Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

This was not PRISON BREAK

يكشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۰۰ ب.ظ
قبل از پخش این فصل و بعد از اعلام اینکه این فصل فقط 9 قسمت خواهد بود و حتی وجود بحث هایی مبنی بر اینکه هیچ تصمیمی برای وجود داشتن فصل 6 گرفته نشده، واکنش های احساسی من در حواله کردن فحش و بد و بیراه و هوووو کردن این قبیل صحبت ها بود.
ولی حالا بعد از تموم شدن 9 قسمت و بسته شدن پرونده ی فصل 5 نه تنها هووووو کردن های من و فحش و بد و بیراه هام قطع نشده بلکه عاجزانه امیدوارم واقعا فصل 6 در کار نباشه! که البته سازندگان قسمت 9 فصل 5 رو طوری تموم کردن که هر وقت اگه عشقشون کشید بتونن و امکانش باشه برای فصل 6 :|

هر چقدر 4 فصل قبلی فرار از زندان، خوب و پر از حس هیجان و یک عالمه بالا برنده ی آدرنالین خون بود، فصل 5 و این 9 قسمت کاملا آبکی و کشکی و قابل پیش بینی و کلا از همون اول نوید دهنده ی نگران نباشین من مایکل اسکوفیلدم همه رو ناک اوت می کنم می شونم سر جاشون لذا شما آسوده باشید، بود :| من حتی از قسمت دوم فهمیدم پوسایدن کیه [آیکون به همین سوی چراغ] یک عالمه مهلکه و گره ی کور و شلوغ بازی و گنجوندنش توی فقط 9 قسمت باعث شده بود که تمامی مهلکه ها در عرض سه سوت و بدون پاسخ به یک عالمه چرا (در حالیکه میشد صد تا چرا رو تو هر قسمت به کار وارد کرد) یکی بعد از دیگری از سر راه برداشته میشدن! شخصیت منفی سریال (پوسایدن) بعد از همون قسمت 5 معلوم شد که چه قلب رئوفی داره و صد در صد در انتهای سریال رو شاخشه که کلکش کنده بشه! واکنش سارا بعد از مطمئن شدن از زنده بودن مایکل بیشتر شبیه این بود که بگه" هه! اوه مای گاد! واوووو چه خوووب مایکل زنده است و  سپس بدو بدو ادامه ی روند سریال :|
خلاصه که انگار همه ی عوامل و عنصر عنصر سریال خسته و توی عجله بود و صرفا فقط اومده بود بگه: بیاید بابا این همه فرار از زندان فرار از زندان میکنید، بیاید بابا اینم یه سیزن، بگیرید دست از سرمون بردارید :|
و اینگونه فصل 5 برای من در حالی تموم شد که تمام اون نوستالژی و خفن طوری بودن سریال در گذشته و در یاد و خاطراتم رو با خودش شست و برد! 



+جاییکه همه چیز شروع شد...
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۴
حدیث

نظرات  (۸)

بیخیال بابا:/ جان تا این فصلش نگاه کردی!!
من اگه از یه سریال خوشم بیاد نهایتن تا همونجا نگاه میکنم که از نظر من پایان بندیه خوبیه، حتی اگه  صد تا فصل هم ادامه بدنش من دیگه نگاه نمیکنم!
پاسخ:
من ولی نمی تونم بیخیال باشم :دی 
باااااید تا تهش ببینم وگرنه مثه خوره چارچنگولی میفته به جونم :|
این فصلش فاااااجعه بود. یه فیلم هندی آبکی طور به تمام معنا. واقعا نمیدونم چه اصراری بود که گند بزنن به همه ی نوستالژی های ما.. خیلی خیلی بد بود. اصن یادش میفتم اعصابم خورد میشه :|||||
پاسخ:
اوهوم وااااااااقعا مسخره و فاجعه بود -___-
من ندیدم اینو :دی
و نمی دونم چرا یه عنصر مقاومت کننده ای در برابرش توم هست :-؟
پاسخ:
کلا ندیدیش یا نه این فصل جدید رو ندیدی؟ 
فرار از زندان برای من از فصل ۳تموم شد. اصلا منتظر بعدیاش نبودم،واضح بود که دیگه دست نویسنده ها  خالی شده
پاسخ:
این فصل 5ش که دیگه حسسسابی کولاک کردن این نویسنده ها :|
۱۵ خرداد ۹۶ ، ۱۰:۲۰ شارلِ پَنجُم
من یه بار چند سال پیش به خودم قول دادم فرار از زندان رو نبینم و سر قولمم :)) نمیدونم چرا همچین قولی دادم اون موقع :| 
پاسخ:
:|
چه ظلمی در حق خودت کردی چند سال پیش :))
این فصلش خدایی خیلی هندی طور بود کل جذابیت فرار از زندان به غیرقابل پیش بینی بودنش بود :(
پاسخ:
تو بگو آدرنالین من اگه یه ریزه این فصل رفت بالا که نرفت :|
۱۵ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۱۸ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
بهش میگم: فقط 9 قسمت بود؟!!
میگه: فقط تا 9 قسمت تونستند ببافند:)))))
پاسخ:
نه بابا به زور همون 9 قسمت رو ساختن! وگرنه کلیت داستان بد نبود ولی خیلی سرسری و هول هولکی و کشکی طور بود که اووون همه اتفاق رو پک کرده بودن تو 9 قسمت و تحویل دادن:|
یعنی انقدر بد بود؟!
عی بابا !! چقد ذوق کردم فصل جدید اومده :(
پاسخ:
اوهوم خیلی بد -__-

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی