Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

نکنید خوب :/

چهارشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۶، ۰۸:۵۰ ب.ظ

این دو سه روز اخیر یک حجمی از انرژی رو در راستای قانع کردن کسی در حال صرف کردن بودم!که در انتها هم همچنان باور نکرد! 

معتقد بود که در جمعی اضافه است! معتقد بود رفتارها با سیاست و غرض هست! و یک عالمه سناریوهای مختلف تو ذهنش در حال ساخت و پرداخت بود! در حالیکه من توی اون جمع بودم و قسمت خنده دار داستان این بود که هیییچ سیاست و داستان پشت پرده ای در بین نبود! ولی خب اون شخص باور نمی کرد و همچنان بر سناریوی خودش اصرار داشت! 

در انتها هم اونیکه بی خیال شد من بودم :| 

چقدر بعضی ها زندگی رو تلخ و سخت می کنن الکی الکی واسه خودشون :/ 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۷
حدیث

نظرات  (۴)

تو اینجور مواقع یه ماهیتابه بگیر دستت،با زاویه 145،شتاب 30متر بر مجذور ثانیه بکوبون تو سر فرد مذکور که انقدر همه چیزو برای خودش سخت نکنه!وگرنه پشیمون میشی!جدی میگم!یه همچین قضیه ای برای منم پیش اومده بود دقیقا:|||الانم پشیمونم چرا اینکارو نکردم://
پاسخ:
خب آخه ربطش به من چیه :دی 
من از این عصبانی نیستم یا حرصم گرفته باشه که حرف منو چرا قبول نمی کنه!!
از این دلم گرفت که ناراحته و خودش داره اذیت میشه از چیزی که اصلا وجود نداره! تلاشی هم اگه کردم برای این بود که خودش اذیت نباشه که خوب نشد! 
اتفاقا اون خوب شد صبوری کرد منو با ماهیتابه نزد از بس اصرار کردم :|
خب اون میخواد توی اون جمع نباشه، به هردلیلی دلش نمیخواد اما یا دلیل قانع کننده ای براش نداره یا داره و نمیتونه به تو بگه، و الکی بهانه میاره واسه خودش. 
بنظرم درستش همینه که بیخیال شی 
پاسخ:
شاید نمی دونم :/ 
نه دیگه منم بی خیال شدم *__*
۲۸ دی ۹۶ ، ۱۱:۴۶ حامد سپهر
وقتی یه چیزی تو ذهن یه نفر ملکه میشه یا دلش زده میشه عالم و آدم هم جمع بشن نمیتونن متقاعدش کنن که ایجوری نیست تلاش شما هم فکر کنم بیفایده باشه

یاد فیلم مارمولک افتادم که پسره به پرویز پرستویی گفت : حاج آقا میدونم الان در مورد من چه فکری میکنید پرستویی گفت : پسر جان من اصلا به تو فکر نمیکنم
به دوستتون بگید اونا اصلا بتو فکر نمیکنن تا اینکه بخوان چه فکری بکنن
پاسخ:
دقیقا موضوع یه چیزی تو مایه های خط آخر کامنتتون بود و اصلا حتی یک بار اون شخص موضوع صحبت ها نشد ولی خب خود شخص تو ذهنش سناریوهای دیگه ای بود *__*
چقدر اون یه نفره شبیه منه :دی 
و نه تنها چنین، که همیشه می‌پرسم نکنه بقیه از فلان رفتارم برداشت کنن که من در حالِ سیاست‌گذاری‌های پرحیله علیهِ اونا هستم. 

بیا هر یه هفته یه بار بهش بگو که باور کن همه چی روبه‌راهه. به نظر نمیاد قانع شده باشه ولی تو دلش حالش خوب می‌شه. 
پاسخ:
ع تو هم ازینایی :دی

خوب می دونی من حس می کنم هی اصرار کنم خوب بدتر میشه!! مثلا طرف دیگه تهش میگه بابا تو سر پیازی یا ته پیاز :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی