Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

فانتزی

يكشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۵۱ ق.ظ

مثلا به جای شومیز و لباس نخی و گل گلی و چهارخونه, ازین لباسا جدا کنی بذاری که این روزها بپوشی *___*

از اتاق فرمان اشاره می کنن به هرحال آرزو بر جوانان عیب نیست :|

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۷
حدیث

نظرات  (۱۶)

منم دلم خواست :/ 
پاسخ:
هعی *__*
ارزو بر جوانان عیب نیست.انشالله به زودی زود خونه ی شوهر :) 
پاسخ:
من منظورم بیرون تو خیابون بود :دی 
تو خونه و باشگاه که میپوشیم *__*
از اینا بپوشی عصرا بری لب دریا لم بدی روی شن :دیییییییی
پاسخ:
لب دریا که یه چیز دیگه فاز میده بپوشی :)))

روی قسمت های ساحلی دلم دست گذاشتی ها *___*
با توجه به سنمون خیلی هم عالییییی
پاسخ:
عزیزم تا جاییکه میدونم تو از ما خیلی کوچکتری :دی 

بعد الان اینی که گفتی چه معنی میده؟ :)))
اتفاقا این واسه سن شما اصنم خوب نیست واسه همین سن و سال ما مناسب و خوبه, بعله :دی
۰۷ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۳۱ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
حس و حال کولر داره!!!
پاسخ:
آی گفتی T_T
آره بعد از وزرا با چادر پس بفرسنت خونه :)))))
پاسخ:
فک نکنم پس بفرستنم خونه, میبرنم یه جا که عرب نی میندازه :))))
شلوارک کتونی با جوراب رنگی رنگی:(
پاسخ:
شلوارک کتونی با جوراب رنگی هعییییییی *__*
۰۷ خرداد ۹۶ ، ۱۶:۲۷ مهدی صالح پور
الان وضعیت جوریه اینو توی خونه هم نمی تونی بپوشی! :))
پاسخ:
دیگه این بستگی به شرایط داخلی هر خونواده خدا رو شکر میتونه صدق بکنه و نکنه :دی طرح سراسری همگانی راجع بهش نیست :|
تو آفتاب جنوب همینجوری سیاه سوخته ایم اگه از اونا بپوشیم بریم لم بدیم روی شنای ساحل که رسما کربن میشیم :دی
پاسخ:
شمال ولی فک کنم جواب بده :)))
۰۷ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۱۳ هولدن کالفیلد
اون انتخاباتی که شرکت کردی، انتخابات ریاست جمهوری جمهوری اسلامی ایران بود، نه فرانسه :|
پاسخ:
نامردها به من وعده دادن تو بیا رای بده کشور رو میکنیم فرانسه :/ گولم زدن:| 
کبااااابم کردی توکا :| کباااااب
پاسخ:
هعیییییییی *___*
چه لباس های نازی :)
پاسخ:
اوهوم :)
توکا من تو خونه ام نمی تونم از این لباسا بپوشم 
واقعا خوشا به سعادتت :))))))
پاسخ:
من فدات بشممم :-) برو یه باشگاه اسم بنویس بعد تو باشگاه بپوش :دی
منم خودم بیشتر تو باشگاه میپوشم :)
شومیز نخی و پیرهن گل گلی خیلی هم عالیه:/
:))
پاسخ:
اصن استغفرالله و شومیز گل گلی و نخی فقط :| 

:)))
بله که آرزو بر جوانان عیب نیست :))
پاسخ:
:))
باچه کنکورم رو بدم ^___^
پاسخ:
^____^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی