Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی
آیا خدا حماقت های شما را هم مدام و در همه جا محکم و یکهو به یادتان می آورد یا نه فقط برای من را؟ من در زندگی ام یک حماقت به شدت حماقت گونه انجام دادم که آن هم بدجوری ابعاد پیدا کرد! یعنی نشد از آن حماقت هایی که فقط خودم بدانم و خودم! فقط خواجه حافظ شیرازی است که نمی داند و شما :دی فقط همان یکی و فقط همان یکی! ولی همان یکی هیچ وقت یقه ام را ول نکرده است تا به امروز که 5 سال گذشته است! 
توی باشگاه حالا شده اند دو تا!! آدم هایی که یادآور آن حماقت احمقانه هستند! تا هفته ی پیش یکی بودند ولی حالا دوتا شده اند! و من در هر بار دم و بازدم ها و تکاپوهای جسمی بین رفتن حرکت ها با بازدم هایم یک حماقت گنده نشسته روبرویم را فووووت می کنم  تا گورش را گم کند از جلوی چشمم, ولی  نمی رود و تا دم بعدی را بکشم تو, برای بازدم بعدی قویتر شده است!
روزهای اول می خواستم واقعا باشگاه را ول کنم! جدی می خواستم! ولی حرصی در درونم نسبت به آن آدم ها و آن نگاه های مسخره شان که انگار می گویند پس تو همان احمقی هستی که فلانی می گوید! شروع به غلیان کرد, جوریکه یک شب فقط شب بیداری کشیدم و یک روز افسرده طور و مچاله بیشتر نبودم! جلسه ی بعد یک چیزی انگار دستم را گرفته باشد یا یکهو از جایی یک عالمه دلگرمی دریافت کرده باشم! مثل دفعه های قبل حضورشان روح و روانم و تمام تمرکزم را نگرفته بود! در نظرم دیگر آنقدرها خودم بدبخت و احمق و آنها غول های بی شاخ و دم نبودند! 
هرچند ته دلم هربار کمی بغض به هرحال جمع می شود و یک چیزی باز به هر حال گلوله شده از دلم تا گلویم هی بالا می آید و هی قورتش می دهم ولی ... (*)
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۱
حدیث

نظرات  (۵)

برای ما هم همینه ...
پاسخ:
*___*
و من یه چیزی رو خوب یاد گرفتم، بعد از تجربه هایی مکرر؛ هرچقدرم که حس کنی اشتباهت فجیع بوده و فلان، بازم اونقدری قوی بمون که مجبور به فرار نشی. نباید اجازه بدی تبعات یه اتفاق توی گذشته، الآنت رو هم به بازی بگیره. سخته، آزارنده اس ولی میدون رو خالی نکن. برو باشگاه و به تمریناتت برس :)
پاسخ:
:)
دارم سعی ام رو می کنم.
هرکسی ممکنه حماقتی ازش سر بزنه. دلیل نمیشه همه چیزو ول کنه بره .از اشتباهی که کردی درس بگیر و نگران برخورد دیگران نباش حسی که خودت به خودت داری مهمه. 
پاسخ:
چقدر شبیه فال های pmc بود :دی
۱۱ آذر ۹۶ ، ۲۰:۵۶ محمد حسین
عجب پست بجایی بود! آخه من هم امروز از اون حماقت ها انجام دادم تازه ابعادش هم گسترده شد ولی خداروشکر به موقع جلوشو گرفتم...نگران نباشید پیش می آید!!!!
پاسخ:
باشه نگران نخواهم بود :|
حماقتو که همه انجام میدن حالا محیط و جامعه تعیین می کنه حماقته بزرگ بوده ، کوچیک بوده حالا دیدی کارت یه جا دیگه اصلا حماقت نبود یا یه زمانن دیگه پس خیلی مزخرفه که بابتش انژیتو تلف کنی و مقابل یه سری ضعف نشون بدی ولی اگه واقعا یه حماقت همه دورانست خب حالا دیگه شناختیش باید جلوی تکرارشو بگیری(من خیلی راحت امر می کنم -ــ-)
پاسخ:
بله اصولا همه چیز توی حرف راحت تره تا به عمل که می رسه !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی