Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

Wind River

پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۵۷ ب.ظ

هم اینک که پست رو دارم می نویسم , گوشه ی چشم هام از اشک نمناکه :|

چقدررر فیلمش رو دوست داشتم! چقدر خوب بود -__- 

ببینید wind river رو !

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۸
حدیث

نظرات  (۹)

۲۸ دی ۹۶ ، ۲۳:۰۴ خانومی ...
دانلودش کردم منتها رم ام خراب شده باید فرمتش کنم . هنوزم فیلم هایی که دانلود کرده بودم و توش ذخیره کرده بودم رو ندیدم ( سرش را به دیوار میکوبد )
پاسخ:
آخ آخ آخ چه مصیبت دردناکی *__* 
آخ جون فیلم^___^
معرفی کن بازم
پاسخ:
باوشه :))
اتفاقا یه عالمه فیلم دانلود کردم , هر کدوم رو دیدم و خوب بود میام میگم ;-)
به قول شلدن، If my mind is pre blown, it can't reblow :))
پاسخ:
:دی
قسمت بشه این شلدون هم ببینیم *_*
آخ چقدر هوس کردم فیلمی ببینم باهاش گریه کنم مرسی
پاسخ:
حالا اینجوری هم نیست که به پهنای صورت اشک بریزه آدم از اول تا آخرش ها :دی 
آخرش من یه کم تحت تاثیر قرار گرفتم گریه ام گرفت :دی 

ولی خیلی فیلم خوبیه :)
۲۹ دی ۹۶ ، ۱۳:۳۳ آقای دیوار نویس
دیدمش... واقعا عالی بود
پاسخ:
:)
۲۹ دی ۹۶ ، ۱۴:۳۸ دست نویس
از دیالوگاش خیلی خوشم اومد
پاسخ:
:)
ای بابا خورد تو پرم :/
از خونه اومدم دانلود کنم الان دیگه منصرف شدم :/
گریه دار چی دارین تو بساط خاطراتتون از سینما؟ :) 
پاسخ:
:دی 
حالا چرا گریه دار؟ :))
من الان و در این لحظه فیلم هایی که خودم باهاشون گریه کردم , room و فهرست شیندلر رو یادم میاد! هرچی فکر کردم این دو تا اومد تو ذهنم فقط :همچنان متفکر
۰۶ بهمن ۹۶ ، ۰۱:۵۸ زهرا یگانه
دیدمش. مرسی از معرفیش. معرفی فیلمهات به مذاقم خوش میاد، :D

آخرش منم گریه ام اومد خببب، اونجا که دختره رو... :|
ولی عاقا سرسری جمع کردن داستان رو ها، شکاف های داستان باقیموند مثلاً رابطه ی مرده با زن سابقش اصلا مشخص نشد و نتیجه بلاخره این شد که از مامور اف بی آی خوشش اومد و آینده ای دارن با هم یا چی؟
پاسخ:
قربانت، فداوت :دی


خوب آخه اون مسایل که جزو خط سیر داستان نبودن و یا اصلا اهمیتی نداشتن! فوکس اصلی داستان همون دختر بود و .... :(
بخوان همه ی اینا رو هم بگن که میشه مثل این فیلم های ایرانی که تا تهههه نشون میدن چی میشه و نمیشه و یا نه باید برسونن حتما دو نفر رو به هم :دی
۲۴ بهمن ۹۶ ، ۰۱:۰۳ جـاودان ـم
همین‌الآن، حدودِ نیم‌ساعت ـه که فیلمو تموم کردم و جویبارها که دارم روان می‌کنم و سیل‌ها که از چشمانم می‌چکدا. :|
پاسخ:
نوش جونت :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی