Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

Holy shit

پنجشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۶، ۰۷:۴۴ ب.ظ
تو این روز و روزگار که اراده اتون کم سرش خلوت نیست و از همه طرف زیر فشاره تا بلکه بتونه شما رو جمع و جور کنه!! تو این روز و روزگار که محرک و انرژی بخش و ویتامین و تقویت کننده های اراده همچون سیمرغ دارن به افسانه تبدیل میشن و هی دور از دسترس ترتر و ترتر میشن!! بله توی این روزها اراده ی شما وسط جرررر دادن خودش واسه آشتی دادن شما با مقوله ی "خواب در شب و بیداری در روز" و بی معنی کردن "بیداری در شب و خواب در روز" و همینطور راضی کردن شما به نشستن سر درس و مشقاتون و اینکه آرزو به دلش ماند که یکبار با تیپپا و دمپایی ابری خیس نه، بلکه شما با رضایت کامل راهی باشگاه و دیگر اماکن عمومی و کلا هر چیزی که اجتماع محسوب شود، بشوید، که با این اوضاع احتمال اینکه آروزیش را به گور ببرد بیشتر است [ آیکون فول شطرنجی]   و .... ( بقیه اش دیگه خصوصیه، با من و اراده ام:دی وگرنه مای پور کانشس، پورتر از این حرفاست :/ )
بله توی این روز و روزگار نفس نفس زدن و پت پت کردن اراده، فقط یک جمله ی امری "خودتو نخارون، خودتو نخارون" کم بود که به جمعمان اضافه گشت :/
باور کنید آدم یک بار بتونه مقاومت کنه، دوبار بتونه ولی سومی خیلی نادره *_*
تا حالا فکر می کردم مقاومت در برابر نخوردن یه دونه نون بربری با خامه محلی سخت ترین کار دنیاست ولی الان می فهمم که مقاومت در برابر نخاروندن خود، در حالیکه حس می کنید یک ارتش پشه بهتون حمله کرده و هم می سوزه و هم می خاره، اسفبار ترین وضعیت ممکنه :|
شاید به نظرتون احمقانه بیاد ولی وقتی عدل توی یه تعطیلات دو هفته ای و تعطیلی تمامی مطب متخصصین شما یه حساسیت از یک منبع ناشناس و یک طیف وسیعی از خوراکی ها به جونتون افتاده و امروز دقیقا ده روزه که شما دارید خودتونو می خارونید و دیگه چیزی به عنوان پوست روی بدنتون دیده نمیشه ، و فقط سطح قرمز قلمبه شده ای به وفور به چشم می خوره حاضرید حتی جاشو با دندون درد عوض کنید، شاید به نظرتون احمقانه بیاد ولی واقعا همینطوره *__*

آمپولی که دکتر اورژانس بهم داد فقط چهار، پنج ساعت آرومم کرد و قرص و شربت ها هم که حتی دریغ از یک پنج دقیقه آسودگی!! با نیم کیلو خیار رو یکجا خوردن و پوست هاشو در محل سوزش و خارش گذاشتن شاید  یک ربع آسودگی حدودا حاصل بشه!! حموم کردن با شامپو بدن خنک کننده ی کلیر( ازینایی که مثه قرص نعنا می مونن، کل بدنت یوهو خنک میشه و یخ می کنه و بعد حس می کنی با مولکول مولکول روی پوستت داری نفس می کشی، که البته خوراک تابستون و روزهای داغ  و گرمه، نه توی این سوز و سرما:| ولی خوب چاره ای نیست) و آب سرد ، نیم ساعت آسودگی حاصل می شود!!

+شماها پیشنهاد آروم کننده ای ندارید؟ *__*

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۰
حدیث

نظرات  (۱۲)

سلام. توی بیمارستان یا مطب پزشک نهایتا کورتون می زنن که خارش بخوابه و سرپوش میذاره روش اما به محض ادامه ندادن داروها دوباره برمیگرده. پیشنهاد می کنم برای درمان اگر به سمت سنتی رفتید به یک پزشک طب سنتی معتمد مراجعه کنید. از طریق سنتی درمان داره اما زمان میبره چون احتمالا کهنه باشه که حالا بروز کرده.
پاسخ:
آره خود دکتر اورژانسم گفت که این داروها فقط ساکتش می کنه و دیگه دست خودته که پیدا کنی به پی حساسیت داری تا جلوشو بگیری!!

اگه یه دکتر سنتی خوب پیدا کنم که عالی میشد:/
فکر کنم امتحانش کرده باشی....ولی شربت هیدروکسی زین برای خارش خوبه
بادوم زمینی هم نخور
ایشالا زود خوب بشی...
من خودم انواع و اقسام آلرژی رو تجربه کردم تا حالا و میدونم چقدر اذیت کنندست
پاسخ:
هیدروکسی زین یه شیشه تموم شد ولی افاقه ای نکرد -__-


خیلی بده :/
به جمع ما حساسیتی ها خوش اومدی :/
من یبار چشمام میخارید، اینقدر بد بود که نگو ...
پاسخ:
من بودم در این جمع :)))

من تا سال ها پیش چشمام به کثیفی و اینا حساسیت داشت بعد یه بار اگه دست کثیف می خورد به چشمم، گل مژه میزد چه جوری:)) مثلا یه چشمم در اندازه ی نرمال و طبیعی، بعد اون یکی انگار زنبور نیشش زده باشه اندزه یه گردو میشد :| خدارو شکر از سرم دراومدو راحت شدمم از دستش!!
من با پوست سرم و دماغم این بساطو دارم :| گاهی اوقات یهو سرکش می شه و تصمیم میگیره منو به جنگل بده :/ و بیشتر تو فصول خشک و بعد از مصرف چیزای خشک و گاهی اوقات گرم یا ناسالم مثه کنسرو و غذای بیرون به این روز درمیام معمولا. 
اگه خودتم نمی تونی کشف کنی از چیه به یه پزشک گرایش سنتی مراجعه کن شاید بتونه کمکت کنه. گاهی وقتا از یه چیزیه که آدم فکرشم نمی تونه بکنه. مثلا من قبلنا ذرت و نخود سبز کنسروی میگرفتم این بلا سرم میومد و اصلا فکرشم نمی کردم ازون باشه
پاسخ:
اون شبی که شروع شد من روز قبلش فقط یه کاپوچینو(که هر روز صبح می خوردم) و یه سیب ( که اونم همیشه هست) و بعد تااااا شام که یه قرمه سبزی خوردم !! دیگه با این ترکیبات شروع شد :|

بعدش چهار روز بعدش که یه کاسه آجیل خوردم متشکل از بادوم و بادوم هندی و پسته از فردای این شب دیگه گرررر گرفتم و کهیرها دراومد و کباب 24 ساعته شدم :|

چند وقت پیش یه بار دیگه اینجوری کهیری شدم که اون موقه من ازین ناگت مرغ آماده سوخاری ها هست ازونا خوردم و بعد فهمیدم به اون پودر سوخاریشون من حساسیت دارم و بعد از اون وقت دیگه هیچ چیز سوخاری آماده ای نخوردم دیگه!! (اون سری شیش ماه طول کشید تا خوب شدم -__- خدا نکنه ایندفعه هم اینقد طول بکشه :/ )


راستی ببین، با چندتا از بچه ها یه گروه زدیم که آهنگای قفلمون رو روزانه توش بذاریم. چت و اینا نیس فقط آهنگ می ذارن، اینطورم نیس که سلکت شده  و فاخر باشن صرفا هرچی که اون روز روش قفل بودن. اگه دوست داشتی خوشحال میشیم بیای و شر کنی باهامون

https://t.me/joinchat/AAAAAAwAIHxH7hv5gAePNQ
من یه دوره غریبی خارش گرفته بودم، خیلی ناگهانی و بی بهانه و خوب هم نمی شد، در نهایت اطبا سنتی گفتن از طبعم هست و باید خشکی طبع رو کم کنم و حرارت کبد رو بیارم پایین، مثلا با خاکشیر ناشتا و ...

خیلی موثر بود
پاسخ:
کاش منم یه دکتر سنتی خوب پیدا می کردم :/
نصف لیوان عرق شاطره نصف کاسنی بریز تو شیرجوش داغ بشه اما نجوشه یه قاشق خاکشیر بریز تو لیوان عرقهای داغ رو بریز روش هم بزن بعد که سردتر شد صبحها ناشتا بخور ، میتونی چند روز اول هم صبح هم شب بخوری تا یکم فروکش کنه
اگه ادامه بدی قشنگ کبدت خنک میشه تا مدتی اصلا حساسیت نماد سراغت
فعلا اصلا فلفل زنجبیل دارچین و زعفرون و زیره و بقیه ادویه ها رو نخور !! رُب و غذای کنسروی هم! تخم مرغم... خیارشور و ترشی نخور... 
پاسخ:
حتممممممممااا اینو امتحان می کنم :)
عاقا پستتو گرفتم خارش گرفتم...
دستمو میخارونم دماغم میخاره
دماغمو میخارونم پوست سرم میخاره
اصن یه وضعیه...
پاسخ:
آیکون نیچخند خبیثانه :)))
۱۱ فروردين ۹۶ ، ۱۵:۳۷ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
اون منبع ناشناس رو پیدا کنید!
پاسخ:
تیم تجسس راه انداختیم براش :|
ما دگتر نیستیم والا:|
من صرفا میدونم اگه خیار خوبت می کنه بعضا خاکشیرم مفیده. چون جفتشون سردن. ولی تو مگه گرمیت شده؟ :-"
پاسخ:
قرمز قرمزی‌ها داغ میشن محلشون و گررر می‌گیرن واسه همین وقتی در جای سرد و خنک قرار می‌گیرم یا چیزهای سرد می‌خورم از میزان کباب شدگی‌ها کاسته میشه *__*
اگر تیکه تیکه و برجسته و قرمز و داغ هست قرمزی های پوستت، اسمش کهیر هست نازنین. یه دوره میریزه بیرون و بعدش انگار یه دوره خاموشی داره. 
ترخون، نعنا، پیاز، مرزه، ریحون، بادمجون، فلفل جزء چیزایی هست که بیدارش می کنه و یا شدت می ده. 
بابا گاهی تو روده و معده اش می ریزه بیرون و میشینه گریه می کنه بابتشون در این حد دردناک هست نوع داخلی اش. خدا رو شکر که ریخته روی پوست تنت. قرص های هیدروکسی زین رو باید به دوره یکی دو ماهه کامل مصرف کنی تا خاموش بشه شربت هاش به درد نمی خوره. 
پاسخ:
آره دقیقا قرمز قرمز و تیکه تیکه که داغ میشن و تازه از امروز باد هم کردن :| اینقدم درد می کنه :'((( 

آخ آخ تو معده *__* خداییش خیلی چیز بدیه :((( 
الان دقیقا دو هفته است که نه تنها ذره‌ای آروم شده تازه هر روزم داره بدتر میشه -_- 
فردا نوبت دکتر دارم کیلینیک آلرژی !! برم ببینم اونا چی میگن!! 

الان دو هفته است اتفاقا آزاد و راحتم :دی ( اشاره به کامنت خصوصیت :دی) 
http://www.chidani.ir/wp-content/uploads/2016/08/urticaria1.jpg

(کلیک)
این عکس کهیر هست. 
پاسخ:
آره -__-

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی