Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

1. تقریبا به یک خواننده ی خاموش تبدیل شدم و میزان مشارکت و کامنت گذاریم به هفته ای سه تا کامنت شاید رسیده باشه! حس می کنم از شماها هم دارم دوری می کنم که البته دست خودم نیست یعنی یه چیز عمدی و یا از روی دلخوری و اینچیزا نیست، فقط مثه یه حس یکهو فروکش شده -_- حس می کنم از کودک درون بگیر تا دوست مهربون و دختر خوب و خواهر خوب و نوه ی خوب و دخترعموی خوب و بلاگر درون و سایر، همه مغلوب پیرزن غرغروی بداخلاقِ درونم شدن و اونه که این روزها حرف می زنه و راه میره و خلاصه روی همه چیز سایه انداخته!!

2. کلا یا دوست دارم بخوابم یا یه گوشه سایلنت بشینم و به حرف بقیه گوش بدم و گهگاهی یه لبخند بزنم!!

3.باشگاه رو یا نمیرم و یا وقتی میرم از در با هندزفری با ولوم بالا وارد میشم و از در با همون هندزفری با ولوم بالا خارج میشم و کلا نو کانتکت :|

4.اینقدر این ترمم دست، دست کردم نرفتم کلاس زبان ثبت نام کنم تا دوباره رفت واسه ترم بعدی!!

5.کل حساب بانکیمو دادم گوشی نو و الان فقط نه هزار تومن توی کارتم تمام دار و ندارمه :|

6.بعضی وقت ها با خودم فکر می کنم اگه یه دختر مجرد، چون مجرده و تک و تنها خیلی کارها رو نمی تونه بکنه و کلا باید جسبیده به خانواده فقط قدم برداره تا حرف و حدیثی توی کارش نیاد!! و ازونورم وقتی یه زن متاهل هم باز باید تمام تفریحاتش خانوادگی باشه و همه ی قدم هاش پا به پای شوهرش باشه !! اونوقت کلا ما جنس مونث با یه همچین اوصافی توی یه شهر کوچیک آشغال مذخرف کلا باید بریم بمیریم دیگه!! چه مجرد چه متاهل.

7.کلافه ام.

  8.حس می کنم تا سر حد مرگ از خودم بیزارم و به یه آدم تنبل و بیخود و منفی نگر و هیچ کاری نکن و ترسو و قدم از قدم برندار و روز به روز پسرفت کنی که حتی درجا هم نمی زنه و فقط یه جا وایساده تبدیل شدم!!

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۶
حدیث

نظرات  (۷)

فضاتون رو تغییر بدید
یه فیلم جدید/یه کتاب موفقیت و یا یه دوست جدید
بدبینی و ناامیدی کلید همه مشکلاته...
فضا رو تغییر بدید
این تلگرام کوفتی رو هم تا میتونید کنترلش کنید و کمش کنید 
مصیبت های این روزهای ما همش از تلگرامه
پاسخ:
موضوع اینه تغییر فضا موز نیست که بشه راحت انجامش داد :دی 
و دیگه اینکه من اتفاقا با تلگرام مشکلی ندارم :دی
اتفاقا چند روز پیش داشتم به یکی از دوستان که اونم اینطوری شده بود می گفتم، من هربار اینجوری می شم بعدش یه اتفاق شگفت انگیز و حال عوض کن برام میوفته. نمی دونم چون آدم تو حال رخوته اتفاقه بهش انقدر می چسبه یا چی.
بهرحال امیدوارم هرچه زودتر برای تو هم بیوفته. چون دقیقا گاهی تک تک همین درگیریایی که نوشتی با خودم پیدا می کنم و می دونم چه حسیه -_-

امان از مورد 6 -_________-
باید براش اشک ریخت حتی و هرگز هم بهش فک نکرد
پاسخ:
یعنی میگی واسه منم یه چیز هیجان انگیز امکان داره اتفاق بیفته؟ خدا کنه, خدا از دهنت بشنوه *_*

اوهوم مورد 6 -___- 
1. به خوذت بیا :(((
2. عه منم عه منم بیا میس کال بازی کنیم از فردا با تلگرام :))))
3 .منم نمیرم نمیرم وقتی میرم یه اتفاقی میفته دیگه ادامه ش رو نمیرم :)))
4.منم منم دوساله این اتفاق میفته :))))
5.شناسنامه تو بردار فردا بیا مخضر بریم عقدت کنم :)))))
پاسخ:
1. تلاشمو دارم می کنم!
2.دیروز اومدم دیگه :))))) 
3. منم دوباره دارم شل کن سفت کن درمیارم !!
4.واسه من دیگه آخرهاشه باید برم تمومش کنم اون مدرک بی صاحابو بگیرم :دی 
5.  با اجازه بزرگترها بعلهههههه :))))
منشا همه‌ی اینا شماره‌ی پنجه. از ما گفتن :دی
پاسخ:
آخ آخ گفتی :دی 
اصن بر پدر این شماره 5 :/
سلام توکاجان. همه ی غرها یک طرف اون شماره ی شش واقعا خودش به تنهایی یکطرف. از دوران مجردیت بهترتر استفاده کن. جدی  میگم
پاسخ:
اگه میشد که غمی نبود -_-
۲۶ فروردين ۹۶ ، ۱۸:۵۲ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
یعنی گوشی نو میتونه این همه تاثیر بگذاره!!؟
بیا از چیزای کوچیک و بزرگ لذت ببریم!:)
اینجور مواقع آیا کتاب تاثیری داره؟!

پاسخ:
از چه لحاظ؟ ازین لحاظ که حساب آدمو خالی کنه, میگی؟ اگه این منظورته که آره دیگه این دوره زمونه گوشی همچین پتانسیلی رو داره :| 

نه کتاب تاثیری نداره !!
آخزین شماره!
پاسخ:
هعی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی