Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

گاهی به کتاب هایت نگاه کن

سه شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۳۳ ب.ظ

بنا به دعوت هولدن :)

همونطور که دیروز هم به صبا گفتم این بازی بیشتر داغ بر دل ها نهاد که چقدر دوستان یا کتاب کادو نگرفتن اصلا و یا کم کادو گرفتن  یا اگه هم کادو گرفتن اونیکه کادو داده چیزی اولشون ننوشته :|   :)))

من خودم سه تا کتاب توی کتابخونه ام شامل این المان میشن که دوتاشون رو خودم برای خودم نوشتم و خریدم، بعد جالبیش اینجاست که وقتی داشتم ازشون عکس می گرفتم و این دو تا کتاب دستم بودن دیدم این دو تا تنها کتاب هایی هستن که خودم شخصا رفتم شهر کتاب و خریدمشون و بقیه رو اینترنتی و به صورت های دوتایی با هم و یا سه تایی و یا چهارتایی سفارش دادم و پست آووردشون! بعد دیدم این دو تا کتاب ها اینقدری که یه قصه واسه خودشون دارن، اون کتاب هایی که با پست اومدن حتی یادم نیست چه روزی بود که پستچی آووردشون و قبل و بعدش چه شد و چه شده بود!!



و اینم کتابی که فهیمه سال اول دانشگاه از نمایشگاه کتاب برام گرفته بود:) با داداشش رفته بود اون سال نمایشگاه و بعد وقتی به داداشش گفته بود که یه کتابم می خوام برای دوستم بگیرم و حالا چی بگیرم و اینا!! می گفت همینجور که داشتیم تو غرفه ها می چرخیدیم یه دفعه داداششم با هیجان گفت فهیمه پیدا کردم کتابه رو!! بعدم می گفت دستمو کشید دوون دوون رفتیم سمت یه بنری که  بزرگ روش نوشته بود "زن آدم نیست" بعد می گفت همینجور که داشتیم نزدیک میشدیم هی می گفت همین خوبه همینو براش بخر :| (:دی) بعدش می گفت وقتی نزدیک شدی دیدیم ریز زیرش نوشته "حواست" یعنی اسم کتابه بوده "زن آدم نیست, حواست" :)))

می گفت قیافه داداشم دیدن داشت ها :))) بعدم خانمی که مسئول غرفه بوده برگشته گفته به داداشش که شما فکر می کنید ما خانم ها جایی می خوابیم که زیرمون آب بره :دی خلاصه که آخرم همون کتاب رو با امضای نویسنده کتاب برام خرید :)




++ منم برای این بازی از پریا  و لادن  و فیلوسوفیا و اسپریجو دعوت می کنم :) من فقط دعوت کردم ولی شرکت کردنش دل به خواه خودتون :*

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۳

نظرات  (۱۲)

۱۳ تیر ۹۶ ، ۱۳:۴۷ مریــــ ـــــم
چقد جذاب!
:)
پاسخ:
کجاش؟ :دی 
باورت میشه با اینکه من انقدر عاشق کتابم و همه هم اینو میدونن، تا حالا کتاب کادو نگرفتم؟! برعکس خودم همیشه واسه همه کتاب می خرم و اولش واسشون می نویسم. البته فکر نکنم کتاب واسشون چندان کادو جذابی باشه..
مرسی که منو هم دعوت کردی جانا :-*
پاسخ:
منم به جز همین کاریکلماتور توی پست و اون دوتا کتابی که تو لینک هدیه اشونو توی فیدیبو فرستادی برام تا حالا کتاب کادو نگرفتم *__* 
چرا جذاب نیست آخه :/ منم اشخاصی که می دونم اگه کادو کتاب براشون بگیرم دوست دارن خیلی کم و انگشت شمارن, خدا وکیلی اینقدر که کتاب کادو گرفتن ذوق داره هیچی نداره ^__^ 
جان به خودت :*
۱۳ تیر ۹۶ ، ۱۵:۱۳ پـــــر ی
چه بامزه :)
من تو رو برای خودم خریدم :)
پاسخ:
D-:
۱۳ تیر ۹۶ ، ۱۵:۴۳ اسپریچو ツ
چقدر من و پریا تفاهم داریم:دی
البته کتابایی که من کادو میدم جذابن8)

به نظرت بدبختیمو تو یه پست، جداگانه شرح بدم؟((((:
پاسخ:
کی میشه تو بابااااا :دی ای کتاب جذاب کادو دهنده :))

من عاشق پستهاییم که تو بدبختیاتو شرح میدی :دی [آیکون اون میمونه که دو تا دستاش رو چشمشه] 🙈🙈
۱۳ تیر ۹۶ ، ۱۵:۴۴ اسپریچو ツ
کلی ذوق کردم منو هم دعوت کردی^_^
پاسخ:
قربانت فداوت ستاره بچینی بوس بوس :دی
۱۳ تیر ۹۶ ، ۱۵:۵۳ هولدن کالفیلد
اینی که اول دنیای سوفی نوشتی از بهترین عاشقانه هایی هست که خوندم :دی
پاسخ:
^__^
ذوقمندم بابت دعوتت دختر ^ــــ^ 
یادداشتت برای دنیای سوفی چه همه خوش حس و حاله :دی
پاسخ:
شرکت کن تو هم ^__^
چه خودت خوش حس و حال می بینی :))
۱۴ تیر ۹۶ ، ۲۳:۰۳ نویسنده ....
آقاااا من عاشق نوشته اول کتاب دنیای سوفی شدم:)
پاسخ:
نوشته ی اول کتاب دنیای سوفی هم عاشق تو شده :)))
۱۵ تیر ۹۶ ، ۱۲:۰۵ نیمه سیب سقراطی
دلم خواست منم برم اول کتابام واسه خودم بنویسم :)
پاسخ:
حتما بنویس ^____^
چه دست خط های خوشگلی هم دارن :) 
منم فقط یه بار کتاب کادو گرفتم ...
پاسخ:
مرسی :دی
عیب نداره تا می تونی خودت به خودت کادو بده عوضش :p
 بد ضایع شده:دی
من فقط تاریخ میزنم و یه نقاشی کوچولو می کشم:دی
پاسخ:
آره :دی 
اینم خوبه که :)
زن آدم نیست حواست.. چه اسم باحالیا:)
منم اول بعضی کتابام واس خودم نوشتم.دلنشینه خوندنشون. یجور خاطره سه بعدیه:)
پاسخ:
:-) 
آره مزه میده :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی