Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

من میگم دوسِت دارم, می خوام اینو باور بکنی

دوشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۱۰ ق.ظ

یک روز هم جاده را با رایحه/ طعم/ و یا همان نوای پلی لیست راننده سر کنیم, ها؟! 

به نظر شما 33 کیلومتر را می شود دوام آورد؟ :|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۱
حدیث

نظرات  (۹)

نمیشه نمیشه
پاسخ:
منم نتونستم آخرش باز هندزفری خودمو درآووردم :))
اره بابا.. بگردید دنبال قشنگیای چیزهای تازه نواهای نازه :دی
پاسخ:
بعضی وقتا سخته قشنگی پیدا کردن :))
من که اصولا دووم نمیارم:/
پاسخ:
می تووو :دب
من از پسش برمیام^ـ^ =))
پاسخ:
خیلییی خوبه ها :)))
آخه همش ایرج قادری و حمیرا میزاره نمیشه تحمل کرد :))
پاسخ:
ایرج قادری مگه خواننده هم بوده؟ :متفکر 

بابا حمیرا و اینا که خوبن که :) 
من یه بار با جواد یساری محشور شدم :/ البته اونم خودش تجربه حالبی بود :))
کلاً آخه «چی» آسونه مگه ! :)

+ سخت کوش می باید بود ! :دی
پاسخ:
مرسی نتیجه گیری اخلاقی :دی
من حتی اگه آهنگ مورد علاقه‌ام هم پلی بشه باز ترجیح میدم هدفون رو بچپونم توی گوشم! D:
پاسخ:
دیگه تو اعتیاد به هدفون داری دیگه :))
معمولا حمیرا هایده اینا میگذارن و من یک بار اومدم با جان دل گوش بدم و بعد فهمیدم چه هایده خوبه لامصب :))
پاسخ:
یعنی تا قبلش فکر می کردی خوب نیست؟ [آیکون نچ نچ ] 
هایده و حمیرا و مهستی و داریوش و ابی و سیاوش قمیشی و اینا برای من چیزی فرای دسته بندی موزیک خوب و بد هستن *__* 

من جنگول پینگول های امروزی رو دوست ندارم :|
منظورم عباس قادری بود :))
پاسخ:
اوه اوه از عباس قادری هم نگو که هوووچ :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی