Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

خوشا به سعادتشان

چهارشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۶، ۰۲:۴۲ ب.ظ

تمامی کسانی که : 

_قند را اول و بعد هم چایی را برای همیشه بوسیده اند و گذاشته اند کنار.

_روزی 8 لیوان را حتما آب می خورند.

_به جای کیک و بیسکوییت و جانکی جات, صبحانه سالم می خورند (مخصوصا میوه می خورند) 

_یک گاو را برای شامشان نه, بلکه حتی کمتر از یک موش را برای شامشان می خورند. (حیوانات نامبرده شده صرفا جنبه ی تشبیهی دارند :دی) 

_برنج دوست ندارند.

_سوسیس و کالباس را حتی ذره ای برنمی تابند . * 

_نوشابه سال هاست دیگر از گلویشان پایین نمی رود. * 

_با شکم پر نه بلکه با شکم خالی میوه می خورند. * 


_به امید روزی که اینجانب تمامی موارد بالا را ستاره دار کرده و کاملا سالم و هلثی و پاستوریزه حیات خویش را در پیش بگیرم_ [آیکون ویش لاک]

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۱۲
حدیث

نظرات  (۱۷)

هر هشتا با هم دیگه خیلی عزم راسخ میخواد
من دو و شش و هفت برام صادقه
مورد چهار هم فکر نکنم هرگز بهش برسم. حالا نمیشه به یه چیزی بین گاو و موش رضایت بدی😢
پاسخ:
من بیشتر واسه مورد اول و دوم حرص می خورم که نمیشه که بشه :/ 
۱۲ مهر ۹۶ ، ۱۵:۰۹ بانوچـ ـه
چایی حذف شه از زندگیم خودمم حذف میشم :(
پاسخ:
چرا این بی خاصیت رو نمیشه ازش دل کند , چررررررررا :(((
حررررفشم نزن:) چه کاریه بابا :-D دو روز زنده ایم اونم سوسیس کالباس نخوریم؟ نمیییشه که
پاسخ:
اگه همین سوسیس کالباس رو ترک نکنی اون دو روز زنده بودنت میشه یه روز :دی 
دیگه خوددانی :))
به فکر فرو میرود :-/
پاسخ:
با نتایج خوب بیرون بیا پس :دی
پس من چقدر خوش بحالمه که 7 مورد بالا رو وارد زندگیم کردم :)))
البته برنجم دوست ندارما، ولی وقتی برنج نمیخورم انرژی ندارم بخاطر همین حذفش نکردم.
فکر کنم یکم زیادی دارم پاستوریزه و سالم زندگی میکنم!
پاسخ:
پس همین فرمونو تا ته نگه دار که خوشا به سعادتت :|
۱۲ مهر ۹۶ ، ۱۸:۵۸ آقای دیوار نویس
خدایی بگیم نوشابه رو نخوریم و سوسیس نخورم و لی چایی رو نمیشه کاریش کرد... خواستم ولی نشد:| هرجا میریم چایی میارن
پاسخ:
منم یه ماه ترک کردم ولی دیدم نمی تووونم -__- نشد -__-
۱۲ مهر ۹۶ ، ۱۹:۱۶ فیلو سوفیا
چه جالب...من تقریبا همه ی موارد بالا رو رعایت میکنم!! فقط چون فشارم پائینه قند میخورم و فک کنم ضرری هم نداره برام اصلا.

راستی کم مصرف کردن نمک و تنقلاتی مثل پفک و چیپس هم باید بهش اصافه کرد.
پاسخ:
پس تو هم از مقربین و سعادتمندانی :|

آره یه چیزهای دیگه ای هم کم کم داره یادم میاد :دی (البته اینارو که گفتی خوشبختانه خودم تحت کنترل دارم )
همش باهم دیگه واقعا همت میخواد :| 
پاسخ:
اراده فولادین :|
حذف کردن و یا کم مصرف کردن شام اشتباه ترین تصمیم یه فرد می تونه باشه. دکتر رژیم من مقدار غذایی که برای شام تعیین کرده دو برابر ناهار هست. 
چون از شب تا صبح 12 ساعت گرسنگی کشیدن آسیب زاست. 
پاسخ:
آره اتفاقا منم شنیدم که ناهار رو کم کردن خیلی سالم تره از کم کردن شام! 
که باز هم برای من سخته همچنان :||
اقا چای نخوریم چی بشه ، من ایستاده میمیرم پاش=))
پاسخ:
نخوردنش خیلیییی فایده داره :( 
ولی لذت خوردنش.... هعیییییی منم نمی تونم :((((
من این آب خوردن وسط غذا رو بتونم حذف کنم به جرگه سعادتمندان پیوستم 
تا چند سال پیش لب به چایی نزده بودم ولی الان در اثر همنشینی با آقای پدر دارم چایی خوردن رو تجربه میکنم ولی خب همچنان بدون قند :)))
پاسخ:
خدا رو شکر من آب نمی خورم وسط غذا وگرنه دیگه اینو کجای دلم می خواستم بذارم، نمی دونم :||

آقاااااا چیجوری قند نمی خورین *___*
۱۳ مهر ۹۶ ، ۱۲:۴۳ مریــــ ـــــم
چایی نه چایی نه
اینو از من نخواه
پاسخ:
باشه ریلکس باش مال خودت :))
۱۳ مهر ۹۶ ، ۱۴:۱۳ حامد سپهر
این آدما چه لذتی از زندگیشون میبرن؟
لامصب همه ی چیزهایی که واسه سلامتی مضرن خوشمزه و لذت بخشن

بخورین بابا فرقش پنج سال دیرتر یا زوتر مردن :)))
پاسخ:
نمیشه من دچار یه وسواس و خود انزجاری شدم ازینکه نمی تونم این عادت ها رو ترک کنم :|
۱۳ مهر ۹۶ ، ۱۶:۳۵ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
قند رو کنار گذاشتم ولی چایی رو نه!
آب زیاد می خورم معمولا!
صبحانه سالم می خورم ولی میوه ش رو بعدا می خورم!
شاممون هم نه گاوی هست و نه موشی!
برنج می خوریم:-)
سوسیس و کالباس نمی خوریم!(بجز سالی یک بار البته-_-)
نوشابه رو هم که سالهاست نمی خوریم!!
پاسخ:
_یه دونه از اون شوکولات گنده ها بدین به این دخترمون که اینقدر دختر خوبیه :دی _
_اگه چایی هم کنار گذاشت دو تا بدین بهش_

:))
۱۳ مهر ۹۶ ، ۱۶:۵۶ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
^_^
شکلات رو دست به دست کنید، برسه بهم:-)))
پاسخ:
[آیکون دست به دست کردن شکلات] :))
اینو ببین:

http://s8.picofile.com/file/8318222450/96_11_1265.png
پاسخ:
آره شاید آب مورد نیاز بدن تامین بشه با سایر اقلام نوشیدنی و دیگه اون 6 تا8 لیوان آب رو لازم نشه! ولی خب تاثیر خیلیییییی مثبت تری که آب داره رو, هیچ نوشیدنی دیگه ای نداره! همین چایی خودش بیشتر ضرر داره :/ هر چقدر آب بیشتر خوردن پوست صورت رو بهترتر می کنه, چایی در مقابل تیشه میزنه به ریشه پوست *__* و همینطور هر چقدر آب تو لاغری تاثیر داره هیچ نوشیدنی دیگه ای نداره! 
لذا بلی شاید با سایر نوشیدنی ها آب مورد نیاز بدن تامین بشه ولی فقط آبه که می تونه معجزه کنه برای پوست و بدن :) 
و باز ما می مانیم و بدبختی و سختی خوردن 8 تا لیوان آب -__-
عنوان فصلو خوندی؟
میگه این هشت لیوان آب افسانه است
خرافاته
اصن مسمومیت آبی میاره و تأثیر بدی میذاره روی مغز
اینو اون دانشمند! وقتی داشته آزمایش می‌کرده دقت نکرده الکل، آب بدنو کم می‌کنه و نمونه‌هاش الکلی‌ن و اون همه آب برای اونا لازمه نه ما که الکلی نیستیم

پاسخ:
خب عنوان فصل رو الان که گفتی دوباره رفتم دیدم :دی متن رو قبلش خونده بودم فقط!
خب همچین چیزی که کل این قضیه خرافاته رو راستش من بار اوله دارم میشنوم و می خونم به عبارتی از یه منبع!! به نظرم نمیشه که همچین اصل فراگیری غلط باشه و تا حالا کسی بهش اشاره نکرده بوده باشه :متفکرِ عمیق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی