Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

Logan Lucky

دوشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۳۰ ب.ظ

خب ابتدا کمی احساساتمون برانگیخته شد و مقادیری اشک از گونه ها سرازیر شد! بعد هم کمی از ترس و دلهره ناخن هایمان را جویدیم و نفس هایمان در سینه حبس شد! دیگه نوبتی هم باشه نوبت اینه که کمی بخندیم :))

خود من با بعضی قسمت های فیلم قهقه زدم :دی فیلم خوب و لذتبخشی بود و منم دوستش داشتم!

خلاصه که Logan Lucky رو هم ببینید و از دست ندید :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۲
حدیث

نظرات  (۶)

من باهاش قهقهه نزدم ولی خیلی باحال بود :د

میدونی، باید یکم با فرهنگ و اصطلاحات اون قشر آمریکایی که تو فیلم هستن آشنا باشی که خوب بفهمیش، وگرنه اگه صرفا بخوای به زیرنویس و اینا تکیه کنی نصف بیشتر فیلمو نمیفهمی

من ازین خیلی خوشم اومد :)))
http://bayanbox.ir/view/8274105341063573/3415.jpg

پاسخ:
اون قسمت های سرقتش و اون تیکه که دست داداشه رو کشیدن تو, چرا من قشنگ قهقهه زدم :دی 

اوهوم یه جاهایی حس میشد باید یه چیزایی بدونی :دی

:)))
یادداشتش کردم^ـ^
پاسخ:
-__^
۰۵ بهمن ۹۶ ، ۰۹:۰۴ آسـوکـآ آآ
میبینیم به زودی انشاالله
باشد که قهقهه مان را در بیاورد
پاسخ:
البته یه سری تیکه هاش مگه قهقه بزنی:دی
حالا نبینی بعد قهقهه نزنی و بگی این کجاش قهقهه داشت!!
یادم باشه حتما نگاهش کنم.  مرسی :) 
پاسخ:
:)
۱۶ بهمن ۹۶ ، ۱۳:۳۲ مریــــ ـــــم
این روزا خیلی دلم میخواد فیلم بببینم ولی وقت ندارم
:|
پاسخ:
مثل من وقتتو برا فیلم هات خالی کن :)))
چه خلوت شده اینجا
پاسخ:
آره به مدت مرخصی رفته بودم :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی