Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

با سود سهام عدالت خود چه کرده اید؟

سه شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۶، ۰۳:۲۵ ب.ظ

هوچ! به یک شهر کتاب رفته و یک کتاب کوچک و یک تقویم ژیگولی نشر هیرمند و سه عدد پیکسل و یک شارژ 5 هزار تومانی رایتل خریده! که در این بین هزار تومان هم کم آمد که آن را از جیب مبارک گذاشته و تماااام! 



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۶
حدیث

نظرات  (۱۶)

۲۶ دی ۹۶ ، ۱۵:۲۸ آقای دیوار نویس
سود سهام عدالتتون مگه چقدر بوده که این همه چیز میز خریدین باهاش :) 
پاسخ:
26, 27 تومن بود همش :دی 
کجا این همه :)) 
۲۶ دی ۹۶ ، ۱۵:۳۷ هَشْتْ حَرْفى
آری آری، بنده نیم ساعت بعد اینکه پیامکش آمد، کوله باری خالی بردوش گذاشته به سوی کتابفروشی گسیل شدم! دو برابرش کردم و سه عدد کتاب خریدم. 
به نظرم هم خیلی نامردیه که کتابفروشیای بدبخت واسه فروششون مجبور میشن لوازم التحریر و جینگیل پینگیل و پیکسل و این صحبتارو بیارن. :/
پاسخ:
آره واقعا اگه این جینگیل پینگیل ها نبود کسی نمی رفت :/ بعد یه باغ کتاب جدید باز شده توی شهرمون که 99 درصدش جینگیل پینگیله و فقط یه درصدش و یه گوشه کوچولوش کتاب داره :| بعد اینا چه اصراری داشتن اسمشون باغ کتاب باشه رو نمی دونم :/
به بنده یک عدد پیامک عنایت فرمودند و گفتند مشمول دریافت سهام عدالت نیستید والسلام!
گفتم اطلاع بدم که اساسی خوش خوشانتون بشه که مشمول همون 26 تومنه شده اید:))
پاسخ:
چه بافرهنگ اقلن پیامک دادن که  تعلق نمی گیره بهتون :)))
۲۶ دی ۹۶ ، ۱۷:۰۹ .: مهتاب :.
اونو داده بودن سرمایه گذاری کنید:-) :-) 
پاسخ:
هی وای من حالا چو کنیم ,من خرجش کردم رفت :)))
۲۶ دی ۹۶ ، ۱۸:۰۶ توکان سبز
من یه دفتر خریدم😐تازه هزارتومنم دستی دادم😐
پاسخ:
چه دفتر گرون خریدی :دی
۲۶ دی ۹۶ ، ۱۹:۵۱ گمـــــــشده :)
خوبه که
😁😁
پاسخ:
:دی
۲۶ دی ۹۶ ، ۲۱:۴۴ ــ یاس ــ
من هنوز موندم باش ماشین بخرم یا بزنم تو کار مسکن
پاسخ:
به نظر من هر دو! بعد با بقیه اشم برو خرید کن :))
۲۶ دی ۹۶ ، ۲۲:۳۲ آسـوکـآ آآ
به نام خدا
شارژ:-D
پاسخ:
بیست و خورده ای شارژ می خرین شما :دی
۲۶ دی ۹۶ ، ۲۲:۳۳ آسـوکـآ آآ
به نام خدا
کتاب انحنای رابطه رو هم از همون پول دادیم
تمام
پاسخ:
ع این بعدی هم تویی :دی
ها خوب پس فقط شارژ نبوده :دی 
چهار تا بسته پاستیل خریدیم باهاش! البته فکر نکنم واریز کرده باشن من پیش پیش جشن گرفتم از خوشحالی :-)))
پاسخ:
:دی 
بریزن دیگه چه میکنی :))
۲۷ دی ۹۶ ، ۰۲:۲۶ פـریـر بانو
برو خدا رو شکر کن این همه چیز میز خریدی! ما حتی مشمولش هم نبودیم :| :))
پاسخ:
ع ندادن نامردا به شما :/ :دی
۲۷ دی ۹۶ ، ۰۹:۵۷ مریــــ ـــــم
یه کشک و سرکه برای خونه خریدم
دیشب هم برای خودم چیپس و ماست موسیر و پفک و شیرکاکایو و 3تا کیک و یه دونهه شیر خریدم
:))
5تمنم پول اژانس دادم
پاسخ:
مطمئنی کل سهام عدالت خانوده رو خرج نکردی؟ این همه چیز خریدی با بیست و خورده ای؟ چیجوری خوب :دی
من واقعا این سود سهام عدالت رو نمیفهمم. سود بانک رو هم همینطور. 
پاسخ:
منم نمیفهمم :دی 
فقط خرج می کنم :))
۲۷ دی ۹۶ ، ۱۳:۰۲ حامد سپهر
چی هست این سود سهام؟؟؟
پاسخ:
اسمش با خودشه: سود سهام عدالت !
:دی
۲۷ دی ۹۶ ، ۲۱:۳۴ مریــــ ـــــم
کشک 2300 سرکه4000.
با 5تمن پول ازانس میشه 11/300
8تمن هم اون خرتوپرتاشدن میشه19/300
هنوز حدود2تمن مونده برام
:)
پاسخ:
مرسی ریز قیمت ها :)))
۲۸ دی ۹۶ ، ۰۲:۳۳ פـریـر بانو
نه :/
پاسخ:
[آیکون فخر فروشی] :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی