Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

But I'm a suckor for his charm

دوشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۶:۰۷ ق.ظ

 

من روانی این آهنگم :| اوایل که بهش دست یافته بودم نان استاپ دو روز روی ریپیت بود و بعد از اون هم هر بار توی پلی لیست بهش برمی خورم دو بار گوشش می دم!!

 

Trouble Is A Friend _ lenka

 

 

این اون اهنگه بود که مجبور شدم به خاطرش توی گوگل سرچ کنم همون آهنگه که آخر قسمت .... (قسمتشو حالا یادم نیست) فصل 8 گریز آناتومی پخش شد :| که بعدش نه تنها گوگل دو نقطه خطططط نگام نکرد، بلکه با این سایت عزیز آشنام کرد که کلا واسه پیدا کردن آهنگ های سریال ها و فیلم هاست!! (البته جا داره بگم اون جمله ی نغزم رو به انگلیسی سرچ کرده بودم)

 

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۴
حدیث

نظرات  (۱)

۱۰ مهر ۹۶ ، ۱۷:۴۴ جـاودان ـم
من سلیقـه موزیکیتو دوست دارم! ^___^ 
گاد. این موزیک خـــوبه. :]
پاسخ:
نوش جون گوش هات پس ^___^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی