Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

دوستشان ندارم

يكشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۱۰ ق.ظ

_تمامی کسانی را که فینگیلیش تایپ می کنند _

[ایششش]

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۱
حدیث

نظرات  (۱۱)

Asoontare akhe :|
پاسخ:
دلیل نشد که :/
بیگ لایک
دقیقا...
اونا هم همینو میگن :))
پاسخ:
فکر می کنم به عنوان فارسی زبان اونا الان حقی ندارن اینو بگن :دی
منم
۲۱ آبان ۹۶ ، ۱۱:۳۴ مریــــ ـــــم
می تو
:)))
:)))
پاسخ:
به عنوان اولین کامنتی که در یک وبلاگ بعد از بلافاصله دنبال کردن میذارید یک خنده تنها کامنت مناسبی نیست!
به نظرم اصرار روی یه چیز بیخوده، باور کن تصور لاچکری گونه ای دارن روش، ولی وقتی دیگه تموم المانها و مشخصات فارسی در دسترسه، کار مسخره ای هست
پاسخ:
جدا از تصور مسخره ی لاکچری که روش هست! گاهی بی توجهی به مخاطب هم هست! من به عنوان مخاطب قراره اون سوطور رو بخونم و ماشالله هم که عاری از غلط نیست و پره از ـِ و ـَ هایی که جابجا میشن و خوب تو باید جون بکنی و اونا رو بخونی :|
گاهی وقتا طرف مژبوره خب :/
اما خداییش متن های طولانی خیلی رو مخن -_- 
اعتراف میکنم تا وقتی مجبور نباشم منتن طولانی فینگیلیش رو نمیخونم -_-
پاسخ:
حالا مژبوری قبول!! ولی کسی که کلا همیششششه فینگلیش تایپ می کنه روی اعصاب منه *__* 
من کوتاهشم تا مجبور نباشم نمی خونم :/
من اوناییو که همین فینگلیش رو هم مخفف میکنن و باید چشات دراد تا بفهمی چی نوشتن رو دلم میخواد بگیرم تا سر حد مرگ سرشونو بکوبم به دیوار :///

پاسخ:
چرا واقعا با آدم ازین کارا می کنن :/
۰۲ آذر ۹۶ ، ۱۲:۱۹ محمود بنائی
ما هم همینطور، مرسی اه! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی