Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

من به جاسوس از آب دراومدن زنه راضی بودم :|

سه شنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۶، ۰۲:۵۵ ق.ظ

درست صحنه ای که دیگه حوصله امو داشت سر میبرد  این دوستت دارم گفتن های متوالی و دم به دقیقه ای و هی تکرار و تکرار از طرف مرده که تا با منی هیچ خطری تهدیدت نمی کنه و من بهت قول میدم و فلان و بهمان وخلاصه این دتس کایند اف بورینگ شت ها (:|) .... بننننگ!!! زدن زنه رو تو بغل مرده کشتن :| 

کارگردانه فکر کنم بهش وحی منزل شده بود در این لحظه از سریال که می رسه روح پرفتوحش مورد عنایت قرار می گیره, که قشششنگ درست و در زمان و لحظه اش خودی نشون داد:/

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۲
حدیث

نظرات  (۵)

ازین حرکتای وودی آلنی.
که مثلا فیلم 2 ساعتی 1 ساعت و 45 دقه ش دعوا مرافعه و قاطی پاتیه، یهو یرب آخرش عاااااااالی میشه :|
مردم ازارا :))
پاسخ:
وودی آلن رو خوب اومدی :دی من که دیگه به این شیوه اش عادت کردم و وقتی دارم فیلم هاشو می بینم اصلا به هیچ کاراکتری دل نمی بندم چون می دونم بالاخره تهش یکیشون یوهو بنننننگ به دیار باقی شتافتونده میشه :)))

والاع مردم آزارا :دی
چه سریالی بود حالا؟
پاسخ:
بگم اسپویل میشه کل سریال چون فصل آخرشم هست، پس نمیگم :دی
:|

تف تو این زندگی خلاصه 
پاسخ:
تف :دی
برای شادی روح زنه بخوانیم
من یقرا الفاتحه مع الصلوات
پاسخ:
:دی
خب خطری تهدیدش نکرد در واقع . بی خطر مرد . راحت . 
پاسخ:
آره خطری تهدیدش نکرد فقط مرد :))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی