Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

فیلم ببین هاش

يكشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۶، ۰۱:۱۵ ق.ظ
فکر کنید ازتون می خوان که اسم ده تا از بهترین فیلم هایی که تابحال توی زندگیتون دیدید رو بگین! چه فیلم هایی شامل این لیستتون میشن؟ اگه زحمتی نیست لیست کنید و کامنت کنید :)
حالا ده تا کمتر هم بود مهم نیست، فقط سقفش ده تاست :دی
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۱۶
حدیث

نظرات  (۲۰)

ایرانی خوب هاش اینارو میشه گفت هرچند فیلم های ایرانی خیلییی خوب ندیدم تاحالا
در دنیای تو ساعت چند است و جامه دران و ۵۰کیلو آلبالو طنز بود جالب بود و سوپراستار۰اینا به ذهنم میرسه و یه فیلم هندی دیدم مال سینمای جدید هند بود خیلی خوشم اومد فکر شده بود dear zindagi 2016
انگلیسی هم her و me before you و cinderella دیگه همینا به ذهنم رسید خیلی فکر کردم :دی

پاسخ:
تشکرات :)
۱۶ مهر ۹۶ ، ۰۲:۲۴ زهرا یگانه
الان این سوال برای خواننده ی نوعی پیش میاد که دلیل ِ پشت این سوال / درخواست چی می تونه باشه؟؟ :D چون نگارنده شخص فیلم ببینی مثل شماست.
پاسخ:
آره یک دلیلی داره :دی 
از خودم آخه خواسته شد, بعد اوایلش خیلی سخت بود واسم انتخاب ولی همینکه شروع به فکر کردن کردم, دیدم هی وای داره میرسه به بیست حتی :)) 
خلاصه بعدش دلم خواست از شماها هم بپرسم راجع به انتخاب یه لیست ده تایی از بهتریییییین فیلم های زندگیتون :)
خودمم تهش لیستمو می ذارم :)
واقعا نمیشه 10 تا انتخاب کرد، مگه اینکه گزینه هایی مثل "هرچی نولان ساخته" یا "هرچی تام هاردی توش بازی کرده" و اینا هم قابل استفاده باشن :د
البته درمورد تام هاردی یه چیزی یادم افتاد حرفمو راجبش پس میگیرم. 
پاسخ:
یا هرچی تارانتینو ساخته :))
من بعد ازینکه همه ی فیلم های تام هاردی رو دیدم , اشتیاق زایدالوصف و عشق کورکورانه ام به تام هاردی فروکش کرد و شد صرفا یه دوست داشتن معمولی :دی
حالا یه ده تاشونو عجالتا انتخاب بنما :)
نه بازیش واقعا خوبه، اما انتخاب فیلماش...
البته این چند سال اخیر فیلمای خیلی خوبی بازی کرده، اما بنظرم طرفداراش به هیچ عنوان نباید مثلا سریال the take یا rocknrolla یا this means war رو ببینن -_-

+هرچی تارانتینو ساخته واقعا خوب نیستا :/
تو از  kill bill 1 یا jackie brown یا death proof خوشت اومد واقعا؟؟ از جکی براون به ویژه؟ :/ البته ساموئل ال جکسن ش خیلی خوب بود :))

ولی خداییش هرچی نولان ساخته خوبه :| البته من هنوز دانکرک رو ندیدم ولی خب تا قبل اون میشه گفت جزو معدود کساییه که فیلم بد نساخته
پاسخ:
من دیس مینز وار رو که می دیدم, دلم می خواست عینک دودی بزنم استتار کنم و در افق محو بشم که کسی یه دف نگه خوووووب تام هاردی  که تو براش میمیری اینههه الان  :|| 

ببین من الان در مرحله ای از عشق به تارانتینو به سر می برم که پاسخم اینه: ساخته که ساخته! دوس داشته ساخته, اصن مال خودش بوده دلش خواسته بد ساخته :)))))  و پاسخی هم ازین بیشتر ندارم =))))

نولان که یه دونه باشه :دی 
۱۶ مهر ۹۶ ، ۰۸:۲۸ مریــــ ـــــم
بچه های اسمان
مختارنامه
مارمولک
 اژانس شیشه ای
غرور و تعصب
و یکی دیگه ک اسمش یادم نیست 
همینا به ذهنم رسید
پاسخ:
من هنوز مارمولک رو ندیدم :))))
البته کلیپ ازش زیاد دیدم از یه سری تیکه های فیلم! ولی هیچ وقت نشد بشینم خودشو کامل ببینم :دی

۱۶ مهر ۹۶ ، ۰۹:۰۹ پـرهـ امـ
ابد و یک روز، به رنگ ارغوان، حوض نقاشی، کتاب قانون، مهمان مامان :دی

Memento - The Apartment - The Judge - Pulp Fiction - The Dark Knight - Shutter Island - Forrest Gump - The Shawshank Redemption - American History X - The Departed - Mr. Nobody - Léon - Fight Club - 12Angry Men  - Million Dollar Baby - Inception - Third Person - The Notebook - The Fault in Our Stars
پاسخ:
من چقدرررررررر به رنگ ارغوان رو دوست داشتم *___* 

شما هم نتونستی یه سقف ده تایی قائل بشی؟ :دی 
یه سری ها رو که نام بردی (خارجی ها) ندیدمشون من هنوز! مثلا دی اپارتمنت رو! اینو کنجکاو شدم برم زودتر ببینم :)
بدون ترتیب
زودیاک
هانگرگیمز ها
The king's speech
Take shelter
Mr holmes
دیگه چیزی به نظرم نمیرسه.
پاسخ:
این تیک شلتر و کینگز اسپیچ رو مدتهاااااست می خوام ببینم ولی خب ندیدم هنوز :/ 
سالهاست سینما نرفتم! آخرین فیلم هایی که دیدم در واقع سریال هایی بوده که ملت بهم دادن اونم نه کامل(یه فصل هایی ازش رو) فرینج و لاست!
با تشکر D:
پاسخ:
با تشکر و خسته نباشید از شرکت نمودن به هرحال شما در این نظرسنجی :)))
۱۶ مهر ۹۶ ، ۱۳:۵۳ فرزانه شین
1-کلا فیلم های نولان مخصوصا اینسپشن
2-شلاق
3-بین فیلم های کلاسیک غرور و تعصب و becoming jane
4-بروکلین اونقدرا قوی نبود ولی من دوستش دارم
5-before sunrise فیلم گفتگو محور خوبیه
دیگههه فعلا همینا به ذهنم میرسه!
آها قوی سیاه هم دوست دارم

پاسخ:
منم بلک سوان رو دوست داشتم :)
۱۶ مهر ۹۶ ، ۱۵:۲۷ آقای دیوار نویس
In time++++
Logan++++
Interstellar+++++
Mama+++
Lights out ++++
Baby Driver++++
Hacksaw Ridge++++
The boss baby+++
Moana[دوبله گلوری]++++
Your Name ++++

ژانر هاشون باهم تفاوت داره ولی هر کدوم تو ژانر خودش به نظر من بالاتر از  «خوب» بودن و ارزش یه بار دیدن رو دارن :))))
تعداد (+) جلوی هر کدوم امتیازی بود که خودم بهشون دادم :)

پاسخ:
تشکر از امتیاز دهی :دی 
۱۶ مهر ۹۶ ، ۱۷:۴۳ .: جیرجیرک :.
از صبح که این پستت رو خوندم، سه بار خواستم بنویسم ولی نمی شه. خیـــــلی سخته وقتی آدم می خواد بین فیلم و کتاب گلچین کنه. 
من در ادامه ی کامنت Fa Ella اضافه می کنم فیلم های شاخص رابین ویلیامز و تام هنکس رو. (اسم بقیه داره رژه میره تو مغزم، تا مغلوب نشدم ارسال رو بزنم)
پاسخ:
اوهوم واقععععننن سخته :/ 
خدابیامرز رابین ویلیامز و جاودانه باد انجمن شاعران مرده *_* 
من حالا تام هنکس رو دوست نمی دارم خیلی به شخصه :دی 
۱۶ مهر ۹۶ ، ۱۹:۴۲ پـرهـ امـ
من تو سینما دیدمش ! چسبید حسابی ! 

+ اتفاقا دست روی مورد خیلی خوبی هم گذاشتی ! :) بد نیست خودمم دوباره ببینمش ! :)
پاسخ:
چه حیف من توی سینما ندیدمش *__* 

پس حتما می بینمش :)
۱۶ مهر ۹۶ ، ۲۲:۳۹ پیمان محمدی فرد
من فیلم هایی که دوستشون دارم رو میگم، در واقع بهترین های خودم:
سه گانه ارباب حلقه ها
سه گانه هابیت
مجموعه فیلم های مردان ایکس
قسمت چهارم فیلم هری پاتر
مرد خانواده ( the family man )
دور افتاده ( cast away )
انیمیشن UP
داداش مونا گاندی شناس میشود (فیلم هندی)
کینگ کونگ
کارتون آنه شرلی با موهای قرمز
و...
(اللهم عجل لولیک الفرج)
پاسخ:
خیلی هم خوب :) 

از اونجایی که ژانر درام و بر اساس واقعیت و کلا اون دست فیلم هایی که یه کم آدم رو وادار به فکر میکنه رو دوست دارم اونهایی که به تازگی دیدم اینان :
Hacksaw ridge
Alone surviver
Megan leavey
Martian
Fences
Sicario
Longest ride
Nice guys(ژانر طنز بود و از معدود طنزهایی که من دوست داشتم )
The ides for march
The hell or highwater
دیگه فعلا همینااا :دی 

پاسخ:
حالا تازگی هات که اینا :) 
اون بهتررررررین های زندگیت کدومان؟ 


۱۷ مهر ۹۶ ، ۱۰:۴۴ میرزاده خاتون
Baby driver
Her
Fight club
Cries and whisp
American beauty
Saraband
Space oddyssey
The silance of the lambs
Amelie
Benjamin button
همشون خیلی معروفن، فکر کنم دیده باشی 
پاسخ:
پس بیبی درایور قشنگ بوده :) یه نفر دیگه از بچه ها هم بهش اشاره نموده بود! پس برم اینم ببینم ;)
۱۷ مهر ۹۶ ، ۱۶:۳۲ هولدن کالفیلد
یادداشت کن:

شجاع دل
ماهی بزرگ
ممنتو

خدایی جز ای سه تا نمیتونم هیچ فیلمی رو توی لیست ده تایی بذارم، لیاقت ندارن! :))
چرا شاید راشومون رو بتونم بذارم اونجا مثلا! :دی
پاسخ:
من یه قرنه می خواهم بیگ فیش رو ببینم و مدام یادم میاد که هی تو میگی و گفتی قشنگه! باز به جاش هربار یه چیز دیگه میذارم می بینم :| 
:دی
سختههههههههه 
ولی با اختلاف fences
پاسخ:
دیدی تو تووووونستی :دی 

مرررررسی تلاش :))
سه فیلم از ایتالیای عشق:
مالنا
زندگی زیباست
سینما پارادیزو

دو فیلم از کیشلوفسکی جان:

یک فیلم کوتاه درباره مرگ
یک فیلم کوتاه درباره عشق

دو فیلم از کیارستمی محبوب:

زیر درختان زیتون کیارستمی
خانه دوست کجاست

و در آخر دو تک فیلم
اولی از آکیرو کوراساوا که میمیرم براش:
راشومون

یکی هم فیلم با بازی کیت وینسلت که یه روز باهاش ازدواج میکنم:
کتابخوان


+ممنون از این پست. کلی فیلم خوب توش هست و میشه آدم هی بیاد این پستو بخونه و همه فیلمای معرفی شده رو :)
پاسخ:
این فیلم ها و این ترکیب که گفتی , من هنوز دنبال دیدنشون نرفتم ! همین سینما پارادایزو و راشومون و کیشلوفسکی و این ها *_* 
اینام هسسسسسست باید ببینم :/ 

ولی the reader کیت وینسلت رو دیدم و چقدرم دوسش داشتم *_* 

آره درنهایت یه جور معرفی فیلم هم شد :دی 

از خارجی ها بهتر از فیلمهای نولان سراغ ندارم. همه همه اش
ایرانی هم فقط این چن تا: نفس، چند متر مکعب عشق، ابد و یک روز
پاسخ:
احتمالا ندیدی پس:دی (بهتر از نولان رو منظورمه ) :))
رنگ شادی ( هندی _ ژانر طنز ) 
no string attached 
redemption of shawshank 
mr  and mrs smith 
the boy next door 

پاسخ:
چه فیلم هندی دوست زیاد داریم :) 

این د بوی نکست دور همونه که جنیفر لوپز بازی کرده؟ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی