Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

از مصائب مضرب 3 بودن

يكشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۶، ۰۳:۳۰ ب.ظ

سه جفت جوراب برای سه قلوها خریدم , دم به دقیقه میارم نگاشون می کنم و می گم پس کی آخر هفته میشه که جوراب ها رو تنشون کنم *___* 


یکی از مشکلات سه قلو داشتن اینه که نمی تونی دست روی هر چیزی بذاری و بخری براشون :/ چون باید سه تا بخری و خوب هررر چیزی و با هررر قیمتی وقتی ضربدر سه بشه گاهی وقت ها ... :| [آیکون آره دیگه خواهر]

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۸
حدیث

سه قلوها

نظرات  (۱۹)

خیلی خوشگلن 
چه کیفی کنی موقع پا کردنشون! 
زنده باشن الهی 
پاسخ:
اوهوم برای همین دل تو دلم نیست ^___^
ممنون :)
وای وای 
من فکرکنم تازه دنبالتون کردم که از این سه قلوها خبر نداشتم 
وااااااای چه قدر خوبه 
دلم رفت که 
خداحفظشون کنه
پاسخ:
:دی 
مرسی :)
۲۸ آبان ۹۶ ، ۱۶:۵۲ آقای دیوار نویس
جوراب هارو تنشون کنید :||
پاشون کنید :) 
پاسخ:
حاولاااا:دی 
مهم نفس کاره :))
اون سبزه رو بدید به اون قرتیه! اسمش یادم نیست، همونی که خیلی فتوژنیک بود، همون! D:
پاسخ:
اون قرتیه داره دندون درمیاره پدر همه رو درآورده از بس گریه می کنه :| 
اسمشم نیایش می باشد :))
اون سبزه رو ولی گذاشتم واسه اون ریزه میزه تره :دی 
رنگ نیایش همیشه قرمزه :))
۲۸ آبان ۹۶ ، ۱۸:۰۹ نویسنده ....
چه نازن😍خدا حفظشون کنه
پاسخ:
مرررسی ^____^
۲۸ آبان ۹۶ ، ۱۸:۲۲ פـریـر بانو
وایی گوگولیاااا  *__*

و در نهایت همون آیکون آره دیگه خواهر :دی
منم هر وقت میخوام برا فسقلو و فینگیل یه چیزی بخرم همین داستانو دارم :/
پاسخ:
اوهوم گاهی وقت ها ذوق و دل آدم پیش یک سری اقلام باعث میشن جا بمونه *__*
سه قلو! ای جااان.
چقدر حس خوب گرفتم از این پست.
پاسخ:
قابلتونو نداشت :دی
خدا سه قلوهاتون رو براتون حفظ کنه
پاسخ:
ممنونم :)
خیلی خوشگلن خیلی
پاسخ:
تشکر ^____^
سه قلو دارین؟ *_*
چه گوگول جورابا
پاسخ:
بله شواهد حاکی ازینه که سه قلو داریم :دی 
 دلم سه قلو خواست ادم واسه همه چیشون سه بار ذوق کنه:/ 
پاسخ:
بعد از ذوق یه سری مراحل گریه و به ستوه اومدنو این چیزا هم هس :/ 
خلاصه مواظب آرزوت باش:دی
۲۸ آبان ۹۶ ، ۲۱:۲۲ پشمآلِ پشمآلو
من دنبال جورابای این شکلی برا خودمم پیدا نمکنم -_-
مگه من دل ندارم؟ مبارکشون باشه -_-
پاسخ:
بله بله هر آدمی توی هر سنی دل داره :))
امیدوارم پیدا بکنی :دی 
۲۸ آبان ۹۶ ، ۲۳:۵۷ محمدرضا عاشوری
چه خوشکلن :)
پاسخ:
:)
وااای عزیزم سه قلووو 
من خودم دوقلوام ولی دوس داشتم سه تا بودیم کیفش بیشتره :))
خداحفظشون کنه سه قلوهای عزیز رو :* :)
دخترن یا پسر ؟  :)
پاسخ:
خودت دو قلویی ؟ :دی
خدا شما هم حفظ کنه :))
ما سه تا دخمل داریم ^__^
کیفش هم ضربدر سه میشه دیگه :)
سه قلو داشتن خیلی سخته نه؟؟؟ فکر کردن بهش هم سخته
خدا کمکتون کنه ایشالا همیشه سالم و صالح باشن
پاسخ:
سختی هاش هم خوب ضربدر سه میشه :|
ممنون :)
پس بگید اون سبزه سلیقه مترسک بوده! D:
پاسخ:
باشه تو پرانتز می گم حتما :دی
بله دوقلوام :)
مرسی عزیزم :)
اسم سه قلوهاتون چیه :) 
خخ چقد سوال میپرسم 😊
پاسخ:
سوگند و ستایش و نیایش :) 
وای خدا سه قلوووو
پاسخ:
بلی :دی
چه دلبرن اینا ^______^
دلبرتر از اینا سه قلوهاتون هستن :)))
پاسخ:
چشات دلبر می بینه ^____^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی