Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

حلالم کنید

شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۶، ۰۱:۰۹ ق.ظ

یک عالمه است که قشنگ و با دل و جان نخواندمتان! کامنت نگذاشته ام! در حال گذاشتن هم نیستم! :(

این هفته هم دارم می روم کمک تا سه قلوها را جمع و جور کنیم! 

کلی کار داشتم ولی یک قل و مادر قل ها و پدر قل ها سرما خورده اند و عن قریب است دو قل دیگر هم بخورند :( دلم واقعا نیامد, برای همین شیفت یکشنبه تا سه شنبه را من قبول کردم! 

فردا هم کنتورات برنامه ریزی کرده ام کلی درس و مشق بخوانم قبل از رفتن, تا  از برنامه عقب نمانم! 


+هووووف برویم برای هفته ای شلوغ *__*

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۱
حدیث

نظرات  (۴)

یاران چه غریبانه...رفتند ازین خانه...
پاسخ:
_صدا همراهی اون عقبی ها نمیاد_ 
۱۱ آذر ۹۶ ، ۰۵:۴۰ مترسک ‌‌
کامنت جولیک =))
پیشاپیش خسته نباشی دلاور، خدا قوت قهرمان ;)
پاسخ:
قربانت, فدات :))
۱۱ آذر ۹۶ ، ۰۹:۳۴ مریــــ ـــــم
فکرکردم میخواد زلزله بیاد
از دیشب 5نفربهم گفتن حلالشون کنم چون احتمال زلزله میدادن
پاسخ:
اتفاقا بعد از ثبت پست گفتم حالا یه سری ها شاید فکر کنن که میخوام ببندم و برم :دی
۱۱ آذر ۹۶ ، ۱۱:۳۷ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
برای پاراگراف اول، من هم همینطور:-(
مراقب باش خودت سرما نخوری!
پاسخ:
:( 
باشه مواظبم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی