Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

و همانا دنیا محل مکافات است :|

سه شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۵۸ ب.ظ

هیچ گاه یک عاشق و دلباخته و کشته مرده ی گیم آو ثرونز را مسخره ننمایید! هیچ گاه اشتیاق و برق چشمانش را به هنگام حرف زدن از این سریال و بالاخص (؟) هیجانش را, مورد تمسخر قرار ندهید! و نگاهی عاقل اندر سفیهانه تحویلش ندهید! چرا که می رسد روزی که می بینید نشسته اید روبروی همان انسان عجیب الخلقه و حتی بیکار از نظرتان و دارید اشتیاقتان و هیجانتان از سریال را با او به اشتراک می گذارید !! 

+ گفتنیست کسی که همیشه بیکار و عجیب الخلقه تصور می شود شخص بنده هستم! و دوستان هم از اون دسته ی مقابل هستن همیشه :|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۲
حدیث

نظرات  (۱۱)

اوه اوه.. ۳ ۴ قسمت اولش رو دیده بودم و همیش گارد میگرفتم در برابر کسایی که تعریفش رو می کردند و اون ها هم همش می گفتند تو فقط تا اخر فصل دو ببین.. همین.
تا بالاخره دیدم و ازون به بعد هر جا نشستم گفتم سریال فقط گیم اف ترونز :| 
البته زود گذشت اون اشتیاق ...
پاسخ:
خوشالم به سزای عملت رسیدی :دی
من هنوز ندیدمش ولی توی برنامه م هست که ببینمش =))
پاسخ:
خوب میکنی :))
بزنیمش تو لیست پس:)
پاسخ:
بزن -__^
توی برنامه هامه که ببینمش
واسه بیتس متل هم من همین حس رو داشتم
پاسخ:
من ندیدم این ببتس متل رو!! خوبه ؟
من هنوز ندیدمش :(((((((( ای بابا
یکی از دوستام یه استوری گذاشته بود ، دستش داشت میلرزید میگفت از هیجان فلان قسمت ... من کلی خندیدم بهش
ولی امیدوارم سرم نیاد=))
پاسخ:
مطمئن باااااش سرت میاد :))
منم مسخره میکردم تا اینکه خودم گرفتارش شدم :))
پاسخ:
تو هم پس به سزای عملت رسیدی :))
همانا که گرفتار شوند همچون کسانی:))
من الان فقط دارم غصه میخورم کی فصل هشتش بیاد، از یه طرم غصه میخورم نیاد به این زودیا تموم بشه:دی
پاسخ:
البته فصل 7ش یه جوری تموم شد من تماااام اون اشتیاقم کرک و پرش ریخت :/
اولش بد شروع میشه ولی رفته رفته عالی میشه
پاسخ:
که اینطور :متفکر
۰۴ آبان ۹۶ ، ۰۰:۵۱ פـریـر بانو
حالا من اسم این سریاله رو هم تا حالا نشنیدم :/
پاسخ:
کار خوب رو تو می کنی :))
من فقط اونایی که فصل 7 رو دوس داشتن مسخره میکنم :د

+ولی جدی گات با این تعداد طرفدار دیگه باید از تلویزیون ملی پخش شه! فککنم تو دوران پخشش شب دوشنبه ها حتی سران مملکت هم خدا خدا میکنن صب شه گات دانلود کنن=))
پاسخ:
اوهوم 7 دوست داشتنی نبود :/ 

+البته یه جورایی که دیگه لوس هم شده این حجم از طرفدار :/ من مثلا مسخره شوندگیم توسط ملت واسه پارسال و اینا بود و الان همونا که منو پارسال مسخره می کردن میشینن جلوم وااای وااای می کنن :دی
۰۴ آبان ۹۶ ، ۲۲:۱۰ פـریـر بانو
:دی
پاسخ:
:دییی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی