__* و خیلی ظاهر شسته رفته و منظم هرچیزی واسم مهمه) و لذا با عرض پوزش خیر اصلا نمیشه :))

بعد خوب زوم هم داریم دیگر، نمی‌شود زوم کنید ؟ :-)
😂😂😂 همان سر ناقابل را هم خورده ای برو شکر کن 
دهن ب اعتراض میگشودی روزت را زهر مار مینمودند
پاسخ:
آه ای تو، لحن نوشتاری مرا مسخره می‌نمویی آیا ؟ :))))))))))
متاسفانه ما فلان هر چیزی را در می آوریم
پاسخ:
دیگه دیگه :دی
۳۰ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۴۱ بلاگر آرام
واقعا کارای اعصاب خرد کنیه خیلی سخت میشه بهشون احترام گذاشت:\
پاسخ:
مسئله اینجاست اینقدر تو اوج شادی و نیش باز و هوارهای فرح‌بخش هستند که آدم با خودش میگه همون درک و رسپکت رو از خود پیشه کنم بهتره تا پاشم تذکر بدم و خُلق اونا و خُلق خود آدم حتی بیشتر تنگ بشه و اینا :/ 
ولی درکل پروسه‌ایه که خیلی طول می‌کشه تا درست و معتدل بشه !!
شما فونتتون رو به جای2- 3کنید. من تضمین میکنم چیزی به هم نمیریزه. فقط یک کم فاصله بین سطرهاتون بیشتر میشه.
:)

پاسخ:
حالا رفتم خونه_الان بیرونم و با گوشی_ با لپ تاپ امتحان ببینم چه میشه :دی

بعدا نوشت: امتحان کردم :دی
زشت میشه بوخودا *__*
ازون چیزاس که بصورت خودجوش رعایت میشه! چون تقریبا همه مبتلاش هستن
پاسخ:
اوهوم گاهی خودمون هم حتی به خودمون میایم که ای دل غافل داریم ازین حرکتا می‌زنیم :/ 
۳۰ بهمن ۹۵ ، ۲۲:۳۸ نفس نقره ای
من اونقد فرهنگ دارما ولی حوصله ندارم :| جدی :| 
پاسخ:
منم خیلی از حوصله‌ای که از خودم نشون دادم تعجب کردم :دی
۳۰ بهمن ۹۵ ، ۲۲:۴۶ گمـــــــشده :)
:))))))
خیلی خوب گفتی
پاسخ:
:دی
قابلی نداشت
واو! من فکر نکنم هیچوقت شجاعت همچین سُریدنی رو پیدا کنم! یهو تعادلت به هم بخوره چی؟ آدم ناکار میشه! نمیشه؟ :/
پاسخ:
من بابام سفت ترمز دستی ها رو گرفته بود غمم نبود :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی