Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

Spirited Away

سه شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۲۴ ب.ظ



آهنگ انیمیشن شهر ارواح (یکی از عجیب ترین انیمیشن های زمان کودکی و یکی از بهترین انیمیشن های سنین بزرگی :دی ) با حفظ قانون کپی رایت برگرفته از کانال فائلا   Vanilla Avenue  (@VanillaAve)


Always with me_Itsumo Nando De mo






🇯🇵ترجمه آهنگ ☝️

یه جایی، یه ندایی توی قلبم می‌پیچه
ای کاش همیشه تو رویا باشم
رویاهایی که قلبم رو با خودشون میبرن به همه جا
چقدر اشک ریختم، اشک غم
بیشمار، بیشمار، بیشمار
میدونم پشت همه اونا تو رو پیدا میکنم
یه روزی همه چی نابود میشه، و ما به آسمون آبی خیره میشیم
آبی رنگ دیگه ای به خودش میگیره
اگرچه که جاده طولانیه، و پایانش دور از دسترس  ناپیداست
من هنوز هم میتونم با دستام، نور رو بغل کنم و ببوسم
وقتی خداحافظی میکنم
قلبم به تندی میزنه
بدنم شروع میکنه به گوش دادن

دلیل زندگی
دلیل مردن
باد و گل ها و شهرها
همه باهم به رقص درمیان
یه جایی تو قلبم یکی صدام میکنه
همیشه رویاهات رو نگه دار
هرگز فراموششون نکن
چرا اینقدر در مورد غمهات حرف میزنی؟ به جاش بزار لبهات آواز سر بدن
نجواهای دل، نجواهای ذهن... هرگز فراموش نمیشن
اونا همیشه تو رو راهنمایی میکنن
وقتی یه آینه میوفته پایین، و به هزاران تیکه تبدیل میشه
بازتابهای یه زندگی تازه همه جا رو فرا میگیره
پنجره ی آغازین، سکوت، ای نور مقدس غروب
بذارید تا بدن پوچم دوباره پر از امید بشه
نیازی نیست بیرون دنبالش باشیم
یا اینکه به دریاها سفر کنیم
چون درخشش همینجاست
همینجا، در درونم، من یه نور پیدا کردم
اون همیشه با منه


موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۹
حدیث

نظرات  (۳)

۰۹ خرداد ۹۶ ، ۱۷:۲۹ فرزانه شین
چقد قشنگه....
پاسخ:
اوهوم :)
۰۹ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۱۱ نویسنده ....
خیلی آهنگ قشنگی بود.مرسی:)
پاسخ:
نوش جان :)
۱۰ خرداد ۹۶ ، ۰۰:۴۷ زهرا یگانه
اااا این آهنگ برای این انیمیشنه؟ (یادم نبود :|)
"چرا اینقدر در مورد غمهات حرف میزنی؟ به جاش بزار لبهات آواز سر بدن" اینقدر این جمله رو با خودم تکرار می کنم.. با تشکر از مترجم محترم.

وقتی کوچیک بودم  و دیدمش هیچ خوشم نیومد "این چیه ساختن اینا؟!" بعدا که بزرگ شدم و دوباره دیدمش دوزاریم افتاد "عجب چیزی ساختن!" :D
کارای کارگردانش هائو میازاکی عـالین.
پاسخ:
آره واقعا خیلی شعرش پرمعنی و قشنگه :) 

من یادمه اون زمانهای کودکی واسم تو رده ی فیلم ترسناک طبقه بندی شد, مخصوصا اونجاش که مامان و باباش خوک شدن! من یه هول و ولایی تو دلم افتاده بود ازینکه یه دفعه مامان بابام خوک بشن چی :| ولی به قول تو وقتی بزرگ شدم و هر بار که میبینمش همیشه یه احسنت به میازاکی میگم :دی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی