Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

دکترهاش بگن :/

شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۵۷ ب.ظ

چه مرضیه که هم زمان سر درد و سرگیجه و حالت تهوع (اونم فقط حالتش نه اینکه بالا بیاری) و تنگی نفس و تپش قلب و دلشوره رو با هم داشته باشی *__* 

نکنه سرمو بذارم و دیگه بیدار نشم فردا صبح :| 

ماشالا فقط دندون پزشک هی تحویل جامعه دادیم :دی دکتر عمومی هامون کجان؟ یکی بگه من چمه الان اینا همه با هم ریخته تو وجودم :/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۱۳
حدیث

نظرات  (۹)

شاید آهن آلات بدنت کم شده!
من دکتر بعد از این هسدم:))
پاسخ:
حالا یه آزمایش کلی دادم جوابش امروز میاد ! معلوم میشه اگه چیزی کم باشه! 
ولی از دیروز اینجوری شدم :/ اولش با تپش قلب و استرس و دلشوره شروع شد و بعد باقی چیزها هم کم کم اضافه شد :/ 

دکتر بعد از این ؟! بعد از کدوم؟ :))
۱۴ آبان ۹۶ ، ۰۹:۴۶ مریــــ ـــــم
میدونی الان یکی از دوستای من اینجا بود چی میگفت؟
پاسخ:
چی می گفت؟ :دی
چشمت زدن :| -____-

پاسخ:
بترکه چشماشون خوب :| پدرم دراومده از دیروز !! البته الان بهترم:/ 
بارداری :-))))))))))))))))))
پاسخ:
=)))))))))))
آره حتما :)))))
از این ویروس جدیداس:))
پاسخ:
مرسی دکتر :))
حامله ایی =)))
پاسخ:
چشم و دل بابای نداشته اش روشن :)))))
جامعه ی دندانپزشکی: :-/
تو کا: :-)))
پاسخ:
آیکون نیچــــخند =))) 
خداییش دندون پزشکهایی که تحویل جامعه داریم میدیم (چه من خودمم قاطی می کنم پرپرو :دی)  از پزشک های عمومیمون بیشتره :) عمومی ها هم بیشتر بشن خوبه:دی آدم سوالی چیزی داره جواب بدن :)))
دکتر بعد از این نسخه پیچی تو وبت:))
پاسخ:
بفرما قدمت رو چشم :))
۱۵ آبان ۹۶ ، ۰۸:۴۱ مریــــ ـــــم
دقیقا همینی میم _ گفت میگفت
:)
پاسخ:
بعله بعله :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی