Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

صرفا چرت و پرت نویسی

سه شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۳۲ ب.ظ

می دونستین زویی توی هوس او کاردز خواهر رونی مارا همون دختری با تتوی اژدهاست!؟ من نمی دونستم :/ بعد همین رونی مارا سفارششو به دیوید فینچر می کنه تا خواهرش نقش زویی رو بازی می کنه!! 

یه همچه چیزهایی شاید چرندیات بیان ولی من حس شوتیدگی بهم دست میده وقتی قبل از تماشای یک اثر, ارتباطی رو نمی دونم و بعد از تماشای اثر و بعدهاااا اون ارتباط رو می فهمم!! 

یا مثلا من تا همین چندی پیش  نمی دونستم که براد پیت و جنیفر انیستون با هم 5 سال رابطه داشتن و بعدش برد از بعد از فیلم آقا و خانم اسمیت به خاطر انجلینا جولی به جنیفر انیستون خیانت می کنه !! جدی برد پیت و جنیفر انیستون :/ شما هم مثه منید یا فقط منم که هربار می خوام بگم انجلینا جولی به جاش میگم جنیفر لوپز یا میاد توی ذهنم که بگم جنیفرلوپز :| اصن جنیفر لوپز یا انجلینا جولی مگه فرقی هم دارن:| این یکی هیکله اون یکی رو نصف دنیا گذاشتن رو سرشون که وای فعال اجتماعیه و وای مادر نمونه است و وای زن موفقه و واااای بیا و ببین !! خدا وکیلی جولی از دید من همیشه یک نامتعادل روحی بوده و بس !! عوضش برد با اون تُن ِ صداش (چشم هایش قلب می شود) با اون خندیدنش (باز همان اکشن) اصن باباشون بوده دلش خواسته سر شیش تا بچه اشم حتی داد بزنه! توی نی قلیون باریک لب قلمبیده کی باشی که یه پدر رو از شیش تا بچه جدا می کنی ...

من تو کلاس زبانم تازه مطرح کردم اونام نمی دونستن برد و جنیفر با هم بودن :/ اینا چطو 5 سال پس با هم بودن!! من کجا بودم اون سال ها :|| بعد جالباینجاست که سابجکت یکی از درس ها راجع به سلبریتی ها و اینکه چقدر زندگی سلبریتی ها رو دنبال می کنید و یا براتون اهمیت داره , بود!! اونوقت من با اینکه هنوز یادم نرفته اون وقتی رو که "اشتون کوچر" , "دمی مور" رو ول کرد و چقدرمدام هر روز پاپاراتزی ها از آه و فغان و ناله و نفرین هاش نسبت به اشتون کوچر می گفتن!! خیلی با صلابت برگشتم گفتم جاست سام تایمز فور فان :| اونم من که یه جورایی دایره المعارف برک اپ های هالیوودی کی با کی به حساب میام یه  :/ خداییش با چه رویی برگشتم اونو گفتم :))) 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۴
حدیث

نظرات  (۴)

من هنوز مطمئن نیستم برد پیت کدوم بود :دی
(منظورم چهرشه)
پاسخ:
خب خوبه که حداقل منظورت خودش نبود :دی 
جنیفر انیستون و برد ؟!!!! چقدر به هم نمیومدن :دی

ولی من هنوزم اسماشون رو خوب بلد نیستم و هربار که بخوام جایی ازشون حرف بزنم قبلش گوگل میکنم مطمئن بشم اونی که تو ذهنمه با اسمی که سر زبونمه یکیه (آیکون در حال گوگل کردن جنیفر انیستون :))  )
پاسخ:
ع تو هم میدونستی :دی 
انیستون, همون ریچل توی سریال فرندز بود !! 
الان زشته که بگم من خیلی از سریالا رو ندیدم !؟؟!!! از جمله فرندز و گات و فرار از زندان و قص علی هذا (شرم بر من ؛ الان فکر کردم دیدم در واقع من سریالا رو ندیدم اصلن :دی )
پاسخ:
نه عزیزم چه زشتی :دی 
ولی یه روز دست به کار شو بالاخره :))
من برعکس دقیقا یادمه زمانی که همه میگفتن برد خیانت کرده به جنیفر رو و خب چون به نظرم آنجلینا دوست داشتنی تر بود قابل قبول بود واسم!! ولی توی یکی از اپیزودهای فصل هشتم برد پیت بازی میکنه (اون موقع ازدواج کرده بود با جنیفر) و وقتی دیدم این قسمت رو گفتم چقدر به هم میومدن و چقدر حیف بوده جنیفر حتی!! انقدر که با ریچل خودش رو توی دلم جا کرده!
پاسخ:
منم هرچند دیر فهمیدم :دی تقریبا وقتی که برد و آنجلینا جدا شدن! ولی یه جورایی همین حس حیف بودن و این هارو هربار که جنیفر رو می بینم, دارم !!


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی