Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

DON'T BREATH

يكشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۶، ۰۴:۲۸ ب.ظ

نمی دونم از کی! ولی خوب چند سالی میشه دیگه فیلم ترسناک برام جذابیت نداره و اصلا دلش رو هم ندارم دیگه بشینم نگاه کنم! بعد نمی دونم اونی که هفت قسمت قبلی saw رو با اشتیاق می دید کی بود :| اونیکه هر شب ساعت 11 شبکه movie1(یکی از شبکه های خدابیامرز ماهواره بود که فقط هم فیلم ترسناک هاش تبلیغات نداشت :دی ) فیلم ترسناکش قضا نمی شد کی بود :|

این فیلم خلاصه بعد از مدت ها دوری از این جو و فضا اولین فیلم تقریبا ترسناکی بود که دیدم! البته که داستانش بیشتر دلهره آور و ایناست تا یه داستان ترسناک! ولی خوب در کل قصه ی مریضی داشت :| مخصوصا آخرش *__*

خلاصه که اگر مثل من قلبتون و روحیه اتون خیلی با یه فیلم صد در صد ترسناک همکاری نمی کنه ولی می خواین که راهش بندازید و کم کم بیاریدش توی کار! این فیلم می تونه استارت خوبی باشه :دی

دانلود فیلم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۱
حدیث

نظرات  (۱۴)

من فیلم ترسناک که میبینم شبش خوابم نمیبره اصلا تا چند روز میترسم از همه چی :(
ولی بازم میبینم :|
پاسخ:
الان به این میگن خودآزاری :دی 
حس میکنم دیدمش ولی یادم نمیاد داستانش چی بود ...
الانم هر شب شبکه سینه فیلم ساعت ۱۱ فیلم ترسناک نشون میده ها ، فیلم هاش هم‌ جدیده 😉
پاسخ:
شبکه سینه کدوم شبکه است؟ :))) _می دونم اشتباه تایپیه ولی نتونستم نگم و اشاره نکنم:دی _
من در کل بمیرم فیلم خارجی از شبکه های داخلی خودمون نمی بینم!! می زنن سر و ته فیلم رو قیچی می کنن :/ 
نه اسمش همینه :/ Cinefilm سانسور اینا م نمیکنه ، بعضی ها شون دوبله ست بعضی هاشون زیرنویس . خواستی بگو فرکانسش رو برات بفرستم ...
من پارسال بود به نظرم سکوت بره ها رو از تلوزیون خودمون دیدم ( فکر کنم شبکه تماشا ) تا سه روز پوکر فیس بودم ، تا اینکه امسال دوباره سانسور نشده ش رو دیدم فهمیدم قضیه ش چیه ...
پاسخ:
ع اشتباه تایپی نبود :| اسمش تو حلقم :| 
:دی
همچنان ع از شبکه های ماهواره است :دی ممنان ولی خب ما یه چند ماهی هست که دیگه دم و دستگاه لهو و لعب رو جمع کریم! اون آقاهه که میومد برامون تنظیم می کرد اینقدر نیومد که بابام عصبانی شد, کلشو جمع کرد گذاشت کنار :/ :دی 

دقیقا :| یه بارم داشت پالپ فیکشن تارانتینو رو نشون میداد حیف که وقت نبود بشینم ببینم تا تهش که دقیقا اینا چیو گذاشتن مونده از این فیلم سراسر ممیزی (بنابر استانداردها و خط کشی های خود تلوزیون البته) ولی خب وقت نداشتم! ولی همینکه کم نمیارن و همه فیلم ها رو نشون میدن خودش جای ستایش داره :||
عه حیف شد .
آره کلا سر و ته و وسط فیلم رو درمیارن من موندم چرا هزینه میکنن فیلم ها رو میخرن ما که در هر صورت نمیبینیمشون :))
پاسخ:
نه بابا دیگه اونور آبی ها هم هیچی نداشتن:/ همون بهتر :دی
باور کنی یا نه ولی خیلی ها می بینن :| ما شاید نبینیم ولی بقیه ... :||
خیلی وقته یه فیلم ترسناک درس درمون ندیدم که خواب شبو ازم بگیره،این یکیو امتحان میکنم حتما!:))
+چندروز پیش اره ۸و دیدم،یادم مونده بود گفته بودی دست و دلت نمیره ببینی،خواستم همونموقع بیام بهت بگم ببینیش،همون حس اره های قبلی رو داره!یکم ضعیفتر هس ولی تجدید خاطراته یجورایی!:))
پاسخ:
البته گفتم که این بیشتر دلهره آوره و به قول خارژی ها nail-biting تا یه فول ترسناک و اینا ! ولی ببینش , فیلم خوبی بود :|

ع دیدی قسمت 8 رو؟ :) 
می دونی چنننند سال گذشته *__* یه جورایی انگار از فضای داستان اومدم بیرون :/ حالا دانلودش می کنم, شاید ترغیب شدم دیدمش :دی
حالا من وحشت میکنم ها و وسطای سکانسا آیییییییی و آخ آخ و جیغ بنفش هم دارم همراه فیلم دیدنم ولی همیشه میذارم وقتی هیچکی خونه نیست می بینم و دلیلشم نمیدونم خودم، بعدم برای خانواده تعریف میکنم با آب و تاب که وایییییی چه ترسناک بود و اینجور شد و..‌‌. و مورد شماتت هم قرار میگیرم ولی ترک ناشدنیه این عادتم :||| نوعی خودآزاری مزمنه گمونم :||||
پاسخ:
همه ی دارندگان مازوخیسم شدید :||| 
:دی
۰۱ بهمن ۹۶ ، ۲۳:۱۴ هَشْتْ حَرْفى
هیچوقت نمیتونم درک کنم چرا باید فیلم ترسناک ساخته بشه و دیده بشه. هدف چیه؟
پاسخ:
هدف راضی کردن اون خیل عظیم طرفداریه که دارن این آثار :دی 
بنظر من دیدن فیلم ترسناک یجورایی درست نیست، چون سازنده ی این فیلما معمولا از چیزایی استفاده میکنن که مخاطب درگیرشون میشه و ممکنه تا چند وقت از ذهنش بیرون نرن _مثل همون کانجرینگ_ و ممکنه تو زندگی روزمره شم تاثیر بذاره 

به نظرم برای کسایی که ترس و هیجان دوس دارن بازی ترسناک بهتره، تهش چارتا غول و زامبی ه که یهو از دروپنجره میریزن سرت و تو دو ثانیه فرصت تصمیم گیری داری. میدونی چی میگم، درگیر مفاهیمت نمیکنن الکی. صرفا بهت اون هیجانی که میخوای رو میدن و تموم میشه میره پی کارشون  
پاسخ:
دقیقا منم جدیدا به این خاطر نمی تونم مثل قبل بشینم و ببینم اینجور فیلم هارو *__* قدیما نمی دونم چطور بود ولی هیچ وقت مثل جوری که الان تحت تاثیر اینجور فیلم ها قرار می گیرم نبود! فیلم رو می دیدم و تموم!! ولی الان بعضی فیلم ها یه جوری روم تاثیر میذارن که بعدش فقط میگم چه غلطی کردم دیدم فیلمه رو اصن :|||

وسط فیلم ترسناک تبلیغ پخش بشه باید مسئول پخش اون شبکه رو تیربارون کرد :| حاجی حس هر چی زدیم پرید خب :|
پاسخ:
شبکه های ماهواره خوب معروف بودن به شونصد ساعت و شونصدبار تبلیغ پخش کردن بین فیلم هاشون!! یه بار از 1 ظهر نشستم تا 5 غروب یه فیلم دو ساعته رو دیدم! بعد تبلیع ها که میومد من سرمو مینداختم پایین درس می خوندم و بعد به عنوان زنگ تفریح, فیلمه که دوباره پخش میشد رو میدیدم :)))
واوووووو چه عوض شده اینجا :)) موبارکه ^^
پاسخ:
مرسی مرسی ^--^
۰۳ بهمن ۹۶ ، ۱۱:۱۳ زهرا یگانه
من آخرین فیمی که دیدم و عمیقاً برام دلهره آور بود Seven بود فک کنم. از ترس خوابم نمی برد! حالا خیلی هم ترسناک نبودا، مفهومش سنگین بود انگار. :D
پاسخ:
من سون رو یادمه طفلی بیش که بودم, دیدم :/ برای اون سن یادمه خیلی سنگین بود :| 
حالا هی می خوام دوباره ببینمش هنوز وقت نشده!
۰۴ بهمن ۹۶ ، ۰۸:۳۵ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
از این فیلم چندش ها نباشه-_-
پاسخ:
نه نیست :)
۰۴ بهمن ۹۶ ، ۰۸:۳۷ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
اِوا اینو دیدم!  
من فیلم ترسناک می بینم یه مدت دوری می کنم تا روحیه م برگرده:-)))
پاسخ:
یادت اومد پس :دی
۱۸ اسفند ۹۶ ، ۱۳:۰۱ نیمه سیب سقراطی
آخ آه من این فیلمو توی خوابگاه با بر و بچ دیدم خیلی چسبید بهمون اون همه هیجانش :)) کلا یه وقتا فیلمهای این مدلی هیجان انگسز خیلی حال میده 
پاسخ:
آره لامصب هیجانش :| 
من اینقد دوست دارم ازین مدل فیلم های هیجانی و یا کلا ترسناک ها رو توی جمع ببینم!! ولی تا بحال قسمت نشده :/ بعد فکر کن میشد اینا رو تو سینما دید! آخ اگه میشد!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی