Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

چالش کتاب خوانی: آری یا خیر...

جمعه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۵، ۰۱:۰۲ ق.ظ

از دید و نظر من در یک کلامشو اگه بخواین: خیر :دی

و با توضیح و تفضیلاتشو اگه بخواین: همچین حکتی به نظر من مناسب هر کسی نیست! یعنی مناسب من که نبود یا بهتر بگم برای هر کسی شاید رضایت بخش و دوست داشتنی نباشه و برعکس ممکنه حوصله‌سربر بشه حتی! چون این چالش به نظر من فقط مناسب کسایی هست که دوست دارن کتاب بخونن ولی نمی دونن چی بخونن! یعنی هیچ ایده و نظر و آیدیایی عملا برای شروع، با هیچ کتابی ندارن! در اینجا و در این شرایط این جرکت 12 مرحله ای به نظرم، مناسب و مفید می تونه باشه و حتی می تونه استارتی باشه تا موتور کتاب خونی این افراد رو راه بندازه!

آمــــــــا من

من خودم ولی، یه لیست بلند بالا دارم که اتفاقا چند روز پیش نشستم مرتب و دسته بندیش هم کردم(از لحاظ نویسنده هایی که دوستشون دارم و از لحاظ اینکه چه ترجمه ای از چه کتابی بهتره و یا چه انتشاراتی رو بیشتر دوست دارم و اینجور دسته بندی ها، تا دیگه موقع خرید دچار تعلل نباشم) که این لیست، برای خودش داستان ادامه داردیه که همچنان هم بهش کتاب اضافه خواهد شد (الان تقریبا حاوی 34 تا کتابیه که دوست دارم حتما بخونمشون) خوب دیگه شما حساب کنید با یه لیست بلند بالا از کتاب هایی که مشتاق هر چه زودتر خونده شدنشون هستم، یه چالش فقط این وسط کم بود که فقط سه قسمتش اگه اشتباه نکنم با کتاب های موجود در لیست مچ شد و تونستم فقط سه تا از کتاب های لیست رو درش بگونجونم :| یعنی عملا به حرکتی تبدیل شد که باعث شد از برنامه ی مطالعاتیم(:دی) عقب بمونم، واسه همین کمی برام به صورت اجباری و وظیفه ای دراومد و لذا لذت چندانی در بعضی از قسمت هاش نبود و یه جور فرسایشی شد :/

لذا، از دید من یک خیر نصیب این چالش شد! حالا کسانی که در پی پست های چالش ابراز علاثه می کردن که دوست دارن اونا هم توی این چالش شرکت کنند، دیگه ببینند خودشون توی چه دسته ای هستند، اگه خودتون برای خودتون یه لیست دارین از کتاب هایی که در نظرتونه تا بخونید خوب نصیحتم به شما اینه که همون لیست خودتون رو بچسبید و چالش رو بیخیال بشید ولی اگه جزو کسایی هستید که نمی دونید چی بخونید، احتمالا این چالش مناسب شماست :)


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۳
حدیث

نظرات  (۶)

سال دیگه چالش گودریدزت خیار بشوریم خواهز:))))
پاسخ:
زحمتت نشه خواهر :))))
۱۳ اسفند ۹۵ ، ۰۶:۴۲ بلاگر آرام
اون قسمت اول اسم و فامیل نویسندش واقعا مزخرفه :\
پاسخ:
واسه یه سریا خوبه چون شاید با یه نویسنده خووب  مچ بشن ولی شانس من کلا وجود نداشت چیزی :)))
من که تو این چالش شرکت نکردم و ایشالا سال دیگه :دی
ولی بنظرم چیز خوبیه، حالا آدم همیشه هم نباید طبق برنامه پیش بره، و ممکنه تو طی این قضیه سراغ کتابایی رفته باشی که درحالت عادی نمی رفتی.
الانم اتفاقی ک نیوفتاده ازین ببعد کتابای مورد علاقتو بخون :دی
پاسخ:
ع سال دیگه شرکت می‌کنی^_^
آره اولاش اینطوری بود ولی نیمه‌ی دومش به بعد خیلی رفد رو مخم :دی 
آخه من سر هر قسمتش دو سه تا کتاب هی تا نصفه خوندم و هی دیدم خوشم نمیاد و واسه همین این آخرش مخصوصا سر آمریکای لاتین دیگه حرصم دراومده بود :/  :دی
۱۳ اسفند ۹۵ ، ۱۲:۱۳ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
منم یه لیست کتاب دارم واسه خوندن، چند روز پیش داشتم فکر میکردم چندتاش با این چالش جور درمیاد!!
فقط یه سوال: چالش سال بعد هم مثل چالش امسال قراره بشه؟!
پاسخ:
آره دیگه فقط میشه چالش کتاب خوانی سال ۹۶  :)
۱۳ اسفند ۹۵ ، ۱۵:۰۶ نفس نقره ای
من این حرفا حالیم نیست :| من دلم کتاب خوندن میخواد :|
توکاااااا :((((
پاسخ:
آیکون علوم پایه خر عست *____*
منم با تو موافقم و با چالش خیر :|
پاسخ:
به قول اسپریجو گیو می ع فایو :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی