Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

Just feel the fresh air

چهارشنبه, ۶ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۳۶ ق.ظ

سانس قبل از ما یوگاست! اون روز هم که طبق معمول همیشه زود رسیده بودم باشگاه! در باز بود و مربی (که همون مربی ما هم هست) داشت می گفت جلسه ی دیگه هیچ کس با آرایش نیاد_ دلیلش رو نمی دونم چون مثل اینکه قبل از اینکه من برسم گفته شده بود و رسیدن من مصادف شده بود با تاکید و یادآوری دوباره آخر کلاس_ حتی ضدآفتاب یا یه کرم ساده! کامل بدون آرایش! بعد اضافه کرد که اصلا قاعده ی ورزش کردن بدون آرایش هست! 

از اون روز به بعد حرفش رفت جایی در ذهن و این صوبت ها! تا بالاخره منم تصمیم گرفتم اینو روال همیشگی قرار بدم! حالا من آدمی نیستم که کلی آرایش کنم, یه ضدآفتاب و رژ لب! ولی همینم تصمیم گرفتم دیگه نباشه! 

خلاصه که نتیجه عالی :دی موقع رفت سه سوت یه پالتو و شال برمی داری و بدو می ری! برگشتم لازم نیست اون صورت ضدآفتاب ماسیده رو بشوری! [آیکون گشادیسم مضمن]

حالا تابستون ها و کلا حتی این ایام هم ظهر ها و وقت های آفتابی, ضدآفتاب که واجبه! رژلب هم که سه سوت فقط زمان می بره بارگذاری و قرارگیریش! ولی من حوصله ی دوستانی رو که همیشششه با آرایش چشم کامل در انظار عمومی ظاهر میشوند رو می ستایم *__*

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۰۶
حدیث

نظرات  (۱۱)

ترم یک دانشگا که بودم،با ارایش و ترتمیز رفتن برام خیلی معیار بود
خودم جزو کسایی بودم که مثلا اگه هشت کلاس داشتم،شیش پامیسدم تا هفت ارایش و لباس،هفت میزدم بیرون ک برسم،اینم بگم فقط کرم و ریمل و رژ بود ارایشم ها،ولی همون ریملو کلی طول میکشید بزنم و گندکاریای اطراف چشممو تمیز کنم و اینا
یه همکلاسی هم داشتیم ک همییییشه خط چشم های مایع قرینه داشت!!
چهار سال ما سرکلاس نشستیم و من یکباااااار بدون خط چشم و حتا با خط چشم غیر قرینه ندیدمش
و هنوزم ک فالو دارمش و حتا تو مراسم ختم هم دیدمش،همونه که بود
شدیدا میستایمش!
پاسخ:
شما خودتم جای ستایش داری :دی
۰۶ دی ۹۶ ، ۰۶:۰۴ مترسک ‌‌
ما آقایون که خرجمون فقط یه شونه کشیدن به موهای سرمونه جداً نمی‌تونیم درک کنیم سر صبحی یه خانم چه جوری حال داره دو ساعت جلوی آینه خودشو رتوش کنه :|
رتوش؟ خودمم نمی‌دونم چرا یهو جای «آرایش» گفتم «رتوش» :|
پاسخ:
خوش به حالتون *__* [آیکون اصلا هم توی دلش نگفت کوفتتون بشه] 
جدی بدون ضد آفتاب نمی شه ها :/
میری هیکلتو درست کنی، پوستت خراب میشه -_-
میشه ضد آفتاب بدون کرم پودری زد مثلا 
پاسخ:
خوبی باشگاه من اینه که غروبه! میشه این اصل رو واسش پیاده کرد! وگرنه که آره بدون ضدآفتاب نمیشه :/
۰۶ دی ۹۶ ، ۱۰:۰۲ بَلـ ـوط
یوگا به جز تمریناتش، نیایش هم داره. کف دست‌ها روی هم کشیده می‌شه تا گرم بشه و بعد دستاتو می‌ذاری روی چشم‌هات، می‌کشی روی صورتت، لای موهات و ... آرایش‌دارنده‌گان احتمالن این بخش رو انجام ندادن تا به هم نخوره زیبایی‌شون، واسه همین تذکر گرفتن. اصل یوگا اینه که توجه و تمرکزت در لحظه باشه و اهمیت بدی به آرامشت. اون آرایش کردن و چطور دیده شدن، خودش استرس‌زاست. 
پاسخ:
ع پس بر این خاطر بوده :)
مرسی ;)
۰۶ دی ۹۶ ، ۱۱:۳۳ خانومی ...
من اون زمان که میرفتم باشگاه بدون ارایش میرفتم ...
چجوری بعضیا سر صبح با آرایش کامل میان باشگاه ؟ 
پاسخ:
هرجایی اصن! هر وقتی اصن! من یه مهمونی یه کم میبینم دردسر داره آماده شدن اعصابم خورد میشه میگم نمیام :| بیشتر از سالی دو تا عروسی نمیرم دیگه بقیه ربطی به من ندارن :دی من اصن این همه آماده سازی رو نوعی خشونت علیه زنان می دونم :| که چی اون همه آماده سازی و دردسر! ایشش :/
۰۶ دی ۹۶ ، ۱۲:۱۶ حامد سپهر
اصلا خانومهایی که سر صبح با آرایش کامل میبینم رو درک نمیکنم با خودم میگن یعنی اینا کی بیدار شدن کی آرایش کردن کی صبحونه خوردن و کلی کار دیگه

پاسخ:
من در هر وقتی از روز می بینم به صبر و حوصله و اعصابی که دارند غبطه می خورم :دی
ما که زمستون و تابستونمون یکیه و در هر حال ضد آفتاب لازم هستیم. پوست آدم جلز ولز می کنه نمی شه بدون ضد آفتاب دوام آورد. 
پاسخ:
به به ازینورا :دی
خوبی؟ خوشی؟ نیستی؟ :)
۰۶ دی ۹۶ ، ۱۹:۲۳ פـریـر بانو
این سوالایی که آقایون جمع پرسیدن سوال منم هست :/
من که کلا آرایش نمی کنم ولی بهش فکر که می کنم می بینم هیچوقت حاضر نیستم بخاطر آرایش از خوابم بزنم! :دی
پاسخ:
من اصن در هر شرایطی اعصابشو ندارم :دی انگار که بخوام آپولو هوا کنم!
۰۷ دی ۹۶ ، ۰۱:۰۴ خانومی ...
اون تایم که میرفتم سد کار ساعت ۶ بیدار میشدم یه ربع به هفت میرفتم از خونه بیرون . از وقتی بیدار میشدم یه چیزی میخوردم . برای صبحانه سر کار لقمه نون پنیر میگرفتم ، میوه و ناهار برمیداشتم بعد آماده میشدم برم . یبار حالم خوب نبود گفتم بزار آرایش کنم برم . از ساعت ۶ درگیر یه ریمل و کرم و رژ بودم وقت هم نشد هیچی بردارم واسه یر کار دیرم هم شد یه ربع دیر تر رفتم بیرون از خونه .اونجا بود که به این نتیجه رسیدم که آرایش کرده سر کار رفتن رو ببوسم بزارم کنار خیلی بهتره :))
پاسخ:
به نتیجه ی خوبی رسیده بودی :))
هیچوقت نتونستم جزو ضدافتاب زن ها و رژ لب زن های همیشگی باشم 
چه رسد به ارایش کنندگان
پاسخ:
:دی 
هستم... همه پست های رفقا رو می خونم، اما اغلب خاموش و تماشاچی... این به آرامش نزدیک تره.
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی