Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

دل من به هرحال تنگ است!

شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۳۲ ب.ظ

چند وقتیست که دیگر مطمئن شدم دوست خوبی نیستم! چون تقریبا همه را فراری داده ام! دوست خوبی نیستم که دیگر هیچ کدامشان حرفی برای گفتن به من ندارند! دوست خوبی نیستم که ففط وقتی سوالی دارند سراغم را می گیرند! مثل "ن" که امروز بعد از مدت ها پیام ندادن برای این فقط پیام داد که ازم بخواهد از داروخانه سوالی برایش بپرسم! قبل ترها فکر می کردم باقی بی وفا هستند ولی این روزها که دیگر هیچ کدامشان نه خبری می دهند و نه پیامی, دارم مطمئن می شوم که خودم لابد به درد دوستی نمی خورم که اگر هم نباشم هیچ تفاوتی ایجاد نمی کند! 

 چیزی سخت عوض شده در خودم هم! الان که می بینم به هیچ کدامشان نه راجع به کنکور و نه راجع به زبان و برنامه های مربوط به اش و نه راجع به تابستان بعد و نه راجع به حتی دل شکسته ام چیزی نگفته ام! حس کردم دیگر حوصله ام را ندارند! واینجاست که شروع می کنم به نگران شدن و ترسیدن وترسم هم بیشتر از این است که چقدر دارم به تنهایی عادت می کنم! به تنهایی سینما رفتن, خرید رفتن, باشگاه رفتن, استخر رفتن, آرایشگاه رفتن, چیزی خوردن, گشت زدن! همه و همه فقط با یک هندزفری!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۶
حدیث

نظرات  (۹)

من جدیدا تصمیم گرفتم که دیگه احوال دوستام رو نپرسم ، طبیعتا این روزا تنها تر شدم ولی حداقلش آینه که دیگه حس نمیکنم به زور کسی رو برای خودم نگه داشتم . اگه واقعا دوست باشن که خودشون احوالم رو میپرسن اگه هم نباشن که هیچی ...
بیا خودم باهات میام باشگاه، من تنبلیم میاد تنهایی برم :/
پاسخ:
با این حساب من باید بیام تو رو ببرم باشگاه :))
بیا با هم دوست بشیم^ـ^ 
:))))))
پاسخ:
تضمینی نمی کنم از دستم بعدش نخوای فرار کنی :))))
دوست خوب کمه ولی هست
پاسخ:
گاهی این سوال پیش میا.د که خود آدم هم آیا دوست خوبی هست یا نه !!
علتش اینه خیلیهامون مجازیهارو ترجیح دادیم به حقیقی ها
اونقدر که تو فضای مجازی قربون صدقه میریم و جویای حال هستیم در واقعیت نیستیم و به نظرم دلیل تنهاییمون همینه
پاسخ:
نه من کلا اهل قربون صدقه رفتن نیستم !! و احتمالا به همین خاطر تنهام :)))
عشق است موزیک، رفیق بی‌منت همه وقت و همه جا :)
پاسخ:
اوهوممم *__*
برای این موقعیتت نسخه ای اگه پیدا کردی بده منم کپی بزنم از روش :دی
پاسخ:
باوشه حق کپی رایتشو به تو میدم :)))
داری از همه کناره میگیری؟😶
پاسخ:
نمی دونم چه مرگمه -___-
راستش منم ترسیدم وقتی دیدم داعم دوستدارم بپیچونم و تنها باشم و بدبختانه یا خوشبختانه بهش عادت کردم
پاسخ:
یه مشت غیرآدمیزاد جمع شدیم دور هم :)))
اره والا . الان یکماه و نیم هست که دارم دنبال یه پایه میگردم که باهام بیاد ، هیچکس نیست 
پاسخ:
به بهونه پایه ننداز عقب :| 
من اگه می خواستم منتظر پایه بمونم نه باشگاه می تونستم برم نه سینما و نه استخر و نه خرید و ... خلاصه از یه جایی به بعد آستینو زدم بالا و خودم شدم پایه , هر چند گاهی وقتها جای نبودن پایه درد می کنه *_*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی