Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

چیز جدیدی نیست ولی همیشه بدجوری داغ میذاره

يكشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۳۹ ب.ظ

تو سریاله , دختره عملا وایساده هرچی از دهنش درمیاد و نمیاد به باباهه میگه و وسط مثلا مشکلات خانوادگی میگه به من چه فلانه و بهمانه و فقط آینده من مهمه و اینچیزا!! بعد به باباهه دیالوگ نمیدن و نمیدن تا اونجا که دختره برمی گرده میگه من فلانی رو می خوام و فقط با اون ازدواج می کنم! که باباهه اینجا صداش درمیاد که خجالت نمی کشی راجع به اینجور مسایل با بابات حرف می زنی! اینجور مسائل رو باید به مادرت بگی و بعد اون باید بیاد به من بگه و بعد من به مادرت بگم و بعد تو خبردار بشی!! 

یعنی دختره شیش صفحه دیالوگ داشت که ر..د به هیکل باباهه عملا! اینا اونوقت بد نبود! اینا اونوقت جای خجالت نداشت! اینا اونوقت پایه های عفت رو اصلن نلرزوند! اینا اصلا بنیان خانواده اسلامی رو زیر سوال نبرد که!! بعد همین که دو خط دیالوگ راجع به ازدواجش مستقیما به پدرش گفت! اونا بود که مشکل بودن!!


همه می دونیم چیز تازه ای نیست! بارها خیلی ها گفتن! بارها اشاره شده صدا و سیما عملا هیییچه ولی هر بار آدم همچین پدیده هایی می بینه, همچین به خورد ملت دادن هایی که می بینه دااااغی از اعماق وجودش چنان شعله می کشه که خدایا تا کی توی یک همچین سطحی از شعور و دغدغه!! واقعا تا کی خدا ....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۱
حدیث

نظرات  (۱۴)

۲۱ آبان ۹۶ ، ۲۳:۵۰ هَشْتْ حَرفى
یکی از اعصاب خورد ترین نوشته هایی که تو این مدت خوندم با اختلاف :))
پاسخ:
اعصاب خوردی از این لحاظ که نگارنده اش اعصابش خورد بوده؟ یا نه خودت خوندی اعصابت خورد شد؟ 
کامنت ابهام داشت :دی در صورت تمایل شفاف سازی کنید :))
۲۲ آبان ۹۶ ، ۰۰:۰۴ هَشْتْ حَرفى
نه دیگه ایهام نداشت که! اون میشد اعصاب خورد کن ترین. این اعصاب خورد ترینه . متن اعصاب خورده خودش.
مخصوصا اینجاش: " بارها اشاره شده صدا و سیما عملا هییییچه " مشخصه میخواد این هیییچ رو جیغش بزنه چندتا فحشم بچسبونه بهش ولی بیخیالش شده و افاقه کرده به همین :))
پاسخ:
جیغ رو خوب اومدی :دی
خداییش  درحدی اعصاب خوردترین که اصلا که دلم خواست برم وسط صدا و سیما حمله انتحاری انجام بدم :دی
۲۲ آبان ۹۶ ، ۰۰:۴۴ فیلو سوفیا
:))))))
خوبه حالا اجازه داره به مامانه بگه راجع به اون مسائل!!؛ )
پاسخ:
والاع :دی
کدوم سریال؟ 
می‌خوام برم ببینمش خب :دی
و از ابعاد دیگه هم بررسی‌ش کنم
به خدااااا
پاسخ:
دیگه حالا هر قسمت که قرار نیست اینا با هم دعوا کنن :دی 
فکر کنم قسمت های آخرش باشه! اسمشو ولی یادم نیست بذار می پرسم حالا میام بهت میگم! شبکه یک داشت ولی نشون میداد. 
ولی خیلی آبدوغ خیاریه :/
هر دو کنش رو اشتباه نشون داده...
تلویزیون توی خیلی از این مشکلات فرهنگی حاضر سهم داره. خیلی...
پاسخ:
اصلا اشتباه هم رد کرده! بعدش که دختره رفته باباهه همچنان داره پر رو بودن دخترش رو فقط از منظر همین میل به ازدواجش با مادره به بحث میذاره و دوتایی غصه می خورن خودشون که جوون بودن روشون نمیشد همچین چیزهایی به باباشون بگن!! اصلا انگار نه انگار دخترشون جدای از هر بحث و موضوعی وایساده تو روی جفتشون و هرچی صفت بد و هرچیزی که دلش خواسته بار پدر مادره کرده :|
۲۲ آبان ۹۶ ، ۰۹:۳۱ مریــــ ـــــم
اروم باش دخترم
بشین هری پاتر ببین حال کن
این فیلمارم نبین که عصبی شدی
:دی
پاسخ:
هری پاتر رو که ما حلوای سالگردهاشم خوردیم تموم شد دیگه :دی
منکه هربار گذری چشمم به تلویزیون میوفته یکی از همین شاهکارا رو میبینم...
چند شب پیش داشت سری دوم یکی از سریالای طنز فوق لوس که چند وقت پیش نشون میداد تبلیغ میکرد، گفتم واقعا کسی میشینه اینارو ببینه؟ به شعورش توهین نمیشه؟ و یاد سریالایی افتادم که درک طنز توی متن رو به خود مخاطب سپردن... 
اصلا چند ساله صدا و سیما داره در جهت تهوع اور بودن هرچه بیشتر تلاش میکنه -__-
پاسخ:
آره منم تبلیغشو دیدم و دقیقا همین فکر رو کردم :|| 
و جالبیش اینجاست که خیلی ها میشینن می بینن *__* 
چرا ما تو همه چیز برعکسیم! چرا عوض اینکه به مرور بهتر بشیم, بدتر میشیم ://
دقیقا. قبول دارم حرفات رو. و به همون اندازه هم اون رفتار دومی غلط و اشتباهه. چرا نباید دختر با پدرش راحت باشه؟ که من به تجربه می گم تمام دخترا و پسرایی که توی روابط عاطفی صدمه دیدن به خاطر روابط سردی بوده که با پدر و مادرشون داشتن.
پاسخ:
نه دیگه مهم فقط همینه که روی دختر تو روی پدرش اگه با بد و بیراه باز شد, بشه! عیبی نداره!! ولی با این حرف هه باز نشه [حجت الاسلام صدا و سیما] :||
اعصاب خودتو خورد نکن ! اینا درست بشو نیستن 
پاسخ:
باشه چش :| 

:دی
توهین به پدر زیاد مهم نیست فرهنگ سازیش
مهم اون چیزهایی که خودشون میخوان به خورد ملت بدن
به نظرم هرکسی به تلوزیون نگاه کنه اول به شعور خودش توهین کرده..
چون اجازه داده صداوسیما هرچی دوست داره فرضش کنه..
البته این شبکه های ماهواره ای مث من و تو هم همین فاجعه هستن!
پاسخ:
من چقدررر هم از من و تو بدم میاد -___-
۲۶ آبان ۹۶ ، ۰۰:۱۶ نیمه سیب سقراطی
این اراجیفی که به اسم فرهنگ دارن به خورد ملت میدن رو باید مردشورشو برد!

+ اصن یادم نمیاد آخرین بار کی تلویزیون دیدم ولی به هر حال همون که گفتم :))
پاسخ:
مرده شور همه اشونو با هم ببره دصن :ایششششش 

+آورین کار خوب رو تو میکنی :دی
دقیقا همینطوره . من کلا تلوزیون نگاه نمی کنم
پاسخ:
نهایت کاری که میشه کرد!
راستی یه دستی به سر و روی لینک هات بکش !
متاسفانه خیلی از وبلاگ ها دیگه نمی نویسن یا آدرسشون رو کسی دیگه برداشه
پاسخ:
وقت کنم، بله حتما :دی
از پاسخ هایی که به نظرات داده میشه معلومه وقتت پره
ولی برای وبلاگ نویسی وقت بذارین خداییش
وبلاگ نویسی داره سیر نزولی بدی رو طی می کنه . همه مون مشغله داریم ولی خدایی یه کم بیشتر روش انرژی و وقت بذاریم روز های اوجش برمیگرده
وبلاگ خاموش شه دیگه هیچ سرویس وبلاگ نمیشه !
قول میدم!
پاسخ:
همیشه که همینطور نیست! گاهی به فراخور اتفاقات و مشغله های زندگی واقعی نمیشه و نمی تونی که انرژی ات رو هم برای وبلاگ بالا نگه داری! گاهی وقت ها هم یه حسه در درونته که کمی خسته اس!
به هرحال امر اجتناب ناپذیریه!
ولی من هیچ وقت ترسی ازینکه وبلاگ نویسی خاموش بشه و فراموش ندارم! چون با بلاگرهایی که من حداقل می شناسم، مطمِنم این اتفاق هیچ وقت نمی افته :)
 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی