Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

اونجا هوا چطوره؟

پنجشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۶، ۰۳:۱۴ ب.ظ

اینجا که ما در یک هوای بسیاار اواخر شهریوری طور و گررم داریم روزمان را سر می کنیم :/ 

چرا حالا که من رفتم پاپوش خریدم*__* من کی پاپوش هامو بپوشم پس :/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۴
حدیث

نظرات  (۱۵)

گرررم .. مخصوصاً امروز؛ به شدت گرم ! اصفهان :/
پاسخ:
مرسی اشتراک گذاری :))
حالا اگه نخریده بودی، برف اومده بود تا کجا! :|
پاسخ:
والاع , ایششش :|
شما چرا نگفتی اونجا هوا چطوره؟ :دی [آیکون دست به سینه]
وای پاپوش! نیکولا من تمام تابستون پاپوش پام بود! 
پاهام یخه یخخخخ! الان با شلوارک خدمت شمام:| 
گرمه عاغا گرمه
پاسخ:
مگه تو استرالیا زندگی می کنی که برعکس باشه آب و هوا براتون :)) 

بعدش نیکولا منظورت منم ؟ =))
اونجا کچاس مگه؟
پاپوش چیه؟ به چی میگین پاپوش؟
یک عکس ازش بذارید
پاسخ:
سوال دیگه ای داری بپرس شما :))

باشه عکسشو می ذارم :)
کاشان 31 درجه امروز. فردا هم بی زحمت 34 درجه. قابل شما رو نداره :))
پاسخ:
اوه 31 درجه :|

البته واسه تو که خوبه داری حال می کنی :))
منم جدیدا یه پاپوش دیدم میخوام بخرمش ، میترسم بخرمش زمستون نسلش منقرض شه :/
پاسخ:
یواشکی برو بخرش تا نفهمه :))
[آیکن مظلوم]
یادم رفت :|
این‌جا هوا مثل روزای قبله، فرق خاصی نکرده :|
گرگ و میش پاییزی :)
پاسخ:
[آیکون عب نداره مورد بخشش قرار گرفتی] :دی 
پس خوبه من بیام طرف های شما تا بتونم پاپوش هامو بپوشم :))
بیا بیا D:
پاسخ:
بذا برم پس بلیط هواپیما رزرو کنم :)))
برا من برعکسه:-D 


وای ببخشید-___- خاک به سرم خواهر! من همیشه با اسم ها مشکل داشتم توکا! 

پاسخ:
D-: خیلیم عالی :دی

عب نداره بابا چیزی ازین بهتر به آدم اشتباهی بگن نیکولا :)))
۰۴ آبان ۹۶ ، ۲۳:۴۷ פـریـر بانو
اینجا هم مثل مال شما! 
کرج ولی قشنگ مثل تابستونه روزاش :| :/
پاسخ:
نکنه تو هم رفتی پاپوش خریدی؟ :|
اهواز که کاملا تابستونه:) الان برق رفته کولر نداریم گرممونه:/
پاسخ:
اهواز و جنوب که انتظاری ازین بیشتر آدم نداره :دی
نه حال نمی کنم چون در هر حال روزها کوتاهه و اون 31 درجه نهایتاً یکی دو ساعت دوام داره و بازم سردمه:))
پاسخ:
نه ترخدا می خوای بیشتر باشه :))
همین حالا که دارم اینو مینویسم ، اینجا یه نمه باد میاد :))))
من یه پاپوش دارم سگه^ـ^ کی زمستون شه بپوشیم =))
پاسخ:
مرسی گزارش لحظه ای :)))

واسه من ساقم داره میشم عین این اسکیموها دقیقا :)) یعنی دیگه باید ازووون زمستون جون دارها بیاد برای پاپوش های من =)))
۰۶ آبان ۹۶ ، ۱۱:۴۹ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
زمستون که تو راهه:-)))
من هنوز پاییز رو به رسمیت نشناختمD:
پاسخ:
گناه داره حالا یه کم آدم حسابش کن :دی
تهران که گرمه طبق معمول البته بخاطر یه نمه باد که میاد حداقل آلودگی کمتره

پاپووووش ؟؟ از الان؟ خییییلی زوده :)))
پاسخ:
تهران که آره :/ 
سرد بود قبلش تا من خریدم دوباره گرم شد :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی